Neonlight schreef:En hoeveel jeugdige bokkers jongen er niet 10 jaar bij? Zodat ze "volwassen" zijn?
Ik beantwoorde eerder de vraag van troi, die was algemeen en niet op dit topic toegespitst.
Als ik naar dit topic specifiek kijk, dan is er buiten het taalgebruik en de inhoud die voor bokkers dubieus is, geen enkel bewijs als relaccount. En wat Delerium ook al eerder aanhaalde, vroeger dacht zij ook oprecht dingen die nu de aanleiding hebben tot relaccounts. Ik dacht ook zo. En talloze bekenden van mij ook. Dus waarom zouden onwetenden jeugdige bokkers die niet weten hoe bokt kan reageren niet ook zo denken en in hun onwetenheid geen topic hierover openen?
Dus bij een topic of vraag, kan je er rekening meehouden dat bokker jonger is, dan staat vermeld in het profiel?
Ik vind het onzin. Als een bokker onder de 14/15 jaar zo'n post zou schrijven, zou ik geen kritiek uiten. In het betreffende topic, was behalve de schrijfwijze ook de inhoud discutabel. Maar ik heb al langer begrepen, dat je vooral geen kritiek mag leveren, maar vooral over ja en amen op moet zeggen. Iin het betreffende topic, hadden we eerst de TA en daarna allerlei natuurgenezers moeten aanbevelen en eventueel een join-up. Of dit in het belang is van het paard, laten we dan maar in het midden.
Ik vraag me dan nog wel af, waarom de Nederlandse topruiters wel afgezeken mogen worden?