Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ailill schreef:Brainless schreef:@Ailill
Maar als de verkoper het geld terugstuurt hebben de kopers geen zaak meer.
Klopt, maar als de kopers duidelijk hebben aangegeven op de spullen te willen wachten, wat moet je dan doen?
Brainless schreef:@Ladybird
Hoe wil je het dan noemen als iemand geld in ontvangst neemt en daarna niets opstuurt?
Ailill schreef:nynke55 schreef:In dat geval kan het topic, lijkt me, verwijdert worden.
Maar dan hebben mensen al een bepaald beeld van iemand.
Ladybird schreef:Brainless schreef:@Ladybird
Hoe wil je het dan noemen als iemand geld in ontvangst neemt en daarna niets opstuurt?
Niet bewuste oplichting.. In het laatste geval, ( en bij meerdere gevallen) gaat het niet zoals hier op bokt gespiegeld word. zeker in het laatste geval is de verkoper met oplossingen gekomen waar de kopers niet mee in zee gingen
Sani schreef:Vervelende aan dit topic is dat er een deel bokkers is die schijnbaar meer van het verhaal weet en betrokken zijn bij de bokker waar het naar mijn mening nog steeds om draait en er een ander deel bokkers is die de situatie niet kennen en met andere ogen naar de algehele situatie kijken.
Zelfs wanneer ik er betrokken bij zou zijn, zou ik mijn mening zoals ik deze nu voer houden.
Er kan altijd iets van een uitleg geplaatst worden, de inhoud van een topic kan misschien zelfs veranderd worden. Het lijkt mij dat wanneer iets goed is uitgepraat er echt wel een mogelijkheid is om iets op een bepaalde manier aan te passen dat het niet meer zo staat zoals wat jij nu noemt (door slijk halen etc).
Nogmaals, gezien de periode lijkt het mij dat er voldoende contact is gelegd met alle betrokkenen (dus zowel koper als verkoper) en dat er wel degelijk pogingen zijn gewaagd om een reactie of reden te achterhalen.
En aangezien jullie wel contact lijken te hebben met persoon in kwestie, had hij/zij dit dus ook best zelf kunnen doen (lijkt mij)
Ailill schreef:Sani schreef:Vervelende aan dit topic is dat er een deel bokkers is die schijnbaar meer van het verhaal weet en betrokken zijn bij de bokker waar het naar mijn mening nog steeds om draait en er een ander deel bokkers is die de situatie niet kennen en met andere ogen naar de algehele situatie kijken.
Zelfs wanneer ik er betrokken bij zou zijn, zou ik mijn mening zoals ik deze nu voer houden.
Er kan altijd iets van een uitleg geplaatst worden, de inhoud van een topic kan misschien zelfs veranderd worden. Het lijkt mij dat wanneer iets goed is uitgepraat er echt wel een mogelijkheid is om iets op een bepaalde manier aan te passen dat het niet meer zo staat zoals wat jij nu noemt (door slijk halen etc).
Nogmaals, gezien de periode lijkt het mij dat er voldoende contact is gelegd met alle betrokkenen (dus zowel koper als verkoper) en dat er wel degelijk pogingen zijn gewaagd om een reactie of reden te achterhalen.
En aangezien jullie wel contact lijken te hebben met persoon in kwestie, had hij/zij dit dus ook best zelf kunnen doen (lijkt mij)
D'r zijn andere mogelijkheden buiten bokt om met iemand in contact te komen/blijven.
Ladybird schreef:De naam van die bokker word gewoon keihard door het slijk gehaald, terwijl 9 van de 10 keer geen eens oplichting aan te pas komt.
ruitje schreef:Hhilde schreef:Ehh, nee. Maar als jij door wat voor omstandigdheden dan ook je spullen niet goed kon verzenden, vinx jij het dan fijn om als oplichter weggezet te worden?
Dan kan je toch het geld terug storten?
Ladybird schreef:Brainless schreef:@Ladybird
Niet bewuste oplichting.. In het laatste geval, ( en bij meerdere gevallen) gaat het niet zoals hier op bokt gespiegeld word. zeker in het laatste geval is de verkoper met oplossingen gekomen waar de kopers niet mee in zee gingen