Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:Lol met je knol in het verkeer wordt overigens wel steeds lastiger
stef schreef:ik kreeg niet de eigenaar van mijn vp achter me aan, en ook mijn moeder niet. vroeger deden we gewoon niet zo moeilijk. En tja, dan ging je een keer op je bek en kon je je pony gaan vangen
stef schreef:maar die kids die op de manege gedumpt worden, zitten vervolgens de halve dag met blackberie en iphone in de kantine, en als je dan vraagt of er iemand met een beginner mee wil lopen, zijn ze daar te bedonderd voor
LecyTinker schreef:Toen was het poetsen van je pony een privilege, tegenwoordig is het een verplichte martelgang voor kinderen, voordat ze eindelijk mogen rijden.
Ik heb nog foto's van vroeger waar we op onze pony stonden in de weide, rare geintjes aan het uithalen waren met de paarden, omdat één van de twee straf had en zijn pony niet buiten het hek mee mocht nemen ( vriendin waar ik mee opgegroeit ben).
Alles was een stuk makkelijker dan tegenwoordig en ik snap dus ook niet dat mensen die die nostalgie nastreven, er zo op worden afgestraft!
stef schreef:Het lijkt dat men niet meer nadenkt over hun posts, hoe die bij een ander aan kunnen komen... Want dat is niet hun probleem, het is tenslotte "hun mening"...