Advertenties op startpagina boktmarkt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kiki1976

Re: Advertenties op startpagina boktmarkt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 12:27

Tja..... mijn ads zijn alweer verdwenen en de andere (oa de dekjes) staan er nog.
Na ca anderhalf uur zijn ze weer weg, maar de andere staan er al ruim 21 uur....

Hoe kan dit????

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 12:31

Vind het zelf ook irritant om steeds dezelfde ads te zien.

Maar ook de ads van webshops, ik wil op bm/mp enzo juist 2ehands kopen. Wat mij betreft mag dat wel gescheiden worden onder commercieel en particulier.

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 12:32

Ik dacht al dat ik de enige was die zich mateloos irriteerde aan die sjabrakken..

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 12:32

Je kan zelf aangeven nieuw of gebruikt MelanieB. Dan filtert hij de advertenties.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 12:34

HorseTopShop schreef:
Je kan zelf aangeven nieuw of gebruikt MelanieB. Dan filtert hij de advertenties.

Dan filtert hij echt nieuw en 2ehands, vaak zijn nieuwe/ongebruikte artikelen van particulieren dus goedkoper.
Dus die optie helpt hier niet.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 12:35

Ja, heb je gelijk in.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 12:35

Tja de één wil nieuw en de ander 2ehands. Ik vind dat daar geen apart iets voor hoeft te komen. Want je kan dat eenvoudig in je zoekopdracht meenemen.
Kijk ik ben het wel met je eens dat wanneer je duidelijk aangeeft iets 2ehands te willen dat er alleen maar nieuw wordt aangeboden (net zo goed als ze dik over de prijs heen gaan die je er zelf voor wilt uitgeven).

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 12:36

MelanieB schreef:
HorseTopShop schreef:

Dan filtert hij echt nieuw en 2ehands, vaak zijn nieuwe/ongebruikte artikelen van particulieren dus goedkoper.
Dus die optie helpt hier niet.

Daar heb je gelijk in

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 12:37

Is ook waar kiki1976

Als je iets zoekt, nieuw of tweedehands, maakt het toch eigenlijk niet uit als je van een webshop koopt of niet? Je zoekt toch naar wat je zoekt...
Ik bied zowel tweedehands spullen aan als nieuw. Particulier als commercieel. Dan zou je mijn advertenties helemaal niet willen zien MelanieB?
Laatst bijgewerkt door HorseTopShop op 04-10-12 12:38, in het totaal 1 keer bewerkt

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 12:38

Wat me trouwens laatst opviel, dat advertenties actief waren van bokkers die geband waren. Ik vermoed dat het om een schaduw account oid ging, want binnen 1 dag had die gebruiken rond de 50 berichten geplaatst en een stuk of 10 advertenties? Pas toen ik het profiel van degene ging bekijken, zag ik dat hij/zij geband was.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 12:41

Ik heb ook regelmatig 2ehands artikelen te koop.
Deze artikelen zijn ook gewoon via de webwinkel te koop.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 12:43

Ik ook. Ik bied meer als particulier aan dan als bedrijf.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 12:46

HorseTopShop schreef:
Is ook waar kiki1976

Als je iets zoekt, nieuw of tweedehands, maakt het toch eigenlijk niet uit als je van een webshop koopt of niet? Je zoekt toch naar wat je zoekt...
Ik bied zowel tweedehands spullen aan als nieuw. Particulier als commercieel. Dan zou je mijn advertenties helemaal niet willen zien MelanieB?

Zoekt naar wat je zoekt, maar wel een andere prijs. :j
Dus nee, webshop advertenties hoef ik niet te zien, dat is vaak de verkoop prijs. Tenzij het een leuke aanbieding is, maar dan zoek ik gelijk webshops af en niet de BM.
En particulieren hanteren toch een andere prijs, en dat scheelt. En of ie dan nieuw is of zgan maakt me niet uit.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 15:36

Maar als ik naar m'n eigen kijk plaats ik voornamelijk alleen maar de weekaanbiedingen en in veel gevallen zijn die een stuk lager dan de normale verkoopprijs. Dus dan maakt het toch geen enkel verschil met een particulier die het beneden de normale verkoopprijs verkoopt.....

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-12 16:23

_MG schreef:
Wat me trouwens laatst opviel, dat advertenties actief waren van bokkers die geband waren. Ik vermoed dat het om een schaduw account oid ging, want binnen 1 dag had die gebruiken rond de 50 berichten geplaatst en een stuk of 10 advertenties? Pas toen ik het profiel van degene ging bekijken, zag ik dat hij/zij geband was.

dat kwam ik laatst ook tegen, niet erg handig omdat bokt ook vol stond met klachten over die persoon.

En particulier en commercieel mag van mij wel gescheiden worden, maar zie het nut daar niet echt van.
Ik vind dat je als shop eigenaar zelf moet opletten dat je de markt niet helemaal vol spamt, wat dat zorgt weer voor irritaties.

En particulier is niet altijd goedkoper, en Mel ik geloof niet dat jij alle webshop elke week afgaat om te kijken of ze nog leuke aanbiedingen hebben.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 12:23

die van die dekjes moet gewoon een dikke vette ban krijgen wegens stalking, ben nu wel klaar met die dingen.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-12 12:25

Caira schreef:
die van die dekjes moet gewoon een dikke vette ban krijgen wegens stalking, ben nu wel klaar met die dingen.

Ik heb ze al een paar dagen niet meer gezien.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 14:49

MelanieB schreef:
Vind het zelf ook irritant om steeds dezelfde ads te zien.

Maar ook de ads van webshops, ik wil op bm/mp enzo juist 2ehands kopen. Wat mij betreft mag dat wel gescheiden worden onder commercieel en particulier.

Lijkt mij een goed idee
Ik vind de markt veelste commercieel en irriteert mij hier aan.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 15:04

En daar zijn de dekjes weer -O-

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 20:47

Ik doe regelmatig mijn best ander mans advertenties daar te kijken, wordt ook gek van steeds dezelfde, maar moet ook werken helaas.

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 21:04

die is behoorlijk irritant, als ik een leuke advertentie daar zie dan vind ik dat wel leuk om er naar te kijken, maar steeds de zelfde heeft ook echt geen zin,

zelf beken ik het ook wel eens te doen, (heb net van 2 advertenties de status gewijzigd), deze had ik 2 weken terug geplaatst dus lijkt mij dan niet zo storend.

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 15:37

HTM schreef:
Caira schreef:

Ik heb ze al een paar dagen niet meer gezien.

Ze zijn er weer :')

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 21:43

birte schreef:
die is behoorlijk irritant, als ik een leuke advertentie daar zie dan vind ik dat wel leuk om er naar te kijken, maar steeds de zelfde heeft ook echt geen zin,

zelf beken ik het ook wel eens te doen, (heb net van 2 advertenties de status gewijzigd), deze had ik 2 weken terug geplaatst dus lijkt mij dan niet zo storend.

Maar na 2 weken is dat toch helemaal niet raar. Het gaat er hier meer om dat er bepaalde personen het dagelijks doen en dat al een hele lange tijd.

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 22:39

kiki1976 schreef:
birte schreef:

Maar na 2 weken is dat toch helemaal niet raar. Het gaat er hier meer om dat er bepaalde personen het dagelijks doen en dat al een hele lange tijd.

dat weet ik, ik vind die persoon ook gewoon aso, denkt ze nu werkelijk dat ze die dekjes verkoopt....

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 22:52

met zijn allen advertentie's omhoog werken die wij wel interessant vinden?