Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ojajoh schreef:En............daar gaan we weer
Ja Leo je bent inderdaad een spelbreker in deze
want dan nogmaals de vraag
waar is de nette waarschuwing in deze gebleven? een groene balk?
zo ging dat vroeger!!!
nee joh, slotje is toch veel makkelijker
Ik was een poosje alleen maar actief in de HK ....weet nu ook weer waarom, omdat je op bokt geen plezier meer kan hebben...daarom....
*Trekt zich weer terug naar alleen de HK*
Citaat:Wij hebben een HK topic en ook daar worden we regelmatig terecht gewezen. Meestal komt dat door meelezers. Zo is laatst een Topic van een springclub uit elkaar gegaan omdat de lol er gewoon af was
Sansje schreef:Dames / heren... Omdat het anders voor ons heel lastig wordt om de serieuze vragen tussen de lol uit te vissen, wil ik jullie toch vragen weer on topic te blijven. I know.. Niet leuk, ontzettende spelbederver, maar het is voor ons overzicht wel zo fijn op dit deel van het forum. Alvast bedankt!
Shirley schreef:Citaat:Wij hebben een HK topic en ook daar worden we regelmatig terecht gewezen. Meestal komt dat door meelezers. Zo is laatst een Topic van een springclub uit elkaar gegaan omdat de lol er gewoon af was
Dat begrijp ik dan weer niet zo goed ... ik zie ook weleens topics waarvan ik denk "mot dat nou ? " maar dan sla ik het over, bemoei me er niet mee en zoek iets op wat ik wel leuk vind ... simpel toch ?
Beetjes andermans plezier gaan lopen bederven, wat heb je daar nou aan ??
Hhilde schreef:Meelezsrs van bepaalde personen die niet van de temknop af kunnen blijven
Hhilde schreef:Meelezsrs van bepaalde personen die niet van de temknop af kunnen blijven
WilmaBoy schreef:die vind ik nog de ergste.. mensen die geen eigen leven hebben, gaan zich moeien met gesprekken tussen anderen.. ipv steeds te gaan temmen kunnen ze ook een pb zenden naar de desbetreffende bokker om aan te geven dat ze iets over de schreef vinden gaan.. maar bovenal, waarom ga je meelezen als het je niets een aangaat.. of praat gewoon mee, dan heb je misschien een idee wat er speelt want dingen uit context halen komt altijd fout over...
chevax schreef:we zijn allemaal mensen, alhoewel je dat als mod niet mag zeggen.
chevax schreef:@WilmaBoy: fijn dat je wel een goed gesprek hebt gehad, balen dat de uitkomst dan alsnog een wrang gevoel achterliet. Nu moet ik wel zeggen dat we hier, dus in dit topic, niet inhoudelijk op specifieke gevallen kunnen ingaan, maar je kunt altijd met mij, één van de mede-mods of met iemand van de BZC contact opnemen. Ik kan je niet garanderen dat de uitkomst dan anders is, maar als je met zo'n gevoel van onvrede zit, moeten we misschien toch nog eens praten?