Subforum fotomeetings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 20:24

De reden:

"Splitsen gebeurt pas als het forum echt veel te druk wordt, als een topic binnen een paar uur al op de tweede pagina staat. Daarvoor is het niet druk genoeg op BM. Splitsen zorgt er inderdaad voor dat makkelijker een niet-foto-meet kan worden gevonden, maar maakt het lastiger om een overzicht van boktmeetings te krijgen. Bokt heeft al heel veel forums, daardoor is het moeilijk voor mensen om overzicht te krijgen. Maar het belangrijkste argument is dat BM op het moment niet voldoende volume heeft om splitsen nodig te maken."

Geryon

Re: Subforum fotomeetings

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 21:27

Waarom moet het daar zo druk voor zijn dan?!

Waarom wordt er gekeken naar de snelheid waarmee een topic op pagina 2 kan en niet gewoon naar de belangen van bokkers?

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 21:32

Naar mijn idee is het zo juist onoverzichtelijk , maar goed..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 15:49

als het echt veel te druk wordt.. er staan 30 fotomeeting topic op dit moment op de eerste pagina, ten opzichte van 18 normale topics, dat is meer dan 50%!!!!
Bokt heeft al veel forums, ja, waarvan 25% onzin, niet paard gerelateerd is.
Niet voldoende volume om te splitsen.. Hoeveel volume moet er dan zijn?

Wanneer wordt er een keer in het belang van de gebruiker gedacht?
Ik kan me echt neerleggen bij nee (ja, heus :j) maar dan zal je (niet persoonlijk) met betere argumenten moeten komen

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 09:24

Ik weet dat dit topic oud is, maar aangezien nieuwe topics hierover worden gesloten post ik het gewoon hier, want dit topic werd gelinkt door de mod.

Ik heb nu al een aantal topics gezien over het probleem bij de meetings. En daarbij ook vééél bokkers gezien
die daar over klaagde en vonden dat het anders moest. Maar, ik heb daar ook bij gezien dat Bokt dat maar onzin vind.

Ziet bokt dan niet dat er zó veel bokkers zijn die dit een vervelend punt vinden en vinden dat er tijd is voor verandering/verbetering???
Ik vind het echt heel erg jammer om te zien dat de bokkers geen enkele inbreng hebben op dit forum, want zij geven nu, in grote
getallen, aan dat dit een heikelpunt is, maar Bokt doet er ronduit niks aan, erkent het probleem nieteens. Ik kijk niet meer op BM, omdat
ik er toch nooit een topic vind dat ik zoek binnen een uur. Ik denk dat er meer mensen zijn die dit hebben.

Ik vind het gewoon echt heel jammer dat Bokt zo weinig met de inbreng van bokkers doet, in ieder geval wat betreft dit probleem.
Oh en ik vind het daarnaast óók heel spijtig dat er berichten gewoon genegeerd of topics gesloten worden als ze niet gewenst zijn.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 17:09

Loiz: nee, dat ziet het beheer niet. Ze willen er niet aan. Mee denken met users is eng

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 19:21

Ook zo leuk dat het beheer deze berichten gewoon 'niet ziet' :') Erg jammer, gemiste kans Bokt.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 19:37

Wen eraan ;)

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 21:28

Ik kan in elk geval wel aangeven dat wij als moderators hebben gevraagd of het beheer hier nog iets kan toelichten.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 00:54

Ik ben het er helemaal mee eens dat de huidige situatie niet optimaal is, maar dat probleem is een stuk breder dan alleen de fotomeets. Het is erg lastig om op het moment een meet te vinden waar je heen kan. Je zoekt je helemaal simpel omdat je moet selecteren op besloten/open, locatie, datum, doelgroep, activiteit, etc. Dat probleem lossen we niet op door BM in twee delen te splitsen. Het wordt inderdaad wel iets makkelijker maar niet heel erg veel. Daar staat dan tegenover dat het forum weer wat onhandiger wordt in het gebruik (bij het plaatsen/zoeken van topics) en de lijst van forums is al erg, erg lang.

Ander punt is dat je meetings niet dagelijks zoekt. Daardoor is het nog steeds vervelend dat een meet vinden lastig is maar het is niet iets waar je meerdere keren per dag tegenaan loopt.

Overigens is er wel een manier om makkelijker leuke meets te vinden. Als je het forum sorteert op Topic Start (met dropdown onderaan de lijst met topics) dan zie je welke nieuwe meets er bij zijn gekomen. Fotomeets (en andere meets) die al een tijd lopen en bijna constant op pagina 1 staan zie je dan niet. Kan ook via deze link:

[BM] Boktmeetings

Er zijn overigens wel ideeen over een meer permanente oplossing voor het niet goed kunnen vinden van Bokt meetings maar dat staat op de lijst na een aantal andere projecten... Op de korte termijn kan ik daar niets over beloven dus helaas.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 15:36

Bedankt voor deze reactie bart! Snap niet zo goed waarom dit 3 maanden moest duren, maar vooruit.
Het klopt dat je er niet dagelijks tegenaan loopt, maar goed, user A loopt er vandaag tegenaan, user B morgen, en user C overmorgen...

Dat het er maar iets makkelijker op zou worden ben ik het niet mee eens.
Het is veel overzichtelijker voor mensen die niet naar een fotomeet opzoek zijn, als deze eruit gefilterd zijn.

Het grootste punt is denk ik dat bokt een overkill aan subs heeft, en er niet nog meer subs bij wil, en daar is absoluut wat voor te zeggen. Maar moet er dan niet eens gekeken worden naar welke subs meerwaarde hebben voor bokt en welke niet?

Of anders, probeer het gewoon eens een paar maanden en zie dan wat de ervaringen van zowel users als team zijn....

belisabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 22:07

Het lijkt mij ook niet zo'n handig idee..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 16:25

Ik schop dit topic even omhoog:

De afgelopen wintermaanden hebben wij vanuit het team het subforum BoktMeetings in de gaten gehouden. Ons is opgevallen dat de winter geen invloed heeft gehad op de populariteit van FotoMeetings. Nu het voorjaar eraan komt lijkt deze populariteit groter te worden, daarom willen wij vragen of er nog steeds interesse is voor een apart forum voor FotoMeetings.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 16:26

Ja, van mijn kant wel.

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 16:27

Van mijn kant ook :)
Als de fotomeetings eruit gefilterd worden is de rest meteen een stuk overzichtelijker :)
Laatst bijgewerkt door Sadira op 13-03-13 16:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 16:27

Van deze kant ook nog interesse :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 16:30

Ja van deze kant ook interesse!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-13 16:37

Jup zeker interesse, denk dat het alleen maar overzichterlijker wordt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 16:39

Zou heel fijn zijn!

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 16:42

Hier ook. Ik zou het erg handig vinden om apart naar fotomeetings te kunnen zoeken maar ook naar gewone meetings :)

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 16:43

Ja inderdaad, hier ook interesse om een scheiding te maken tussen bokt meetings en fotomeetings

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 16:48

Heel graag!

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 16:49

Ik ben ook voor! _/-\o_

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 16:58

Absoluut dat er interesse is :j
Het is echt heel erg onoverzichtelijk geworden, je wordt onderhand doodgegooid met fotomeetings (al doe ik er zelf ook aan mee :o )
Daardoor snap ik heel goed dat bokkers het irritant vinden als ze een gewone meeting zoeken :)
Laatst bijgewerkt door Anoli op 13-03-13 17:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Hannemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 17:06

ik ben ook voor! zou een stuk overzichtelijker zijn :j