LoveBodin schreef:Misschien is een poll hier handig?
Had ik ook al gedacht, maar ik wist niet zeker of je dat zo laat nog kunt aanpassen, ik kijk wel even

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Prima idee lijkt me
Dan weet je tenminste hoe je iemand aan moet spreken, lekker makkelijk want soms is het wel twijfelen inderdaad en zie je wel dat mensen verkeerd worden aangesproken, dat hoeft dan niet meer.
Mooie oplossing voor gevallen waarin je twijfelt, mooie oplossing voor de mannen die steeds als vrouw gezien worden, en niemand heeft er last van want als je niet wilt dat het er bij staat onder je naam, dan vul je het gewoon niet in.
Of ze maken in je profiel een vinkje dat je uit kunt vinken, als je niet wilt dat het onder je naam staat
Er is toch nog zat ruimte onder je avatar om dat weer te geven.
Van mij mag de leeftijd er dan ook meteen bij, dan krijg je helemaal een beter beeld wie er tegen je praat
EngeltjeS schreef:Het maakt mij ook niet uit, wel of geen kleur/icoon/geslacht bij je bokt-naam.
Vind het dan vééls te "dating" achtig...
Mocht dit niet doorgaan:
Wellicht is het voor de mannelijke bokkers een tip, om dit in hun onderschrift te zetten?
"Ik ben een man"
pmarena schreef:Prima idee lijkt me
Dan weet je tenminste hoe je iemand aan moet spreken, lekker makkelijk want soms is het wel twijfelen inderdaad en zie je wel dat mensen verkeerd worden aangesproken, dat hoeft dan niet meer.
Mooie oplossing voor gevallen waarin je twijfelt, mooie oplossing voor de mannen die steeds als vrouw gezien worden, en niemand heeft er last van want als je niet wilt dat het er bij staat onder je naam, dan vul je het gewoon niet in.
Of ze maken in je profiel een vinkje dat je uit kunt vinken, als je niet wilt dat het onder je naam staat
Er is toch nog zat ruimte onder je avatar om dat weer te geven.
Van mij mag de leeftijd er dan ook meteen bij, dan krijg je helemaal een beter beeld wie er tegen je praat
hannah41 schreef:Van mij hoeft het niet zo, ik denk dat er dan veel aangepast gereageerd word (en dan bedoel ik niet dat ze alleen 'hij'' zeggen). Maar misschien is het een idee dat je dit naast geslacht aanpassen kunt aanvinken als je dit wil, zodat je zelf kunt kiezen?
Nagano schreef:Astaloca schreef:Of roze en blauwe namen?
Of een icoontje bij de woonplaats enzo?
ja roze ef blauwe namen is leuk
tamary schreef:De wikimods zijn al blauw (en roze en rood samen is ook verwarrend)![]()
Persoonlijk heb ik er echt geen behoefte aan om zoveel gegevens standaard op internet te zetten. Zeker omdat bokt zoals gezegd geen dating site is.