Nog nooit op een paard gezeten, maar toch op Bokt. HUH? ;)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

josje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 19:56

Wauw super dat paarden je drive zijn om af te vallen, super! *\o/*

ChristaMoor

Re: Nog nooit op een paard gezeten, maar toch op Bokt. HUH? ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 14:13

hee, en.....hoe gaat het nu?

Choiix

Re: Nog nooit op een paard gezeten, maar toch op Bokt. HUH? ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-12 20:50

Het gaat nog steeds goed. Vanmorgen de BMI grens van 30 doorbroken dus na Obesitas type 3 (BMI 40+, gezondheidsgevaar), type 2 (raadpleeg arts om af te vallen) nu ook het Obesitas type 1 laten varen en ik ben alleen "iets te zwaar" met een gewicht van 108. Ivm een verbouwing woon ik nu ook tijdelijk in Noordwijk en ik kijk vanuit het appartement letterlijk uit op een paardenstal, al staan daar volgens mij geen paarden in :(

Bijkomend voordeel is wel dat alle afstanden groter zijn en je nu dus wat verder kan fietsen voor het afvallen ;)

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 20:58

Nu reageer ik normaal niet op dit soort topics maar ik heb met verbazing je openingspost gelezen.
Wat leuk (zacht uitgedrukt) dat je je zo interesseert voor paarden en dat je speciaal daarom zoveel wil afvallen!

Ik herinner me zo ineens een penyverhaaltje dat ik altijd erg mooi heb gevonden.
Een meisje dat paardreed maar eigenlijk te zwaar was om haar paard te kunnen laten werken en het ook hooguit een halfuurtje volhield.
Toen ze een echte rijbroek had gekocht was ze zo geschrokken van haar omvang dat ze samen met haar mama iets aan het gewicht wilde doen.
De instructrice hielp daarbij met gratis les te geven als ze was afgevallen en geen les als ze was bijgekomen.

Uiteindelijk bereikte te een mooi gewicht en kon in tussen tijd meer genieten van paardrijden, meer leren en betere paarden rijden.
Bij haar ultieme gewicht kreeg ze als beloning een paard cadeau van haar moeder.

Een heel erg mooi verhaal en eigenlijk deed het me meteen hieraan denken.

Ik wens je alvast heel erg veel succes en mijn felicitaties dat er al zoveel af is!
(sorry voor de lange post) :o