Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:Ik moet wel zeggen, dat ik ook eens een mod gesproken had, die een tiener aan het plagen was. Ik had de desbetreffende moderator een pb gestuurd dat hij/zij als moderator een goed voorbeeld hoorde te geven. Kreeg ik als reactie terug, dat het niet hoefde omdat hij/zij geen moderator in dat gedeelte was.
Douce schreef:Ik heb het topic gelezen. Sinds wanneer is lelijk na bewerkt een belediging?
Als ts dat toch vindt? Het wordt zelfs onderbouwd..
Ik vind dus de pb om twee redenen nergens op slaan. De inhoud is onzin en de formulering al helemaal slecht.
delerium schreef:mod in kwestie meldt zich.
Was het handig die PB of netjes?excuses daarvoor.
Was er kwade opzet? Zéker niet.
Ik zag een EJL-ITP van iemand die gewoon heel blij en trots is met haar paard. Leuk stel foto's erbij, helemaal goed. Dan een reactie met "Ik vind nogsteeds de foto's van [naam fotograaf] zo lelijk nabewerkt! dat grijze-witte van de staart en sokken.."
Dat is toch gewoon jammer in zo'n topic... Vermoed dat er niemand is voor wie zo'n opmerking maar enige positieve waarde heeft.
Mij schoot-ie verkeerd, ik heb toen een PB gestuurd met bovenstaande regel in quote "wat een k*topmerking" omdat ik het écht zonde vond zo in het topic.
Was dat oké? Nee, ik had daar beter over moeten nadenken, zowel over het versturen als over de woordkeuze.
As said: excuses.