Hhilde schreef:ShauniBef schreef:Same hierr![]()
Ja, wij zijn van hetzelfde type, vrees ik![]()
Uhhu

Ik zeg gewoon wat ik denk.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HolyPope schreef:Het lijkt mij wel een interessante baan, heb er heeel veeeeeel ervaring mee!
Heb nog niet het topic doorgelezen maar het zal voor mij een '?' blijven of ik er geschikt voor ben of niet.
Kunnen we hier geen POLL houden door mensen, die denken dat of PPG of ik het zou kunnen doen...?
Betteke schreef:HolyPope schreef:Het lijkt mij wel een interessante baan, heb er heeel veeeeeel ervaring mee!
Heb nog niet het topic doorgelezen maar het zal voor mij een '?' blijven of ik er geschikt voor ben of niet.
Kunnen we hier geen POLL houden door mensen, die denken dat of PPG of ik het zou kunnen doen...?
Kijk je uit dat je niet te lollig doet Paus?
HolyPope schreef:Het lijkt mij wel een interessante baan, heb er heeel veeeeeel ervaring mee!
delerium schreef:Webshop met groene balken in de uitverkoop die vraagt of jullie dit topic serieus willen houden