Irritante brede reclamebanner naast eigen berichten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

Re: Irritante brede reclamebanner naast eigen berichten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 13:23

Wat een rust of niet :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 13:25

Ik kan nu mijn lijst met favoriete forum niet resetten. $&$&$^#$^$*$(#

Nordsvensk

lieveli schreef:

Ik ook niet....

NatasjavE

Hey, weg....thanks.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 13:27

Is er een mod die mij kan uitleggen hoe ik die vervloekte lijst met topics weer weg krijg?

x_Anne_x

Forums > tabblad favorieten > daar staat wijzigen ofzo > lijst leeg maken > opslaan
Laatst bijgewerkt door x_Anne_x op 07-11-12 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Jola

lieveli schreef:

Jawel hoor, even naar instellingen gaan, links zie je dan favoriete forums staan en daar kun je deselecteren en opslaan :D

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 13:28

Excuses, die banner hoorde er (nog) niet te staan.

Wel is het zo dat er binnenkort geexperimenteerd gaat worden met die bannerpositie. In de nieuwe layout zijn een aantal banners vervallen en dat zorgt heel simpel voor minder inkomsten. En die inkomsten zijn gewoon nodig om Bokt.nl in de lucht te houden en om te kunnen blijven ontwikkelen aan Bokt.

De pagina met 'eigen berichten' is een pagina die heel erg veel bekeken wordt maar waar op dit moment 0 banners te zien zijn, een logische plaats dus om te experimenteren met een bannerpositie. Het plan is dat een gedeelte van de gebruikers de banner de komende tijd te zien krijgt. Daarna gaan we kijken of die positie voldoende oplevert. Als dat niet zo is (en die kans is best aanwezig op basis van eerdere resultaten) dan gaat die banner weer weg.

Daarnaast is het zo dat de banner (in de huidige vorm) te verwijderen is door simpelweg favoriete forums in te stellen. In plaats van de banner zie je dan een lijst met de nieuwe topics in de forums die je volgt.

Overigens staat het aanbod voor een bannervrij Bokt nog steeds. Als mensen bereid zijn om een bepaald bedrag per jaar te betalen voor het verwijderen van de banners dan is daar zeker over te praten.

Voor nu is de banner weg, binnenkort dus een experiment met die positie voor een beperkte groep gebruikers.

Lijst met favoriete forums krijg je leeg door control in te houden en het geselecteerde forum aan te klikken. Selectie is dan als het goed is leeg.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 13:28

ja maar die resetknop werkte niet. Uiteindelijl via IE gedaan, chrome werkte niet?

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 13:34

Ik wil ook nog steeds wel betalen Bart.
Misschien dat toch eens groter opzetten/aanbieden?
Lijkt me dat er genoeg bokkers zijn die dat willen.

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 13:34

lieveli schreef:
ja maar die resetknop werkte niet. Uiteindelijl via IE gedaan, chrome werkte niet?

Als je Control inhoudt en dan klikt op de fora die je hebt geselecteerd wordt de selectie weer verwijderd. :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 13:42

Ik vond die banner ook irritant en heb toen maar favo forums ingesteld...wilde dat eerst helemaal niet maar ik laat het even staan, vind het misschien best handig. :)

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 13:46

Is het dan niet handig om een Poll te openen, betalen Ja of Nee?

En ik wil vriendelijk verzoeken om die banner een wat subtielere positie te geven de volgende keer O:) Bijvoorbeeld onderaan of bovenaan.
Laatst bijgewerkt door Miracle_ op 07-11-12 14:07, in het totaal 1 keer bewerkt

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 14:01

Ik ben niet tegen een banner, maar doe hem er dan boven i.p.v. naast.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 14:06

FriesWytske schreef:
Ik ben niet tegen een banner, maar doe hem er dan boven i.p.v. naast.

Eens, ik snap de banner en daar heb ik ook geen moeit mee. Maar dan boven aan de bladzijde oid? Alles gaat van links naar rechts maar met de banner op die plek is alles uit zijn 'ritme' De manier van onder en boven de pagina vind ik heel minder storend. :)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 21:57

BartVB schreef:
Excuses, die banner hoorde er (nog) niet te staan.

Wel is het zo dat er binnenkort geexperimenteerd gaat worden met die bannerpositie. In de nieuwe layout zijn een aantal banners vervallen en dat zorgt heel simpel voor minder inkomsten. En die inkomsten zijn gewoon nodig om Bokt.nl in de lucht te houden en om te kunnen blijven ontwikkelen aan Bokt.

De pagina met 'eigen berichten' is een pagina die heel erg veel bekeken wordt maar waar op dit moment 0 banners te zien zijn, een logische plaats dus om te experimenteren met een bannerpositie. Het plan is dat een gedeelte van de gebruikers de banner de komende tijd te zien krijgt. Daarna gaan we kijken of die positie voldoende oplevert. Als dat niet zo is (en die kans is best aanwezig op basis van eerdere resultaten) dan gaat die banner weer weg.

Daarnaast is het zo dat de banner (in de huidige vorm) te verwijderen is door simpelweg favoriete forums in te stellen. In plaats van de banner zie je dan een lijst met de nieuwe topics in de forums die je volgt.

Overigens staat het aanbod voor een bannervrij Bokt nog steeds. Als mensen bereid zijn om een bepaald bedrag per jaar te betalen voor het verwijderen van de banners dan is daar zeker over te praten.

Voor nu is de banner weg, binnenkort dus een experiment met die positie voor een beperkte groep gebruikers.

Lijst met favoriete forums krijg je leeg door control in te houden en het geselecteerde forum aan te klikken. Selectie is dan als het goed is leeg.

Eindelijk word ik eens geselecteerd en dan voor zoiets -O- >;)

Maar serieus, kan die banner niet bovenaan komen te staan bij "eigen berichten" nu midden in de pagina vind ik irritant.
Als je bijvoorbeeld eerst die banner doet en daarna al je eigen berichten, heb je er minder last van als je toch nooit op een banner klikt (zoals ik :') )

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 22:23

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 22:57

..