Bedank een bokker!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Remark

Re: Bedank een bokker!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 00:50

ik wil de bokkers bedanken die al die prachtige foto reportages met ons hebben gedeeld!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 00:57

De bokkers die ik zou willen bedanken heb ik geloof ik de laatste tijd al persoonlijk bedankt voor alles wat ze voor me hebben gedaan. Fijne vriendinnetjes via bokt ontmoet :+:

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 01:07

Ik wil bedanken:

Kyarahh, Lindee, Venix en kimmieh010 omdat het een stel geweldige meiden/vriendinnen zijn en ze altijd voor me klaar hebben gestaan en dat nog steeds doen. We zijn een super leuke groep, ik zou ze nooit willen missen!

XmissdaphX bedanken omdat ondanks dat het botst tussen ons, we ruzies hebben gehad; we er toch altijd uit zijn gekomen en we vriendinnen zijn gebleven ondanks alles en ze altijd voor me klaar staat.

Xreneee, Cavalia en RianneRianne ondanks dat we laatste half jaar weinig contact hebben gehad we nu weer terug van weg geweest zijn (HK-topic).
Ik ze echt heb gemist en ze altijd voor je klaar staan.

Ook wil ik bokker YamaSaki bedanken, we kennen elkaar nog niet zolang. Maar ik kan echt alles bij haar kwijt, we praten over de domste, raarste, leukste dingen en we raken nooit uit gepraat. Je bent echt een ontzettend leuk mens!

En last but not least wil ik bokker __Elizabeth bedanken. Ondanks dat ze zo ver weg woont nu en we elkaar (heel) weinig spreken, ben ik blij dat ik haar heb leren kennen.

Thanks lieve meiden voor de geweldige, leuke, mooie momenten die ik met jullie heb mogen delen en beleven!
:+:

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-12 01:18

Waar was ik met m'n gedachten :+

LoveUlla94! Bedankt voor alle leuke pb'tjes en de interesse in mij & m'n paardje! Jij en je paardjes zijn top!

En natuurlijk Mi_Amore! :D Wijfieeeee :D :D Bedankt voor de fijne vriendschap, voor de leuke momenten, de babbels over MacDo, en je lieve woorden toen ik & Bai gingen verhuizen! Bedankt voor al de tips die je me al gegeven hebt, enneuh ik hou je aan dat lesgeven :D *\o/*

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 01:56

Wat een leuk topic :) Er zijn zo veel mensen die het verdienen om bedankt te worden op dit forum, joh!

Om te beginnen het MB-topic (ook Bietjuhh en HP, nooit te vergeten), want jullie zijn geweldig. Echt een steun in zware tijden, mensen op wie je kunt bouwen. Een echte groep. Ik heb ook super herinneringen aan onze meeting!

Daarvan in het bijzonder ShamalArabs, bij wie ik menig weekend heb doorgebracht dit jaar. <3 Ben blij dat ik in maart toch in de auto ben gestapt, die eerste keer. Heb er een super vriendschap aan over gehouden: zoveel leuke momenten maar ook serieuze gesprekken, zoveel nieuwe mooie ervaringen dit jaar, en zoveel gastvrijheid bij jullie thuis (dus ook :+: aan Shadidi). Heel bijzonder. :)

Verder Olina/Desiree_1993, die zich ook een ware vriendin van me heeft getoond dit jaar :) Ook al praten we bij vlagen minder, ik weet dat ik altijd bij je terecht kan en dat betekent heel veel voor me :)

En natuurlijk Amethyst_ :+: je bent een toffe meid. Ben blij dat je me naar jullie les hebt gesleept anderhalf jaar terug! Op naar een jaar samen fitnessen <<) haha. *\o/* Mijn hele groep van paardrijden is tof overigens, ook al zitten ze niet allemaal op bokt, geweldige mensen.

Ook wil ik bedanken Mews, AniekR, Sani, als mijn geweldige schrijfclubje van het jaar. Jullie hebben een zware periode van het jaar zoveel vrolijker en gezelliger gemaakt. Heb het hele jaar niet zo veel en zo hard gelachen als met jullie, en met niemand zulke enorme insiders jokes. :)) Kloppen zal nooit meer hetzelfde zijn.

En Daantje, gewoon omdat ze superlief is en gesprekken met haar me altijd opvrolijken. We moeten vaker praten, meis :+:

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 06:26

Ik zie mijn naam een keer voorbij komen. :+:

Ik bedank alle mensjes in Het Lieve Mensen topic voor de gezelligheid het afgelopen jaar. :)
En alle mensen die ik heb ontmoet bij fotomeetings waar ik dit jaar ben bij geweest.
Altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen. :j

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 11:46

KirstenVosje: bedankt dat je Natanalientje wilt verzorgen, dat je altijd mijn gezeur en gezeik aan wilt horen en dat je me altijd weer weet op te vrolijken en goede raad weet te geven!
MarlindeRooz: bedankt voor de leuke dingen die we samen hebben gedaan! Ik hoop dat we nog veel meer leuke dingen gaan doen!
Hannemarie: bedankt voor alle leuke dingen die we gedaan hebben! En dat ik Fay's peettante ben! Ik vind het altijd super gezellig met je, we rock as kampers =:)
Blacky: bedankt dat ik met Lizzy mee mocht doen aan de oefencross in Sappemeer, ookal mochten de hindernissen niet, het was een super leuke ervaring!
natas_joy: bedankt dat je Joy aan ons hebt verkocht en bedankt voor alle goede raad die je mij later nog hebt gegeven! Ookal staat ze nu weer te koop, ik heb een geweldige tijd met een geweldig dier gehad!
Lindee: bedankt voor alle goede raad en lieve berichtjes als het weer even tegen zat!

Ook wil ik de shethouders en het d-pony kletstopic in het algemeen bedanken voor de leuke gesprekken, oppeppertjes en hulp!

En heel bokt, bedankt dat jullie bestaan! Zonder jullie had ik geen bokt-verslaving en was mijn leven erg saai denk ik :Y)

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 12:22

Ik bedenk alle bokkers uit het vrijgezellen topic. Omdat we weer een geweldig jaar vol meetings en gezelligheid hebben gehad, er goede vriendschappen uit zijn ontstaan en we nog steeds samen zijn! :o Ik ben van ze gaan houden! <3

En in het speciaal bokker Eyecatcher, ze is dan wel gebant, maar heb nog elke dag contact met der. Ik mis haar hier en ik bedank haar dan ook voor de vriendschap die ze me geeft en de plezier en lol die ik met der heb gehad in het topic! :D

Bokker _Natasja_ mag ook niet ontbreken, mijn top instructrice!

En dan nog bokker Caesar die mij, vorig jaar al, een verzorgpaard heeft gegeven. Ik ben haar nog altijd heel erg dankbaar voor alles wat ze voor me doet! :)

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 14:00

Ik wil bokker aleeneh bedanken omdat ik altijd even mijn verhaal bij haar kwijt kon! dankjewel!
zandkorrel_ omdat ze gewoon een supermeid is!!
De meiden uit [JHK] [VZP] De PD's zijn al klaar, dus op naar het nieuwe jaar #6 omdat het gewoon super gezellig is en jullie mee zo opnamen in jullie groep!
Lente omdat ze mij ook heel erg goed geholpen heeft

ik kan zeggen dat deze bokkers ervoor gezorgt hebben dat het nu een stuk beter met mij gaat. tuurlijk doe je het grootste deel zelf maar een steuntje in de rug kan een groot verschil maken.

Alle andere bokkers bedankt voor de gezelligheid hier op Bokt! Fijne kerst en alvast een gelukkig nieuw jaar !

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 14:10

Ik wil bedanken: Femke(ll) & Mijke_18. Omdat ik een paar keer mee mocht op buitenrit. :D

En verder natuurlijk iedereen die mij tips/adviezen/geholpen gegeven heeft :D

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 14:20

Wat een ontzettend leuk en positief topic *\o/*

Ik heb geen specifieke Bokker op de eerste plek staan, maar er zijn genoeg mensen die ik wel heel erg ben gaan waarderen. Gewoon, omdat ze zijn wie ze zijn en omdat ze me heel dierbaar zijn geworden. :)
Bij deze maak ik dan meteen maar van de gelegenheid gebruik om een aantal mensen te bedanken. :D

Graag wil ik SannevdM bedanken, gewoon omdat het een van m'n beste vriendinnetjes is geworden. :) Ook wil ik Simba_ bedanken, voor het waanzinnige avontuur naar New York twee maanden geleden. Ook Bokker Laurie wil ik graag bedanken, want zij is gewoon heel gezellig. Moeten nog steeds snel meeten. :)) Bokker Oamaru mag ook niet ontbreken, want zij is gewoon mijn biefstuk, al sinds het moment dat ik op Bokt kwam. Zij was degene die ik random een HELP pb stuurde omdat ik er niks van snapte. En nu zo'n 6 jaar later nog steeds super goed bevriend. :+: Het vaste groepje Van Pasamba, Nueve, Oamaru, Hinata, Annn, Flowerpull, Debb en Veseosunce bedanken voor de eeuwige gezelligheid in onze groepsapp. <3 :') Dat wordt een ruige vakantie. 8-)
Daarnaast wil ik ook graag EvelijnS bedanken voor de super fijne samenwerking op UK en FK. Dan wil ik ook alvast Muurp bedanken dat ze EvelijnS voorlopig gaat vervangen. Eigenlijk wil ik het hele moderatorteam bedanken, evenals het hoofdmodteam en Eline en Bart, for making it possible. Daarnaast ook de BZC, de Wikimods en de NR. Zonder jullie zou Bokt niet zijn wat het nu is. Iedereen die zich vrijwillig zo inzet, verdient gewoon een dikke +:)+

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 14:48

Even in het speciaal een paar mensen:

Ik wil __Lauraa bedanken omdat het gewoon een schat is en ik altijd mijn verhaal bij haar kwijt kan <3
Ik wil Blacky bedanken omdat we dit jaar heel gezellig hebben gemeet en het gewoon super leuk was samen :D
Ik wil MarlindeRooz bedanken omdat ik de meetings in Ommen altijd suuuper leuk vind, je regelt dat altijd super goed :D
Ik wil Nadineex bedanken omdat ze mij altijd aan verzorgpony's helpt en prachtige foto's heeft gemaakt bij de afscheidsshoot van Menno! :D
Ik wil Lindee bedanken omdat ze altijd trouw mijn gezeur aanhoort en gewoon altijd heel lief is :))
Ik wil Elvi_Elisa bedanken omdat ze heeeeel goed heeft geholpen met het maken van [JHK] [SHETHOUDERS] Een beetje penny maar wat maakt het uit.. #18
Ik wil Jolijnn bedanken omdat ze zo hard heeft geknokt het laatste jaar. Meid, je bent geweldig, jij kan de hele wereld aan! You go girl!
Ik wil Fenneeee bedanken omdat ze mij ALTIJD aan het lachen kan maken, zonder haar zou het shethouderstopic echt wat missen :))
Ik wil Hannemarie, Joelle, Anne en Marjolein (geen idee wat hun boktnaam is :') Ook bedanken voor de gezelligheid altijd <3

Ik wil alle shethouders bedanken voor de geweldige meetings, de peptalks wanneer ik me poedersuiker voel, de gezelligheid ALTIJD, de manier waarop we ruzies uitpraten, dat er altijd iemand online is om mee te kletsen, de honderden virtuele knuffels die we elkaar geven en nog 20375832753075 dingen. Ik hou van jullie lieverds :*

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 14:50

Ik wil alle bokkers en het beheer van harte bedanken voor weer een geweldig jaar Bokt. +:)+ Dat er nog maar meer mogen volgen!

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 16:07

ik wil deze mensen bedanken

alle meiden van [JHK] [VZP] De PD's zijn al klaar, dus op naar het nieuwe jaar #6 , [JHK] #1 De Groentjes! , [JHK] Jonge creatievelingen?! chop chop *DEEL 1* , [JHK] JZHB: Zuid-Holland ligt aan zee, we varen door naar deel 2#

en ik wil mn allerbeste vriendin : xColorCross bedanken omdat ze gewoon heel speciaal voor me is. ookal zien/spreken we elkaar niet vaak, toch ben en blijf je mn allerbeste vriendin

en ik wil natuurlijk luf_horses bedanken, omdat ik al een aantal maanden haar paardjes mag verzorgen, ik dat supergraag doe :)

Greek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 16:12

Ik wil xDreamerx bedanken voor het helpen, ben er zo ontzettend blij mee :D

Verder ook nog IGiveHugs, Lauwttje, Rachel_Chap, Liesj1998, lise_sl, jilinda, brandylove2, Annabel, horzlover en 1408, omdat ik door hun een super gezellig jaar heb gehad en er heel wat vriendinnen bij heb <3

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 16:23

Ik bedank mijn lieve bokt-dinnetjes uit mn vaste topic :j
Zij weten wel wie ik bedoel.

Wat hebben we gelachen, gehuild en gezeurd met elkaar :D
En toch was het allemaal goed :j

Op naar deel 26!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 16:34

ik wil graag mijn lieve vriendinnetjes uit het vrijheidsdressuur HK bedanken omdat het altijd super gezellig is met mn lieve meiden <3

en ik wil iedereen op bokt bedanken omdat ik heel veel heb geleerd van bokt, en elke dag nog! top +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 16:39

Ik wil bokker Melanie5 bedanken, de fokker van mijn perfecte Binkie! :D

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 16:41

Ik wil Pasamba, Nueve, Oamaru, Julia, Annn, Flowerpull, Debb en Veseosunce bedanken omdat ze gewoon heeel gezellig zijn!

En bovenal wil ik het moderatorteam bedanken voor het bewaren van de gezelligheid op bokt en natuurlijk voor al het andere werk dat ze leveren als vrijwilligers, top!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 16:46

Ik wil Julia graag bedanken voor de mooie foto's! :D :*

En ik wil graag mijn medetopicgenoten van het dieettopic bedanken. Dankzij de steun ben ik afgelopen 2 maanden 10 kilo afgevallen en ik hoop binnen niet al te lange tijd de resterende kilo's ook definitief kwijt te zijn.

Verder wil ik graag Maya bedanken voor de ontzettend fijne weekenden en gezellige tijden de afgelopen jaren. Geniet er elke keer weer van. :D

En indirect wil ik graag Yellowfish bedanken, zonder haar had ik mijn vriend (ook bokker, jij ook bedankt. :') ) niet leren kennen waarschijnlijk.

En ik vergeet nog zoveel Bokkers, zoveel leuke dingen weer gedaan dit jaar met mensen van Bokt of door mensen van Bokt.

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 16:51

Ik wil alle bokkers die mij goeie tips, of motivatie gegeven hebben erg bedanken. Ik heb er veel van geleerd (en natuurlijk nog steeds). Iedereen een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar! :brr:

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 19:37

LZP -> FZ

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 19:48

Er zijn veel Bokkers geweest waar ik dit jaar veel aan had (direct en indirect), en die lijst is te groot om op te schrijven en ik ben ook te bang dat ik iemand vergeet. De mensen die mij kennen, weten dat ze bij mij op de bedankt lijst staan :D In ieder geval iedereen uit het modelpaardentopic + Cassidy en Hoefijzer!

Ook Bokker Rider die altijd de moeite nam om mij dingen uit te leggen als ik weer een vraag had over jousting. Bedankt!!

Ook is Quartel een heel tof persoon, wat die niet allemaal gedaan heeft voor een mede bokker, en wat die niet allemaal geregeld heeft... Quartel, jij bent echt een tof persoon!

Verder ook Papagroom en Hopypope, om hun geweldige topics en prachtige humor.

En, zelfs al is ze niet meer aanwezig, Kiwiko. Kiwiko ik mis jouw goede tips en opmerkingen.

Lindee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 20:33

Erg leuk dit topic, zie me al meerdere malen voorbij komen :+:, ik wil eigenlijk bokt bedanken dat dit forum bestaat, zonder dit forum had ik een verslaving minder en een hele hoop lieve mensen niet leren kennen.

PINK, Kyarahh, Venix en kimmieh0103, het zijn echt een stelletje topmeiden en hele lieve vriendinnen!

Hannemarie, omdat ik echt alles bij haar kwijt kan en ze echt super lief is.

_Lauraa, omdat ik ook altijdbij haar terecht kan en het altijd super gezellig met haar is samen in het topic.

KirstenVosje, omdat ze een hele lieve meid is en ik altijd bij haar terecht kan.

Verder wil ik nog de topics van de shethouders, D-pony’s, JT’ers en topdressuurruiters willen bedanken voor al dat gezellige gepraat en de gezellige personen die er in het topic zitten. :+:
Al is het jammer dat de JT’ers niet meer zo actief zijn als ‘vroeger’ en het in de topdressuurruiters ook niet zo heel druk meer is, toch zijn het stuk voor stuk topmeiden!

Verder super bedankt voor alle gezellige momenten en leuke dingen meiden! En verder natuurlijk bokt, SUPER bedankt! :+: _/-\o_

AngieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 20:36

Als eerst wil graag Bokker Annabel bedanken omdat ze een van mijn beste vriendinnen is en omdat ik altijd mijn verhaal bij haar kwijt kan en omdat ze er altijd voor mij is <3

verder wil ik het D-pony topic , PKMF , VD topic, bedanken omdat ik gezellig met ze praat en ik ook mijn verhaal bij hun kwijt kan :D