Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
spicegirl schreef:vind ik niet. tenzij je echt dichtbij woont, is gaan kijken een optie.maar als je wat verder weg woont, wil je toch een globale indruk. want vaak worden de te koop aangeboden objecten mooier voorgesteld als is.. een foto zegt meer als 1000 woorden.dus bij een advertentie is een foto een must.
een digitale camera kost niks, en fotos kun je ook maken met je telefoon.en zo op de computer te zetten. als iemand moeilijk doet over een foto, krijg ik de indruk dat het in slechtere staat is, als aangeboden.
maar dat wil niet zeggen, dat je dan maar geen respons moet geven.
ik zou zeggen ; als je de moeite niet wil nemen om een foto te maken, neem ik de moeite niet om te komen
Lindy1982 schreef:Ik krijg nog geregeld mailtjes op mijn paard dat te koop stond .. En die stond te koop nog in het oude systeem bokt markt bestond toen nog niet eens.. Beetje dom antwoord dan vaak kortaf is advertentie van 2010 en 2011
spicegirl schreef:sympathieke reactie !
ik had het al gecorrigeerd ...
hutch84 schreef:waar ik dus net achter kwam zowel mijn zus als ik hebben een bokt account
alleen zij weet mijn wacht woord en ik het hare.
ik heb haar vandaag een aantal advertentie door gestuur,. nu wist ik niet meer welke dus log in op haar account klik op het envelope zie de berichten staan maar lees ze niet...
log uit log in op mijn eigen account , staan de berichten bij mij als verzonden/ staan niet meer in post vak in dus ik dacht hu?
log wederom uit en in op mijn zus haar account daar staan de berichten nog gewoon als ongelezen
dus conclussie van mij is ook al is iemand even online dan staan de berichten bij jou als verstuurder gelijk als verzonden wil dus nog niet zeggen dat ze gelezen zijn
spicegirl schreef:ik ben nergens onvriendelijk hoor ! ik zeg alleen dat je voor 40 euro al een nieuwe camera heb, en je telefoon moet wel heel oud zijn, wil je geen fotos kunnen maken.
ik zeg ook niet dat je wat te verbergen hebt, ik zeg ; als iemand voor mij geen foto wil maken van het te koop geboden object, ik het niet vertrouw.
argwanend,maar niet zonder reden