hoe krijg je reacties op ITP?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Re: hoe krijg je reacties op ITP?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 16:14

Maarja, ik wil altijd een speciaal antwoord geven, alleen ben ik zo slecht in het bedenken daarvan :=

gummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 16:20

Waarom is het krijgen van reacties zo heilig?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 16:20

Omdat er geen zak aan is als je de moeite doet om foto's te maken en in een topic te gieten (ik doe dan ook nog de moeite om een leuk verhaal & leuke tekstjes te verzinnen) en dat er niemand wat van zegt :+

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 16:21

gummie schreef:

Leuk toch? Leuke reactie's te krijgen van je medebokkers.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-12 16:22

gummie schreef:

Niet heilig, maar wat heeft het voor nut om een topic te maken als niemand reageert?

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 16:22

Wat een goed topic :)
Ik heb ook altijd hetzelfde probleem. Ik zit maar in 1 huiskamertopic en ken eigenlijk maar 2 mensen persoonlijk op bokt. Ik trek met mijn itp topics ook niet meer dan een 5 tal reacties.
Wat eigenlijk erg jammer is. Ik heb net een fotoshoot gehad met mijn paardje en wil deze eigenlijk ook met bokt delen, maar ik twijfel er best over omdat er toch nooit gereageerd word :)
Al moet ik eerlijk toegeven dat ik ook niet superveel reacties geef op itp, al probeer ik dat te verbeteren :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 16:23

gummie schreef:

Niet persoonlijk opvatten hoor ;)

Maar men plaatst foto's om een bevestiging er over te krijgen. Je plaats niet een topic om te denken, ''kijk maar wat ze er mee doen''
Reacties zijn voor zo'n persoon erg leuk :j

gummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 16:29

stef schreef:
gummie schreef:

Niet heilig, maar wat heeft het voor nut om een topic te maken als niemand reageert?

Dat mensen niet reageren betekent niet dat ze niet kijken... Je kunt zien hoeveel mensen het topic bekeken hebben. De vraag is voor mij dan nog steeds: waarom die behoefte aan reacties? En als reacties uitblijven, waarom dan nog steeds posten? Als je gewoon post om iets te tonen aan de rest, iets wat je zelf mooi en bijzonder vindt, en waar je van geniet, erger je je misschien wat minder aan het achterwege blijven van reacties :-) (als ergernis het goede woord is)

Is niet banketstaaf bedoeld trouwens hoor :-)

Het hele topic staat bezaaid met foto's van paarden, dat mensen een keuze maken in waar ze wel en waar ze niet op reageren, vind ik dan logisch :-) Anders heeft iedereen een dagtaak aan het posten van de opmerking: "goh, wat leuk", "mooi" en "schattig", al is het alleen maar om de TS een plezier te doen.

Overigens vind ik de foto's in jouw topic ook echt leuk om naar te kijken! Dat is het punt sowieso niet...

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 16:30

In je onderschrift kun je ook altijd je topic noemen :-) Of in je profiel :-)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 16:30

maar geven jullie zelf wel reactie's op ITP??? Ik beken, ik doe het 9 van de 10 keer niet, dus ga daar ook wat aan veranderen!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 16:32

Dat is misschien ook wel een mooi idee :j Gewoon zelf vaker reageren in ITP :-)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 16:33

Ik plaats regelmatig wat in ITP hoor :j

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 16:49

Ik heb ondertussen enkele bokker gelukkig gemaakt met een berichtje. Heb er speciaal die uitgekozen met weinig reacties, en raar maar waar, achter mij kregen (sommigen) nog berichten.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 18:30

Ik besef door dit topic ook wel dat ik meer een kijker ben dan een poster op forum-gedeeltes zoals ITP en HAW. :j Ook ik zal meer gaan reageren, want inderdaad.. diegene heeft wel veel moeite gestoken in het maken en plaatsen van de foto's. En het is een kleine moeite. Zelf vind ik het ook leuk om reacties te krijgen :+

blingpiggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 19:15

Ik kijk als eerste naar de titel. Bij een ''pakkende'' titel ga ik eerst kijken en dan eventueel reageren.
Verder denk ik dat het soort paard en de kwaliteit foto's helaas ook wel invloed hebben op het aantal reacties... :o En ook wel hoe ''bekend'' de bokker is. De Bit covers vind ik eerlijk gezegd meer vriendjespolitiek i.p.v. dat echt beste foto wint....

Zelf ben ik ook meer een kijker dan dat ik veel reageer... :o Misschien ook maar eens wat meer reageren! Bij de enkele IPT die ik zelf heb geopend was ik ook wel benieuwd naar de reacties. Zou idd leuk zijn na alle moeite van het plaatsen en schrijven. :j
Laatst bijgewerkt door blingpiggy op 03-09-12 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 19:18

Gewoon rustig afwachten en zelf telkens een bericht plaatsen. Dan blijft hij bovenaan staan, en kijken en reageren meer mensen :)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 19:20

Vaak is het zo dat áls ik op ITP zit, ik aan het Bokt-browsen ben met mn muis. Dus hand onder mn kin en andere hand muizen. Dan kijk ik wel maar typ ik niet.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 19:51

Ah soms ga ik op zoek naar fototopics waar weinig in gereageerd is, dan plaats ik even een reactie. Aardig he *D

Ik heb ook wel eens in mijn itp gezet: al 100x bekeken en er zijn maar 5 mensen die mijn pony leuk vinden? -O- Toen kreeg ik wat meer reacties :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 19:53

Ik heb in de topic-titel eens gezet dat mijn pony ook graag 3, 4, 5 pagina's reacties wilde (zoals de 'echte'), dat heeft ook gewerkt :Y) Maar dat kan je maar moeilijk elke keer gaan doen :))

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 20:08

antje_vip schreef:
Ah soms ga ik op zoek naar fototopics waar weinig in gereageerd is, dan plaats ik even een reactie. Aardig he *D

Ik heb ook wel eens in mijn itp gezet: al 100x bekeken en er zijn maar 5 mensen die mijn pony leuk vinden? -O- Toen kreeg ik wat meer reacties :)

Dat eerste deed ik ook wel eens haha. Even topics opzoeken waar maar 2 of 3 reacties zijn gegeven, en dan reageer ik ook maar eventjes! Ik zelf had namelijk ook wel eens leuke topics geopend over mijn paarden, maar kreeg vaak maar weinig reacties. En dan gaan de meeste reacties ook nog over wat er mis is aan de foto, wat er anders had gekund, wat er fout is en wat er niet uit ziet..... >;) :roll: Terwijl er niemand op het paard zit. Terwijl er best leuke foto's zijn. En dan kijk je in een topic met een prachtige fotoshoot en hoppa, 300 pagina's. Of er is iets mis, dan komen er ook 500 pagina's :j

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 20:37

Ik moet zeggen dat ik ook vaker alleen kijk dan reageer, maar dat is meer omdat ik dan leuke plaatjes wil kijken :')

Ik maak dan weer niet het onderscheid of het een geweldige shoot is of niet, ik reageer alleen als de foto's mij écht echt aanspreken. Maargoed, ik denk dat je dat wel houdt met fototopics. Dat is ook zo met BB-ITP topics, daar wordt vaak pas gereageerd als het een heel geweldig rasbeest is of een diertje die niet zoveel mensen hebben :+

Gelukkig vind ik het ook leuk om een topic te maken en er vervolgens zelf elke 10 minuten naar te staren omdat ik blij ben met mijn fotootjes :D _O-

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 12:33

Ik reageer veel op topics, van mensen die ik ken, paarden die leuk zijn, mooie shoots en als ze een leuk verhaaltje hebben :D

Ik beken, bij een topic met 2 foto's van een grazend paard word ik niet enthousiast om te reageren :')

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 13:33

Hier was vorig jaar toch al eens een topic over? [FZ] Reacties krijgen op niet info topics
Ik kijk ook lang niet naar alle topics maar als ik kijk en ik wat leuk vind laat ik meestal wel wat achter :) vaak zijn het dan wel mensen die ik op bokt wel vaker tegen kom :o en dan ja of een heel grappig topic of hele mooie kwaliteit foto's of een heel bijzonder paard trekt dan wel net even eerder een reactie natuurlijk.
Ik probeer zelf wel altijd mooie foto's te maken (ook al is de kwaliteit dan niet zo goed, heb zelf een beetje een flutcamera :') ) en probeer ook zoveel mogelijk nog tussendoor te reageren op de reacties..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-12 13:35

klopt, en toen heb ik niet hét antwoord gekregen, dus ik denk: Ik probeer het nog een keer :j

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 13:38

Tja het blijft toch wel jammer helemaal als je ziet dat er dan echt 500x gekeken is en er maar een paar reacties staan.. Op facebook merk ik het ook wel, in het begin werd er veel meer gereageerd, nu is er zo'n overkill aan foto's door iedereen dat men steeds minder reageert..