iets gekocht en gewoon zeggen dat ze geen betaling heeft ont

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:45

door de feestdagen komt het. mijn baas heeft donderdagochtend loon overgemaakt maar dat komt pas morgenochtend bij me binnen :)

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:49

Cindy6 schreef:
Ik heb goede vrijdag niet als feestdag gezien maar goed we wachten het wel af dat heb ik met die meid ook afgesproken

Meisje bedoel je zeker

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 21:39

Kentaro schreef:
Zoals meerdere gezegd, het staat er bij haar ongetwijfeld morgen op!
(Wat ik altijd wel erg raar vind.... Als de banken dicht zijn, wordt het wel van je eigen rekening afgeschreven, maar niet op de ontvangende rekening bijgeschreven............ }:0 )

Ik had dit ook vrijdag, ik heb vrijdagavond 2 dingen overgemaakt, het werd wel al meteen afgeschreven maar nog niet gestort bij die anderen. heel vreemd! :+

TurboTinker

Re: iets gekocht en gewoon zeggen dat ze geen betaling heeft ont

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 21:40

Ik wacht ook op een betaling van iemand, voor ik het kan opsturen. dat is vrijdag over gemaakt, maar verwacht het pas morgen. even afwachten nog idd. sterkte!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 22:25

Het forum Marktzaken is bedoeld om (vnl. technische) problemen te bespreken, niet om een specifieke transactie met een andere bokker te bespreken.
Wanneer een Markttransactie niet naar wens verlopen is, dan is er een mogelijkheid om bemiddeling aan te vragen bij de leden van de Bezwaarcommissie. Meer hierover kun je hier lezen: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waar_ ... transactie
In dit geval lijkt het me verstandig om nog even een aantal dagen af te wachten omdat er vanwege Goede Vrijdag en de Paasdagen minder werkdagen bij de bank geweest zijn en transacties zodoende een vertraging op kunnen lopen.

Ik zal hier een slotje op zetten en tevens wat prive-informatie uit het topic verwijderen.