Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:Fred_Kroket schreef:
Voor wie wil, ik heb dus wel een hondje met hele goede gangen!
Maar op elkaars paard is ook leuk! Doen ze bij springen toch ook? Oh en... we gaan ook springen! Dat eeuwige gedressuur!!
VOOR!!!!
en ik wil best tijdens het springen van paard wisselen hoor
Joolien schreef:themuisje schreef:Lijkt me een leuk idee! Ik zou best voor willen rijdenben heel benieuwd wat bokkers er irl van kunnen maken
een lesje van jouw, Joolien, lijkt me ook wel lachen
Haha aangezien wij het niet altijd met elkaar eens zijnMaar ik ben wel benieuwd naar je poown
S_en_Z schreef:de meeste bokkers die (soms... nuttig) commentaar leveren kunnen het zelf nieteens in de praktijk uitvoeren.
Ik zou medelijden hebben met mijn paard als k haar uitleen om er anderen op te laten klunzen
Ojajoh schreef:S_en_Z schreef:"momentopnames zijn nooit voor 100% goed te beoordelen"
maar een foto liegt niet
Fred_Kroket schreef:Ojajoh schreef:
ik heb geen paard
Maar op elkaars paard is ook leuk! Doen ze bij springen toch ook? Oh en... we gaan ook springen! Dat eeuwige gedressuur!!
Joolien schreef:Ja maar MDH, wat kun jij nou weten met je Tinker
Fred_Kroket schreef:Fred_Kroket schreef:
VOOR!!!!
en ik wil best tijdens het springen van paard wisselen hoor
S_en_Z schreef:Joolien schreef:Ja maar MDH, wat kun jij nou weten met je Tinker
Met beroep leidinggevende schoonmaak ligt je carriere van Prof. drs. knowitall dressuur-springen(en het hardst schreeuwen in menig ander HK topic die gaat over wie het zieligst is) anders ook weg te stoffen hoor.
![]()
![]()
![]()
![]()
M_D_H ik vind jouw tink cool..
Joolien schreef:M_D_H schreef:wat me er aan doet denken...
ik ken nog wel een paar leuke ruiters voor als we van paard gaan wisselen voor de tinker...
he Joolien![]()
IK GA NIET, MAAR DAN OOK NOOIT MEER OP EEN TINKER!!!
S_Z jij volgt mij goed!
S_en_Z schreef:Neuh Joolien, je komt regelmatig ter sprake bij vriendjes en vriendinnetjes die jou gewoon te vaak tegenkomen op de site.
Maar dat kan ook niet anders als je zelf al aangeeft dat je verder geen leven hebt
Ik volg niemand.. ben geen stalker.. en ik heb een normale baan