Echter is dat een ander onderwerp dan waar het hier in het topic om gaat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RianneH schreef:Een ban volgt nooit na een eerste overtreding van de regels, dus men is altijd al gewezen op het gedrag op het forum en hoort te weten hoe zij zich dienen te gedragen. Wanneer de regels miniem worden overtreden zal er vrijwel nooit een OW volgen. Daarnaast mag een OW enkel en alleen gegeven worden nadat er meerdere mods daarmee eens zijn en er kritisch naar hebben gekeken.
Dan is er nog een bezwaarcommissie waarnaar altijd gewezen wordt in de OW. Hier kan het bezwaar tegen de OW of als gevolg daarvan de ban worden neergelegd. Dit zorgt ervoor dat de bokker altijd een andere groep kan laten kijken naar deze kwestie en evt zelf ook nog aandragen waarom een sanctie niet klopt of oneerlijk is.
Kan er een specifiek voorstel gegeven worden over hoe men die transparantie zou willen zien?
Doma_clasica schreef:Je wordt niet voor niets geband. Normaal gesproken kom je na een OW gewoon weer terug. Tenzij je het te bont maakt, dan krijg je uiteindelijk een permanente ban.
Als ik zie wie er een permanente ban heeft dan denk ik vaak, hehe, eindelijk. Het zijn eigenlijk heel vaak rellers, spammers of mensen die op het randje zitten. Nou, die worden heus niet gemist. Volgens mij zit zelfs een deel van deze rellers bij elkaar op een ander paarden/relforum waar zij anderen, nog niet gebande bokkers op stoken tot het rellen op Bokt. Het zal mij dan ook niet verbazen dat mijn reactie ook daar flink besproken gaat worden.
Mijn boodschap aan dit soort mensen is, Zoek een leven. Er is meer dan internet. Internet kan leuk zijn maar sommige zijn er wel erg mee vergroeid.
Jullie worden echt niet gemist op het grote Bokt.
Doma_clasica schreef:Je wordt niet voor niets geband. Normaal gesproken kom je na een OW gewoon weer terug. Tenzij je het te bont maakt, dan krijg je uiteindelijk een permanente ban.
Als ik zie wie er een permanente ban heeft dan denk ik vaak, hehe, eindelijk. Het zijn eigenlijk heel vaak rellers, spammers of mensen die op het randje zitten. Nou, die worden heus niet gemist. Volgens mij zit zelfs een deel van deze rellers bij elkaar op een ander paarden/relforum waar zij anderen, nog niet gebande bokkers op stoken tot het rellen op Bokt. Het zal mij dan ook niet verbazen dat mijn reactie ook daar flink besproken gaat worden.
Mijn boodschap aan dit soort mensen is, Zoek een leven. Er is meer dan internet. Internet kan leuk zijn maar sommige zijn er wel erg mee vergroeid.
Echwel schreef:Doma_clasica schreef:Je [...] Bokt.
Hier begaat u dus een overtreding op de door u zo aangeprezen regels, u praat dus over bokkers wat volgens de regels niet is toegestaan, ik vraag mij bij deze dan ook af of ik nu moet temmen of niet??
knollentuin schreef:euhhh, ik kan uit eigen ervaring melden dat dit niet klopt... ik heb wel een ban ontvangen ooit, voor mn eerste "overtreding" dus bij een eerste ow meteen een ban... dus jullie regels zijn volgens mij 'flexibel'in te passen...
papagroom schreef:Ik zie het een beetje als foute privacie bescherming.
Voorbeeldje.
Ondergetekende is gewetensbezwaarde,wat betreft de dienstplicht,en heeft dus de grond wet overtreden.
In Nederland is et zo,dat je dus een aantekening op je strafblad hebt,maar bij de douane staat niet waarom.
Als je dus met het vliegtuig buiten de EU gaat,wordt je dubbel na gekeken,om dat je in het lijstje met moordenaars verkrachters etc staat,terwijl je niets hebt uitgevroten.
Transparantie is dus beslist niet negatief.
Shellyke schreef:Ja hoor, lang leve de mysterieuze boktregeltjes. Het is werkelijk niet te geloven dat Bokt er niet aan wil dat de regeltjes zoals deze nu zijn en toegepast worden niet wenselijk zijn bij de mensen. Bokt verklaart nog steeds het één en doet het ander. Mensen om de meest lachtwekkende dingen een OW geven en daar uiteindelijk een ban aan verbinden. Je zult maar het "slachtoffer" zijn van bepaalde mensen die de p*k op jou hebben en werkelijk de oren van de mods hun hoofd afzeuren om jou een OW of ban aan te willen smeren. Ook is het verbazingwekkend dat wanneer er mensen zich op een ander bepaald forum begeven Bokt vind dat dit niet kan, al zullen ze dit nooit toegeven, maar we hebben al te vaak meegemaakt dat er dan ineens met OW's gegooid word en als je niet uitkijkt er een ban op volgt. Na wat ik begrepen heb word er niet gekeken naar de HK topics, hoe is het dan ook in deze mogelijk dat er een ban uitgedeeld word nav wat er in het HK is gezegd of besproken over één bepaald persoon? En juist deze persoon houden ze de hand boven het hoofd en iemand met een gevoel van humor kan daardoor het veld ruimen. Moet iedereen nu op de tenen gaan lopen muv een paar verziekers?