Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BartVB schreef:@furious; voor de wiki moet je (nog) apart inloggen. En ook als je ingelogd bent dan zie je daar je avatar/PBs niet. Laatste wordt in ieder geval aan gewerkt, eerste is moeilijker op te lossen.
@solarpleure; ik ga nog eens wat meer testen met Firefox + inloggen. Je ziet op de hoofdpagina wel de lijst met jouw eigen berichten (aan de linkerkant dus)?
@01San; er is al iets dat aangeeft dat je een nieuwe PB hebt
BartVB schreef:Lettertype voor de hoofdpagina is nu (na reload) iets donkerder.
@pril_boy; daarin is niets aangepast?
@solarpleure; Wat bedoel je met 'anders'? Groter/kleiner/kleur/positie?
@Puissance; we draaien al sinds halverwege de ontwikkeling van phpBB 3 op de 3.x versie
En heel vaak ga je niet naar je profiel, toch?
Wat banners betreft is er een banner minder in de nieuwe vormgeving. In de oude layout staat op iedere pagina een banner helemaal bovenin naast het logo... Overigens staat het aanbod voor een bannervrij Bokt nog steeds 
Lente schreef:Bannervrij bokt, aan wat voor bijdrage moet je dan denken Bart?
Sowieso wennen natuurlijk! Maar begrijp ik het goed dat het forum grotendeels hetzelfde blijft?
) naar op zoek ging was bij dat uitvouw menuutje bij je naam een knop 'Profiel'. Of bijvoorbeeld dat je naar je profiel gaat als je op je mini-ava klikt daar rechtsboven?
. Ik neem aan dat je het menu bovenaan nog wel moet opmaken voor de diverse resoluties?
ziet het er nog niet goed uit.