Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

stef schreef:gummie schreef:Waarom is het krijgen van reacties zo heilig?
Niet heilig, maar wat heeft het voor nut om een topic te maken als niemand reageert?
(als ergernis het goede woord is)
Anders heeft iedereen een dagtaak aan het posten van de opmerking: "goh, wat leuk", "mooi" en "schattig", al is het alleen maar om de TS een plezier te doen.
Of in je profiel
Gewoon zelf vaker reageren in ITP
Ook ik zal meer gaan reageren, want inderdaad.. diegene heeft wel veel moeite gestoken in het maken en plaatsen van de foto's. En het is een kleine moeite. Zelf vind ik het ook leuk om reacties te krijgen
En ook wel hoe ''bekend'' de bokker is. De Bit covers vind ik eerlijk gezegd meer vriendjespolitiek i.p.v. dat echt beste foto wint....
Misschien ook maar eens wat meer reageren! Bij de enkele IPT die ik zelf heb geopend was ik ook wel benieuwd naar de reacties. Zou idd leuk zijn na alle moeite van het plaatsen en schrijven.
Toen kreeg ik wat meer reacties
Maar dat kan je maar moeilijk elke keer gaan doen
antje_vip schreef:Ah soms ga ik op zoek naar fototopics waar weinig in gereageerd is, dan plaats ik even een reactie. Aardig he![]()
Ik heb ook wel eens in mijn itp gezet: al 100x bekeken en er zijn maar 5 mensen die mijn pony leuk vinden?Toen kreeg ik wat meer reacties
Terwijl er niemand op het paard zit. Terwijl er best leuke foto's zijn. En dan kijk je in een topic met een prachtige fotoshoot en hoppa, 300 pagina's. Of er is iets mis, dan komen er ook 500 pagina's

vaak zijn het dan wel mensen die ik op bokt wel vaker tegen kom
en dan ja of een heel grappig topic of hele mooie kwaliteit foto's of een heel bijzonder paard trekt dan wel net even eerder een reactie natuurlijk.
) en probeer ook zoveel mogelijk nog tussendoor te reageren op de reacties..