Geen reactie op boktmarkt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blablabla11

Re: Geen reactie op boktmarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 08:13

Ik krijg nog geregeld mailtjes op mijn paard dat te koop stond .. En die stond te koop nog in het oude systeem bokt markt bestond toen nog niet eens.. Beetje dom antwoord dan vaak kortaf is advertentie van 2010 en 2011

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 13:08

Nou, ik heb weer eentje ...

Adverteerder vraagt om een artikel dat ik haar voor een ( in mijn gedachte ) leuke prijs aanbied, zelfs inclusief gratis aflevering aan huis :)
Direct reactie met een vraag om foto's, die ik helaas niet heb en ook niet zo gemakkelijk kan maken en op de computer krijg, dus ik bied haar aan om, gewoon zonder enkele koopverplichting, ermee langs te komen zodat ze het in levende lijve kan aanschouwen ...

Na vijf minuten gelezen en nu, ruim 24 uur later nog geen enkele reactie ... |o

Was toch een mooi aanbod of niet ?

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 14:14

vind ik niet. tenzij je echt dichtbij woont, is gaan kijken een optie.maar als je wat verder weg woont, wil je toch een globale indruk. want vaak worden de te koop aangeboden objecten mooier voorgesteld als is.. een foto zegt meer als 1000 woorden.dus bij een advertentie is een foto een must.
een digitale camera kost niks, en fotos kun je ook maken met je telefoon.en zo op de computer te zetten. als iemand moeilijk doet over een foto, krijg ik de indruk dat het in slechtere staat is, als aangeboden.
maar dat wil niet zeggen, dat je dan maar geen respons moet geven.
ik zou zeggen ; als je de moeite niet wil nemen om een foto te maken, neem ik de moeite niet om te komen ;) en hoef je ook niet bij mij aan de deur te komen...

quera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-12 14:15

spicegirl schreef:
vind ik niet. tenzij je echt dichtbij woont, is gaan kijken een optie.maar als je wat verder weg woont, wil je toch een globale indruk. want vaak worden de te koop aangeboden objecten mooier voorgesteld als is.. een foto zegt meer als 1000 woorden.dus bij een advertentie is een foto een must.
een digitale camera kost niks, en fotos kun je ook maken met je telefoon.en zo op de computer te zetten. als iemand moeilijk doet over een foto, krijg ik de indruk dat het in slechtere staat is, als aangeboden.
maar dat wil niet zeggen, dat je dan maar geen respons moet geven.
ik zou zeggen ; als je de moeite niet wil nemen om een foto te maken, neem ik de moeite niet om te komen ;)

Lezen is een vak..
De bokster wilde langskomen om het de ander te laten zien

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 14:17

Lindy1982 schreef:
Ik krijg nog geregeld mailtjes op mijn paard dat te koop stond .. En die stond te koop nog in het oude systeem bokt markt bestond toen nog niet eens.. Beetje dom antwoord dan vaak kortaf is advertentie van 2010 en 2011

Heb ik ook :\ zocht 3 jaar terug een verzorgster.... krijg nog steeds PB's of ze mijn ponys mogen verzorgen (met een link naar het oude topic erin)

Wanneer gaan ze al die oude meuk eens verwijderen van het oude EA?

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 14:19

sympathieke reactie !
ik had het al gecorrigeerd ...

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 16:06

waar ik dus net achter kwam zowel mijn zus als ik hebben een bokt account
alleen zij weet mijn wacht woord en ik het hare.

ik heb haar vandaag een aantal advertentie door gestuur,. nu wist ik niet meer welke dus log in op haar account klik op het envelope zie de berichten staan maar lees ze niet...

log uit log in op mijn eigen account , staan de berichten bij mij als verzonden/ staan niet meer in post vak in dus ik dacht hu?

log wederom uit en in op mijn zus haar account daar staan de berichten nog gewoon als ongelezen

dus conclussie van mij is ook al is iemand even online dan staan de berichten bij jou als verstuurder gelijk als verzonden wil dus nog niet zeggen dat ze gelezen zijn

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 16:10

spicegirl schreef:
sympathieke reactie !
ik had het al gecorrigeerd ...

Ik vind jouw reactie ook niet echt vriendelijk, hoor spicegirl ... niet iedereen beschikt over allerlei luxe apparatuur en bovendien had ik zelf geen advertentie gezet !
Dan zou ik inderdaad wel zorgen voor voldoende informatie en beeldmateriaal :)

En ik denk, dat als ik aanbied het kosteloos en vrijblijvend persoonlijk te laten zien, zodat het aan alle kanten bekeken, gevoeld en besnuffeld kan worden, dat ik ook niet veel te verbergen heb, zou het wel ?

't Gaat hier overigens over een artikel van 25 euro :))

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 16:10

je mag niet op andermans account inloggen :*
en ik ga ervan uit, dat als ik iemand een PB tje stuur, dat diegene hem ook gelezen heeft, en geen zus , of iemand anders.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 16:11

hutch84 schreef:
waar ik dus net achter kwam zowel mijn zus als ik hebben een bokt account
alleen zij weet mijn wacht woord en ik het hare.

ik heb haar vandaag een aantal advertentie door gestuur,. nu wist ik niet meer welke dus log in op haar account klik op het envelope zie de berichten staan maar lees ze niet...

log uit log in op mijn eigen account , staan de berichten bij mij als verzonden/ staan niet meer in post vak in dus ik dacht hu?

log wederom uit en in op mijn zus haar account daar staan de berichten nog gewoon als ongelezen

dus conclussie van mij is ook al is iemand even online dan staan de berichten bij jou als verstuurder gelijk als verzonden wil dus nog niet zeggen dat ze gelezen zijn

Dat gebeurt alleen als het postvak geopend is, dus de afzender kan dan inderdaad niet weten of het bericht daadwerkelijk gelezen is, maar wel dat het is gezien !!

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 16:12

ik ben nergens onvriendelijk hoor ! ik zeg alleen dat je voor 40 euro al een nieuwe camera heb, en je telefoon moet wel heel oud zijn, wil je geen fotos kunnen maken.
ik zeg ook niet dat je wat te verbergen hebt, ik zeg ; als iemand voor mij geen foto wil maken van het te koop geboden object, ik het niet vertrouw.
argwanend,maar niet zonder reden ;)

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 16:22

ik vind ook dat de boktmarkt slechter verkoop, EA ging het veel sneller.. en idd de topics afstuinen was erg leuk!

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 18:56

spicegirl schreef:
ik ben nergens onvriendelijk hoor ! ik zeg alleen dat je voor 40 euro al een nieuwe camera heb, en je telefoon moet wel heel oud zijn, wil je geen fotos kunnen maken.
ik zeg ook niet dat je wat te verbergen hebt, ik zeg ; als iemand voor mij geen foto wil maken van het te koop geboden object, ik het niet vertrouw.
argwanend,maar niet zonder reden ;)

Bedoel je nu dat ik uit het stenen tijdperk komt of mijn telefoon...!!! En dat is voor jou reden om er maar vanaf te zien....?
Blijkbaar heb je dan ook niet echt belangstelling. Wat bedoel je eigenlijk met argwanend maar niet zonder reden? Je komt op mij gewoon ongeduldig over, "Ik wil nu een foto en laat anders maar zitten"....

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 21:23

Ik heb ook geen camera op mijn mobieltje hoor. Ik kan ermee bellen en sms-en. Meer niet :')
Ook geen bluetooth, wifi en weet ik wat voor flauwekul allemaal. :')

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 21:26

@mrie - ik heb het nergens over een stenen tijdperk.djeez, wat overtrokken allemaal. :evaw: maar je telefoon moet wel oud zijn, wil je geen fotos kunnen maken. en ja, de mijne is ook oud,maar fotos kan ik wel maken.
en wie heeft het over ongeduld ?? le-zen !! ik heb het over de MOEITE nemen om...mensen mailen mij ook zo vaak om een foto van de onderkant, achterkant enz., en die maak ik dan netjes.ook willen ze dat ik alles opmeet, doe ik ook netjes.vaak krijg ik, na alle moeite, geen sjoege meer. dat is niet netjes ! :roll:
en de reden dat ik argwanend ben, ligt erg voor de hand.staat ook in de post.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 21:29

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook wel eens vergeet, reageren..

Punt is dat ik veel erop heb staan en als ik er nieuwe zut bij zet ik soms wel 40 tot 50 PB's per dag krijg..
Dan zie ik dingen soms gewoon over het hoofd...

Luf_Midnight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 21:42

ook hier iemand die geen reactie erg vervelend vind, maar helaas reageer ik ook niet op dure spullen waar ze een banketstaaf bedrag voor bieden.
en inderdaad helemaal verwijderen zou wel erg fijn wezen