Bokt App

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 18:35

Met sponsors kom je er niet :n Je moet uitgaan van 30.000 euro per app, dus per telefoontype, en dan vergeet je nog de kosten voor onderhoud en updates. Daar hangt ook een leuk prijskaartje aan.

Een app heeft gewoon geen nut voor een site als Bokt. Ik denk dat we ons daar bij neer moeten leggen, en ons moeten focussen op het beter maken van de huidige en dus ook mobiele versie van de site. Want met een goede mobiele site (responsive) is er geen app meer nodig.

__Marije__

Re: Bokt App

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 10:36

Apps zijn zó nutteloos... Als je gewoon een goed werkende mobiele variant hebt dan heeft een app toch geen toegevoegde waarde? Dan maak je een snelkoppelingetje naar de mobiele variant en tadaaa daar is je app

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 10:37

__Marije__ schreef:
Apps zijn zó nutteloos... Als je gewoon een goed werkende mobiele variant hebt dan heeft een app toch geen toegevoegde waarde? Dan maak je een snelkoppelingetje naar de mobiele variant en tadaaa daar is je app

Mijn gedachte!

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 17:19

Dorus schreef:
__Marije__ schreef:

Mijn gedachte!

Mee eens!
Ik heb op mijn blackberry altijd een tabblad van bokt open staan, dus ik heb er geen problemen mee. Helaas moet ik wel altijd inzoomen omdat de tekst anders niet te lezen is, waardoor ik dus de hele tijd moet scrollen. :=

Dorus

Re: Bokt App

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 18:04

Gebruik je dan wel de mobiele layout? m.bokt.nl?
Bij de gewone layout moet ik ook zoomen, maar met de mobiele zouden de letters voor mij zelfs nog wel wat kleiner mogen zijn.

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 18:11

Dorus schreef:
Gebruik je dan wel de mobiele layout? m.bokt.nl?
Bij de gewone layout moet ik ook zoomen, maar met de mobiele zouden de letters voor mij zelfs nog wel wat kleiner mogen zijn.

Ik gebruik beide, maar omdat ik m.bokt.nl een lelijke kleur vind hebben ( :o ) en ik het irritant vind om elke keer die [ img ] dingetjes aan te klikken gebruik ik vaker bokt.nl, dus het is ook wel een beetje mijn eigen keuze om te scrollen, haha :+