Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:Die banners weg willen hebben (zoals Alwiene en Jilletje) is helemaal prima, maar daar staat dan logischerwijs wel iets tegenover.
ElineS schreef:Je bent wel snel op je teentjes getrapt Jilletje.
Dat jij geen problemen hebt met de banner daar, prima, maar dat betekend niet dat anderen er geen problemen mee hebben.
Ik vind Bokt voor de rest heel leuk, alleen die banner bevalt me niet. Dan ga ik niet meteen als een klein kind huilen en er vandoor, natuurlijk niet. Dan zeg ik, als een normale volwassene dat iets mij niet bevalt en dan hoop ik dat er naar geluisterd word en dat er misschien iets aan veranderd word of dat er een compromis komt.
Het zou wel heel vervelend zijn voor Bokt als ze naar jouw advies luisteren en dus besluiten om geen gebruik meer te maken van Bokt als er iets is dat ze niet bevalt. Dan zou heel Bokt snel leeglopen. Ook niet echt handig voor Bokt of niet JilletjeBartVB schreef:Die banners weg willen hebben (zoals Alwiene en Jilletje) is helemaal prima, maar daar staat dan logischerwijs wel iets tegenover.
Als ze via jouw idee, dus betalen, zouden gaan, ja, dan staat er iets tegenover. Maar ad blockers zijn nog altijd gratis. Dus ik heb de advertenties niet meer, zonder er iets voor te betalen.
BartVB schreef:Vrijwel niemand heeft een adblocker geinstalleerd staan omdat er 1 banner op een vervelende plek staat. Gros van de mensen blokkeert alle ads op alle sites. Wat dat betreft ben ik het erg met Jilletje eens. Een site als Bokt.nl in de lucht houden kost duizenden euro's per maand en die euro's moeten ergens vandaan komen. De meeste mensen zijn niet bereid om te betalen voor internetsites dus blijven banners over al zo ongeveer de enige manier om een site als Bokt.nl te bekostigen.
Die banners weg willen hebben (zoals Alwiene en Jilletje) is helemaal prima, maar daar staat dan logischerwijs wel iets tegenover.
Maar; zoals ik al zei; de banner die die meeste van jullie nu zien is over een paar dagen (misschien woensdag al) weer weg.
@avaionnancy; Context-gerelateerde advertenties hebben we niet heel veel invloed op. Wel kunnen we de banners weg halen bij topics over dat soort gevoelige informatie maar dat is handwerk en daar wordt ook niet altijd aan gedacht. In die gevallen graag een TeM of PB naar mij of een van de moderators.