hallo ik ben djamilah

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 19:14

Upendo: Haha! Nee hoor, ik vindt hele andere leuk. :D

upendo

Re: hallo ik ben djamilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 19:15

Ik snap er geen ene zak van. :')

nicoleboogie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 19:47

welkom djamilah!!
wat leuk dat je yoyo van Shaunie hebt over genomen
ik hoop dat jullie heel veel plezier zullen hebben samen
jullie zien er leuk uit samen

DaiskeLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 19:50

Welkom djamilah!

yoyo is echt een leukie, en jullie samen ook!
xx

Yoyolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-13 20:00

Zucht.. MENSEN! ROT OP! Ik heb dit account aangemaakt voor een meisje van ACHT JAAR! Ze wilde graag foto's van Yoyo laten zien! Hoe trots ze op Yoyo is! En ja, dat dit account om 4 uur s'nachts nog online is geweest, is omdat ik het 1 en ander ging instellen voor haar..

ROT OP! Please... Meisje zit hier nu met tranen op haar wangen, omdat jullie: gemeen doen tegen haar!

ik hoef Bokt niet meer, dus, zoek een leven! Seline, Jetske, eh, wie nog meer.. ROT OP! LAAT me met rust, en zoek een ander slachtoffer om mee te ouwehoeren! Oh, ik laat Angelsss hier op temmen straks, natuurlijk ga ik dit niet zelf doen :+ . LAAT DIT MEISJE NOU BLIJ ZIJN MET HAAR ACCOUNT!!! Dat dit bericht straks verwijderd wordt kan me geen fiets schelen, als jullie nou gewoon eens wat nuttigs met jullie leven gaan doen!!!! ROT OP! Duizendste keer! GA SOLLICITEREN VOOR SPEURHOND OID! Ik heb GEEN SA, en die hoef ik ook NIET!!!!

Edit: Ik weet ook dat ik absoluuutttt niet op een Bokt account mag... Maar anders kan ik jullie natuurlijk niet duidelijk maken dat jullie een end op moeten rotten. :)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 20:05

ben bang dat je het nu zelf hebt verpest voor Djamilah door als geband persoon op haar account te gaan? ik vind het wel heel sneu voor haar dat er zo gereageerd wordt maar misschien had je beter een maandje kunnen wachten tot alles een beetje overgewaaid was :)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 20:08

Yoyolover schreef:
Zucht.. MENSEN! ROT OP! Ik heb dit account aangemaakt voor een meisje van ACHT JAAR! Ze wilde graag foto's van Yoyo laten zien! Hoe trots ze op Yoyo is! En ja, dat dit account om 4 uur s'nachts nog online is geweest, is omdat ik het 1 en ander ging instellen voor haar..

ROT OP! Please... Meisje zit hier nu met tranen op haar wangen, omdat jullie: gemeen doen tegen haar!

ik hoef Bokt niet meer, dus, zoek een leven! Seline, Jetske, eh, wie nog meer.. ROT OP! LAAT me met rust, en zoek een ander slachtoffer om mee te ouwehoeren! Oh, ik laat Angelsss hier op temmen straks, natuurlijk ga ik dit niet zelf doen :+ . LAAT DIT MEISJE NOU BLIJ ZIJN MET HAAR ACCOUNT!!! Dat dit bericht straks verwijderd wordt kan me geen fiets schelen, als jullie nou gewoon eens wat nuttigs met jullie leven gaan doen!!!! ROT OP! Duizendste keer! GA SOLLICITEREN VOOR SPEURHOND OID! Ik heb GEEN SA, en die hoef ik ook NIET!!!!

Edit: Ik weet ook dat ik absoluuutttt niet op een Bokt account mag... Maar anders kan ik jullie natuurlijk niet duidelijk maken dat jullie een end op moeten rotten. :)

Handig, een SA.
IP adressen controleren is zo moeilijk niet hoor. Overigens mag jij nu niet op haar account, aangezien je geband bent.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 20:16

Leuke pony heb je!
Je past er heel goed op.

En weer dat gedoe met SB, ik kende haar niet eens, maar dit is al het 3e topic op Bokt waar ik dat gedoe tegen kom :')

nicoleboogie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 20:24

ik kan me goed voorstellen dat een meisje van 8 een account aanmaakt op bokt zeker aangezien ze net een eigen pony heeft
lijkt me niet dat shaunie dat zo als schaduwaccount aanmaakt aangezien dat makkelijk te controleren is en ook duidelijk is wanneer shaunie of djamilah reageert
dat shaunie haar even helpt moet ze zelf weten en het is ook niet leuk voor een 8 jarig meisje om zo welkom geheten te worden
kan me voorstellen dat shaunie ongeacht wat er verder allemaal speelt op bokt het niet leuk vindt dat er zo op het welkom account van djamilah gereageerd wordt zeker niet als een klein meisje daar nu zo verdrietig om is

laten we er nu maar gewoon van uitgaan dat dit account gewoon van Djamilah is en dat ze veel plezier op bokt mag hebben en met haar pony Yoyo

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:36

Dit topic krijg een definitief slotje.