En dat topic van die hermafrodiet, daar wordt al in gezegd dat het super is dat er nog eens een topic is waar mensen vriendelijk zijn en de TS helpen en waar je nog van kan leren .. Zo ver is het al gekomen ...
stef schreef:Je kán niet meer gewoon leuk foto's laten zien zonder een sneer te krijgen, maar goed, de foto fora vind ik sowieso lastig, want je moet óf gewéldige foto's door een prof fotograaf met een keurig gereden paard van minimaal z nivo hebben, óf een 2,5 jarige die met een slof in de krul getrokken wordt, wil je reacties krijgen.
Pff, dat ja ... Gewoon leuke huis-tuin-keuken pony & foto's hebben geen zin. Vroegah kreeg ik redelijk wat reacties, maar dat is de laatste tijd ook niet meer, terwijl ik nog steeds dezelfde pony heb (heb nu zelfs een 2e geval van dezelfde soort ) en nog steeds op dezelfde manier topics maak. Dus iets is er wel verandert, dat merk ik daaraan. Ik denk dan voor mezelf dat ik het wel goed zal doen, anders zou ik vast wel meer reacties gekregen hebben, maar leuk is het toch niet, want er steekt toch tijd in ...