Peerke_ schreef:Naborah schreef:Muffins? Hinthint.... de nieuwe layout.....??Wel al de hele dag storingen Ik heb het gevoel dat jullie heel warm zitten Edit: @ Heleen hmm dat is ook wel verdacht
Oh Mars dat vind ik gemeen Er is dus meer aan de hand Zal wel in de nieuwsbrief over gesproken worden lol edit: dribbel is ook gemeen Mijn gokje: een goed recept van de muffins in de Nieuwsbrief
Storingen, nog niet eens zo'n gekke opmerkingen We vissen het samen uit. TEAMWORK!!!! (Sluiten de modjes buiten )
Als het goed is is Bart jarig. Want mijn veulentje van vorig jaar die morgen jarig is is net niet op Barts verjaardag geboren (die word morgen 1).
Nationale cupcakedag?? Nieuwe layout zou wel kunnen inderdaad... Onder het mom van: "nieuwe layout is er dus geen echte cupcakes maar cupcakes in het logo"
Daantjee12 schreef:ahhhhh zeegg hettt!! *mist puppie oog smiley*Zo een? of deze? Misschien toch de verjaardag van Bart. Als wraak op dit topic dan per gebruiker 35 topics openen morgen?
Yonker schreef:Nationale cupcakedag?? Nieuwe layout zou wel kunnen inderdaad... Onder het mom van: "nieuwe layout is er dus geen echte cupcakes maar cupcakes in het logo"Je weet maar nooit
Naborah schreef:Daantjee12 schreef:ahhhhh zeegg hettt!! *mist puppie oog smiley*Zo een? of deze? Misschien toch de verjaardag van Bart. Als wraak op dit topic dan per gebruiker 35 topics openen morgen? Jaa en JAAA
Whaha nou ik vind het meer Sundea aardbei ijsjes.... maar inderdaad bokt lag er ook al uit vanmiddag!
solarpleure schreef:Yonker schreef:Het ziet er mooi uit maar wat is het?? Cupcakes, jonge faalhaas!Hou je mond jij