Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wijfieeeee
Bedankt voor de fijne vriendschap, voor de leuke momenten, de babbels over MacDo, en je lieve woorden toen ik & Bai gingen verhuizen! Bedankt voor al de tips die je me al gegeven hebt, enneuh ik hou je aan dat lesgeven
Er zijn zo veel mensen die het verdienen om bedankt te worden op dit forum, joh!
Ben blij dat ik in maart toch in de auto ben gestapt, die eerste keer. Heb er een super vriendschap aan over gehouden: zoveel leuke momenten maar ook serieuze gesprekken, zoveel nieuwe mooie ervaringen dit jaar, en zoveel gastvrijheid bij jullie thuis (dus ook
aan Shadidi). Heel bijzonder.
Ook al praten we bij vlagen minder, ik weet dat ik altijd bij je terecht kan en dat betekent heel veel voor me
je bent een toffe meid. Ben blij dat je me naar jullie les hebt gesleept anderhalf jaar terug! Op naar een jaar samen fitnessen
haha.
Mijn hele groep van paardrijden is tof overigens, ook al zitten ze niet allemaal op bokt, geweldige mensen.
Kloppen zal nooit meer hetzelfde zijn.

Ik ben van ze gaan houden! 

Ook wil ik Simba_ bedanken, voor het waanzinnige avontuur naar New York twee maanden geleden. Ook Bokker Laurie wil ik graag bedanken, want zij is gewoon heel gezellig. Moeten nog steeds snel meeten.
Bokker Oamaru mag ook niet ontbreken, want zij is gewoon mijn biefstuk, al sinds het moment dat ik op Bokt kwam. Zij was degene die ik random een HELP pb stuurde omdat ik er niks van snapte. En nu zo'n 6 jaar later nog steeds super goed bevriend.
Het vaste groepje Van Pasamba, Nueve, Oamaru, Hinata, Annn, Flowerpull, Debb en Veseosunce bedanken voor de eeuwige gezelligheid in onze groepsapp.
Dat wordt een ruige vakantie.

Ook bedanken voor de gezelligheid altijd 

) niet leren kennen waarschijnlijk.
In ieder geval iedereen uit het modelpaardentopic + Cassidy en Hoefijzer!
, ik wil eigenlijk bokt bedanken dat dit forum bestaat, zonder dit forum had ik een verslaving minder en een hele hoop lieve mensen niet leren kennen.