Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yoyolover schreef:Zucht.. MENSEN! ROT OP! Ik heb dit account aangemaakt voor een meisje van ACHT JAAR! Ze wilde graag foto's van Yoyo laten zien! Hoe trots ze op Yoyo is! En ja, dat dit account om 4 uur s'nachts nog online is geweest, is omdat ik het 1 en ander ging instellen voor haar..
ROT OP! Please... Meisje zit hier nu met tranen op haar wangen, omdat jullie: gemeen doen tegen haar!
ik hoef Bokt niet meer, dus, zoek een leven! Seline, Jetske, eh, wie nog meer.. ROT OP! LAAT me met rust, en zoek een ander slachtoffer om mee te ouwehoeren! Oh, ik laat Angelsss hier op temmen straks, natuurlijk ga ik dit niet zelf doen. LAAT DIT MEISJE NOU BLIJ ZIJN MET HAAR ACCOUNT!!! Dat dit bericht straks verwijderd wordt kan me geen fiets schelen, als jullie nou gewoon eens wat nuttigs met jullie leven gaan doen!!!! ROT OP! Duizendste keer! GA SOLLICITEREN VOOR SPEURHOND OID! Ik heb GEEN SA, en die hoef ik ook NIET!!!!
Edit: Ik weet ook dat ik absoluuutttt niet op een Bokt account mag... Maar anders kan ik jullie natuurlijk niet duidelijk maken dat jullie een end op moeten rotten.