Onderwerp gesloten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 13:14

Jusi schreef:
Hhilde schreef:
Ho, ho, ho. Luuk schrijft dit uit naam van mevrouwtje twee-moeders-kunnen-geen-zoon-opvoeden. Deze mevrouw heeft daadwerkelijk dit soort waanbeelden (iets overdreven in dit stuk, maar zeker passend in haar denkbeeld). Pas is ze in een pittige discussie met mevrouw Barend geweest over homoseksualiteit. Ik weet dat Luuk dit heeft geschreven, maar mij zou het niets verbazen als zij het hier compleet mee eens is. Eng soort van geloven, mevrouw de katholiek :r

Dat zal best zijn insteek zijn, maar het is gewoon not done om dit te doen over de rug van een jongen die net zelfmoord heeft gepleegd.

Precies!

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 13:46

verography schreef:
Dus dan toch een column die vooral gaat over de bekrompen opvattingen van bepaalde zwaar gereformeerde mensen m.b.t. homoseksualiteit.

Jammer dat hij zijn afschuw daartegen (dat is hoe het op mij overkomt) op deze manier vastklikt aan de dood van Tim.

In het andere topic hadden we het over pesten. Nu doet Luuk hetzelfde. Hij vernederd die mevrouw landelijk. Aan de schandpaal met die gast.

Zwaar gereformeerd? Mariska Orban is katholiek.
Wat ook de opvattingen van een persoon zijn en hoezeer je daar ook tegen wilt ageren, misbruik daarvoor niet het verdriet van een ander, want dit is echt sma-ke-loos.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-12 14:03

Zeker zoals ik schreef als je uit een omgeving waar misbruik van jongetjes hoogtij viert komt, hoor je niet dit oordeel te vellen

Blue_Eyes

Re: Onderwerp gesloten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 14:05

Je hoort hoe dan ook dit oordeel zo niet te vellen. Maar wat meneer Koelman doet vind ik eigenlijk zeker zo erg.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-12 14:11

EEns helemaal mee eens, echter moet hij dit onder vrijheid van meningsuiting zetten of gewoon op sensatiezoekerij

Echwel

Re: Onderwerp gesloten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-12 14:49

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:44