Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HorseTopShop schreef:Is ook waar kiki1976
Als je iets zoekt, nieuw of tweedehands, maakt het toch eigenlijk niet uit als je van een webshop koopt of niet? Je zoekt toch naar wat je zoekt...
Ik bied zowel tweedehands spullen aan als nieuw. Particulier als commercieel. Dan zou je mijn advertenties helemaal niet willen zien MelanieB?
_MG schreef:Wat me trouwens laatst opviel, dat advertenties actief waren van bokkers die geband waren. Ik vermoed dat het om een schaduw account oid ging, want binnen 1 dag had die gebruiken rond de 50 berichten geplaatst en een stuk of 10 advertenties? Pas toen ik het profiel van degene ging bekijken, zag ik dat hij/zij geband was.
MelanieB schreef:Vind het zelf ook irritant om steeds dezelfde ads te zien.
Maar ook de ads van webshops, ik wil op bm/mp enzo juist 2ehands kopen. Wat mij betreft mag dat wel gescheiden worden onder commercieel en particulier.
birte schreef:die is behoorlijk irritant, als ik een leuke advertentie daar zie dan vind ik dat wel leuk om er naar te kijken, maar steeds de zelfde heeft ook echt geen zin,
zelf beken ik het ook wel eens te doen, (heb net van 2 advertenties de status gewijzigd), deze had ik 2 weken terug geplaatst dus lijkt mij dan niet zo storend.
kiki1976 schreef:birte schreef:die is behoorlijk irritant, als ik een leuke advertentie daar zie dan vind ik dat wel leuk om er naar te kijken, maar steeds de zelfde heeft ook echt geen zin,
zelf beken ik het ook wel eens te doen, (heb net van 2 advertenties de status gewijzigd), deze had ik 2 weken terug geplaatst dus lijkt mij dan niet zo storend.
Maar na 2 weken is dat toch helemaal niet raar. Het gaat er hier meer om dat er bepaalde personen het dagelijks doen en dat al een hele lange tijd.