Het gaat om het idee achter de smiley. Om hoe die geïnterpreteerd wordt. De afbeelding veranderen maakt voor mij geen verschil. Ik weet hoe Bokt hem bedoelt heeft maar zo wordt hij helaas niet meer gebruikt door veel bokkers. Ooit wel maar nu helaas niet meer. Ik zie al wat voorbeelden hier in het topic hoe hij nu gebruikt wordt en zo zie ik hem nu ook. Van mij mag hij gewoon uit de lijst verwijderd worden. Dan hou je alleen de code over maar dat maakt het voor mij wel al anders omdat de afbeelding er niet meer staat.
Zag hem ook altijd als grappig, totdat ik een topic las waarin iedereen hem zag als 'betweterig' sindsdien valt me op dat hij daar ook veel voor gebruikt wordt.
ShauniBef
Geplaatst: 31-01-12 22:10
Sodeletuut schreef:
Jaaa! Deze is leuk!! Komt ook niet zo arrogant over !
Koper
Geplaatst: 31-01-12 22:13
x_Anne_x schreef:
Deze misschien?
Die is leuk! En dan als het-is-maar-een-grapje-smiley, en voor de steken onder water aanhouden.
Laatst bijgewerkt door Koper op 31-01-12 22:14, in het totaal 1 keer bewerkt
xCaitlin
Geplaatst: 31-01-12 22:13
Ik vind de knipoog ook vaak arrogant en betweterig overkomen.
Ik gebruik hem regelmatig (vraag me af of half bokt me haat ), ik zie hem dan ook niet negatief of betweterig. Helaas de meeste mensen wel, maar ik krijg 'm maar niet uit mijn systeem
Mjetterd
Geplaatst: 31-01-12 23:53
Voor mij zijn knipogen sowieso sarcastisch. Ook via sms/ whatsapp gebruik ik ze nooit, gewoon omdat ze inderdaad niet vriendelijk overkomen en inderdaad arrogant lijken.
eerlijk gezegd nooit over nagedacht. Maar dat komt denk ik ook omdat ik hem nooit als arrogant gebruik. Maar nu ik er over nadenk klopt het idd wel dat ie soms wel door andere arrogant word bedoeld. Maar goed om te weten dat er mensen zijn die ze zo opvatten, dan moet ik er maar op letten dat ik ze niet te veel gebruik. Maar het ligt denk ik wel heel erg aan de zinsbouw
Gowlan
Geplaatst: 01-02-12 01:25
hestejente schreef:
Ik vind die smiley ook hautain. Voor mij is het de grijns. Zo'n hele neppe glimlach vind ik het.
Precies, en bijvoorbeeld dit ( ) tongetje, als die er aan geplakt zou worden met een knipoog komt het een stuk vriendelijker over.
Het gaat mij echt om de gedachte erachter, de afbeelding hierboven vind ik net zo storend.
Sleeper
Geplaatst: 01-02-12 09:30
Als er iets gedaan word aan het belerende karakter van dan mag er ook wel wat gedaan worden aan Deze vind ik namelijk heel neerbuigend, zo wordt hij ook op bokt consequent gebruikt.