Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ojajoh schreef:Elma_ schreef:Ik heb dat ook een keer gelezen ja. Vooral 1 modje in het bijzonder moet het ontgelden.. Belachelijk, maar ik denk dan; balen dat jullie van bokt ''weggestuurd'' zijn en dat jullie zo een anti clubje op moeten gaan richten. Wel hilarisch ook eigenlijk
ongeveer 80% van wat daar komt is niet weggestuurd hoor
maar daar mag je wel zeggen wat je denkt, en wordt je de mond niet gesnoerd , en worden er geen posts gewist
en idd wat orchid zegt, het verhoogd het plezier want we lezen nu ook de andere dingen die snel weggegumd worden
Nogmaals, mensen die zich zo negatief uitlaten over PP: ik zou zeggen,kom daar,meld je aan en doe je woord zoals je hem hier ook doet......we houden wel van een goede discussie
jesito schreef:Poetsplaats is echt een soort sekte, daar gaan alle mensen naartoe die hier gebant zijn of op een andere manier uitgekostst.
Het is een vreselijk roddelforum.
Ze hebben een tijd geprobeerd veel mensen mee te krijgen naar dit ziekelijke gedoe.
Ze zitten dus op Bokt (sommige) om vervolgens op Poetsplaats gal te spugen over bepaalde mensen en toppics.
Hoe ziek ben je dan?
Ojajoh schreef:jesito schreef:Poetsplaats is echt een soort sekte, daar gaan alle mensen naartoe die hier gebant zijn of op een andere manier uitgekostst.
Ze hebben een tijd geprobeerd veel mensen mee te krijgen naar dit ziekelijke gedoe.
Ze zitten dus op Bokt (sommige) om vervolgens op Poetsplaats gal te spugen over bepaalde mensen en toppics.
Hoe ziek ben je dan?
Als je de helft niet weet kan je ook geen goede mening geven
dat blijkt maar weer
Elma_ schreef:Oh, ja nee dus omdat het juridisch niet strafbaar is en omdat het om waarheden gaat praat dat het goed...
Ik ben het er niet mee eens. Ik heb geen uur lang op dat forum zitten lezen. Ik ben een aantal topics tegengekomen waar mensen gequote werden op posts van jaren geleden en daarbij smakelijk werden uitgelachen. exuse moi maar dan ben ik er al snel klaar mee, en dan kan de rest van het hele forum vast hartstikke dolle pret zijn, ik vind dat niet netjes, en niet kunnen.
jesito schreef:En jij wel omdat je zoiets als poetsplaats geweldig vind natuurlijk, nou veel plezier met mensen omlaag halen.
Als jullie dat zo geweldig vinden zegt dat meer over jullie dan over diegene waar het commentaar daadwerkelijk over gaat.
Ojajoh schreef:Elma_ schreef:Oh, ja nee dus omdat het juridisch niet strafbaar is en omdat het om waarheden gaat praat dat het goed...
Ik ben het er niet mee eens. Ik heb geen uur lang op dat forum zitten lezen. Ik ben een aantal topics tegengekomen waar mensen gequote werden op posts van jaren geleden en daarbij smakelijk werden uitgelachen. exuse moi maar dan ben ik er al snel klaar mee, en dan kan de rest van het hele forum vast hartstikke dolle pret zijn, ik vind dat niet netjes, en niet kunnen.
nee idd, dus wat je doet is selectief lezen........en dan kan je geen goed oordeel geven als je maar een gedeelte leest, want als je verder zou lezen zou je ook een hoop dingen lezen wat niet over bokt gaat, of wat positief is....
mensen lezen ook alleen maar wat ze lezen willen he
Ojajoh schreef:jesito schreef:En jij wel omdat je zoiets als poetsplaats geweldig vind natuurlijk, nou veel plezier met mensen omlaag halen.
Als jullie dat zo geweldig vinden zegt dat meer over jullie dan over diegene waar het commentaar daadwerkelijk over gaat.
geweldig geweldig.....nou nou nou.......dat is ook wel weer overdreven
dat zijn jouw woorden die je probeert in mijn mond te leggen
nee ik vind het wel een leuk forum en ik lees er graag.......posten doet ik niet zoveel
maar ik lees wel dagelijks de " leuke" linken die mij anders hier normaal niet opgevallen waren...
dus ik zie het als een leuke aanvulling
en "jullie" is jodenvolk zei mijn pa altijd
spreek de personen "in person" dan aan, maar scheer niet alles over 1 kam....
overigens zegt jouw post ook veel over jou, kan nou niet zeggen dat het een hele geweldige nuttige bijdrage is
het is alleen maar wat negatief gekraai
jesito schreef:Poetsplaats is echt een soort sekte, daar gaan alle mensen naartoe die hier gebant zijn of op een andere manier uitgekostst.
Hoe ziek ben je dan?
smeetjoew schreef:Joh waar maak je je druk om... lekker laten gaan. Zijn gewoon een stelletje zielige, kansloze en levenloze mensen.
Als ze een klein beetje ruggengraat hadden, zouden ze je komen vertellen wat ze niet zint, nu gaan ze ergens in een donker hoekje anderen omlaag halen om hun eigen bizar lage niveau wat op te krikken.
In het land der blinden....
Qimm schreef:Ik vind wel dat jullie PPers erg omlaag halen, hebben jullie dat nodig om je beter te voelen?
kirrepir schreef:![]()
Vindt het wel bijzonder dat poetsplaats blijkbaar niet over bokt/bokkers mogen praten, maar er vervolgens nog wel even bij wordt gepost dat poetsplaats een sekte is, dat er ziekelijke, levenloze, kansloze etc etc mensen zitten en nog meer van dat soort dingen.. dat is geen geroddel? Dit mag wel over pp-ers gezegd worden, maar andersom dus niet.. goh, hypocriet hoor
Wat u niet wilt dat u geschiedt..