Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Gini schreef:Ik weet dat dit een relatief oud topic is, maar ik vraag me af of er nog iets met deze materie gedaan wordt?
Ik heb gisterenmiddag een vraag gesteld in een centraal topic, tot op heden geen antwoord en daar het topic ondertussen is verdergegaan op een ander onderwerp denk ik ook niet dat mijn vraag nog beantwoord gaat worden. Kan het niemand kwalijk nemen, mijn bericht verdrinkt gewoon en dan heb ik ook nog eens geen avatar noch onderschrift waardoor mijn post amper 2 cm is.
Ik ben aan het overwegen om een apart topic te openen, al weet ik nu al dat ik naar het centrale topic verwezen zal worden.
Ik heb geprobeerd te zoeken om welk topic dit ging, maar het enige waar je op 31 augustus in de middag in gereageerd hebt is een HK-topic over mannelijke bokkers, lijkt me nu niet zo zeer een centraal topic.
Wanneer je vraag verdrinkt in een topic, kun je altijd je vraag nog een keer quoten en opnieuw stellen om hem onder de aandacht te brengen.
Gini schreef:Mars, je zegt dit: we zien geen enorme problemen met de huidige werkwijze. Kan u dit wat meer onderbouwen? Bedoelt u hiermee dat u geen klachten hebt ontvangen,
Gini schreef:is er een mod die al eens van buitenaf in een informatief centraal topic een vraag geplaatst heeft en daar bevredigend antwoord op heeft gehad? Ik kan me voorstellen dat zij die van het begin meepraten over hun dun paard (of exceempaard om een ander CT aan te halen) dat daar wel op gereageerd wordt (hence het Huiskamersfeertje). Als buitenstaander is het echter zeer moeilijk om informatie te halen uit de centrale topics.
Gini schreef:De zoekfunctie linksonderaan is zeer moeilijk te gebruiken in mijn geval. Ik zoek namelijk een algemeen antwoord op de vraag wat ik kan doen aan het snel dun worden van mijn paard voornamelijk in de winter. Het moeilijke hieraan is dat ik antwoorden wil die nuttig zijn in mijn specifieke situatie. Ik durf geen apart topic openen want dan gaat die toch op slot en wordt ik verwezen naar het centrale topic. Maar in dat centrale topic bots ik tegen problemen:
- ik heb mijn vraag daar gesteld, maar ondergesneeuwd onder alle andere berichten heb ik welgeteld 0 antwoorden gekregen. Om dan mezelf maar te gaan quoten vind ik een rare gang van zaken, is dat echt het boktbeleid of is dit een oplossing die je zelf aandraagt?
- dan ben ik begonnen met het topic te lezen. Ik ben ergens in het midden begonnen. Na vier pagina's die in mijn geval totaal nutteloss waren heb ik het opgegeven.
- ik zoek specifieke tips. Om een heel heel simpel voorbeeld te geven: in dat topic wordt vaak Subli senior aangeraden, een merk dat in Belgie niet verkrijgbaar is. Ik ben dus benieuwd naar een evenwaardig alternatief. De zin en fut om deze vraag in dat topic te posten is compleet weg omdat ik nu al weet dat de ondersneeuwing zijn werk gaat doen.