Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eirikur schreef:Ook voor. Kanttekening: Het probleem met tags is dat dat discipline van de gebruikers vergt om die bij het openen van een topic aan de titel toe te voegen en dat is waar ik dit zie misgaan. Dat gaat dan weer extra werk voor de modjes opleveren om ze naderhand toe te voegen. Als je 2 verschillende subfora maakt, zal het incidenteel best ook nog wel gebeuren dat een topic in het verkeerde subforum wordt geopend, maar dat zullen er vast een stuk minder zijn.
Eirikur schreef:Ook voor. Kanttekening: Het probleem met tags is dat dat discipline van de gebruikers vergt om die bij het openen van een topic aan de titel toe te voegen en dat is waar ik dit zie misgaan. Dat gaat dan weer extra werk voor de modjes opleveren om ze naderhand toe te voegen. Als je 2 verschillende subfora maakt, zal het incidenteel best ook nog wel gebeuren dat een topic in het verkeerde subforum wordt geopend, maar dat zullen er vast een stuk minder zijn.
Citaat:*bericht verwijderd
Citaat:Persoonlijk zou ik er niets op tegen hebben een Pre-fora te hebben waarin ze kunnen gokken/voorspellen, webcamen en meeleven. Het blijkt, er is behoefte aan. Daarbij vind ik het wel fijn om duidelijkheid te zien in waar de topics te vinden zijn. Ik zou me als jonge veuleneigenaar best wat –O- voelen als mijn trotse topic van mijn natte veulentje zo zou verzuipen tussen alle pre-topics, zo noem ik ze maar even voor het gemak. Het is volgens mij idd door het groot groeiende Bokt met gebruikers die andere wensen hebben, het splitsen zou daarbij veel opgeruimder staan