Verwondering en verbijstering.. ze was zon mooie vrolijke spontane meid, We zullen haar missen en nooit vergeten. Precies zoals Uums haar in de OP beschrijft..
Dammie
Geplaatst: 05-07-12 14:03
Wat verschrikkelijk, ik kende haar uit het hardlopen topic. Heel veel sterkte voor haar familie en vrienden gewenst.
Onze lieve Kim is er niet meer en we missen haar ontzettend op stal.Zij heeft de tijd dat ze bij ons op stal staat ontzettend veel indruk op ons gemaakt met haar grappen en grollen maar ook met haar heldere kijk op zaken! We zijn vreselijk veel van haar gaan houden . Hopelijk heeft ze nu de rust waar ze zo naar op zoek was en blijft ze een oogje in het zeil houden op de paarden en ons, daar boven op haar knalroze wolk......
Jeetje!! Ik kwam het tegen op de Facebook via iemand anders, zo kwam ik bij haar broek terecht. Rouwadvertentie bekeken zei me niks! Nog een keer gekeken want het voelde raar, zie ik het hiefijzertje met mirk staan. Heb haar een paar gemeet met hardloopevenementen, samen de ladiesrun gelopen.
Verdrietig bericht over Kimmy... Ken haar ook uit de begintijd van Bokt en ik vond haar altijd zo fris en energiek, we hebben veel gelachen. Zonde dat zo'n leuke meid niet meer is. Zonde.
Pauline
Geplaatst: 07-07-12 09:21
Heel veel sterkte voor iedereen die haar moet missen...zo jong, echt afschuwelijk.
Muurp
Geplaatst: 07-07-12 10:53
Heel veel sterkte voor alle mensen die haar nu moeten missen.