bokkers worden verwijdert (na permanente ban)?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

knetterhard

Re: bokkers worden verwijdert (na permanente ban)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 20:31

Nouja meelezers wel :Y)

Het is inderdaad een nadeel, maar is het ook zo dat je op andere gebruikers zo goed kan zoeken?
Ik dacht het fok forum niet? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:38

Fiffill schreef:
Falbala, dat mag volgens mij niet. Was ook al wat ik aankaartte, wat maken die posts in de huiskamer nou uit, alsof iemand dat terug leest...

Als niemand het terug leest waarom zou het dan niet mogen? :P
Zoals knetterhard aangeeft doen enkel meelezers er hun voordeel (en eventueel jou nadeel) mee.

@Lente
Daar wringt dus de schoen

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:39

Vraag me ook af waarom het niet zou mogen (weet overigens niet zeker of dat waar is hoor, maar al je HK posts verwijdert... dat lijkt me sterk dat ze dat zouden doen)

Sachet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:47

Falbala schreef:
Fiffill schreef:
Die "bepaalde reden" moet inderdaad wel een goede reden zijn ja (lees: men moet het een goede reden vinden :+ )

Ja precies, echt absurd! Op een ander forum waar ik nog zit kan ik te allen tijde al m'n berichten gewoon aanpassen &weghalen!

Je hebt recht om ten aller tijden je account te laten verwijderen dus ook hier op bokt.nl, ook al zeggen moderators dat ze dit niet doen juridisch gezien heeft bokt.nl dan geen poot om op te staan.. En op het moment dat je hier een account aanmaakt melden ze nergens dat ze geen accounts verwijderen.
Laatst bijgewerkt door Sachet op 28-02-12 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:49

Maar als je account wordt weggehaald, dan verandert toch je Posts in gast nummer zoveel?

Want als ik op de 'bekende gastbokker' klik geeft ie aan dat diegene niet bestaat.