Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lieffiefi schreef:gohya schreef:Ook ik weet wie er bedoeld word.Maar de 1 maakt er vaak een rel van geloof ik en die andere das zo'n irritant ventje. En ik begrijp er ook nix van wat hij nou probeert te zeggen.Zeer apart persoontje.
Bedoel jij er twee dan?
taff schreef:ook ik krijg een nare smaak van sommige rel bokkers.
ik schrijf niet veel op bokt maar hoe tem ik en hoe kan ik op een normale manier ken baar maken dat dit niet deugt.
heb in een pissig moment een pb naar die persoon gestuurd maar daar kikt hij alleen maar op.
vind bokt een prima middel voor contacten en info lees veel mee.
er zijn er altijd een paar die de boel verpesten omdat ze zelf te weinig aandacht krijgen (negatieve aandacht is ook aandacht)
gohya schreef:En het foute is; veel bokkers gaan er op in.En dat is dus fout,negeren moet je.
Zolang er op gereageerd word,is dat zijn lol.Negeren en de lol is er gauw vanaf.
Lieffiefi schreef:Daarnaast, verwacht ik op mijn ' outburst' wel een OW of ban hoor
slimmerik schreef:Soms gebeurt het op bokt dat iemand bewust loopt te rellen. Is het een idee dat een gast-mod een gast-ban aanbrengt voordat veel mensen over de streep gaan door te fel te reageren op de uitlokker?