Maar goed, welkom hier!
Er is inderdaad een soort mannen-boom op bokt, waarvan de meeste helaas schaduwaccounts zijn. Je kan dit maar op 1 manier bewijzen... Foto!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eilleen333 schreef:Haha! Meneer plaatst 1 foute smiley en hij is meteen arrogant. Zijn de bokkers de mannen nu al zat dat we ze maar gaan afzeiken ipv spammen?
*dit is dus een grapje voor de mensen die moeite hebben met de smileys...*
Maar goed, welkom hier!
Er is inderdaad een soort mannen-boom op bokt, waarvan de meeste helaas schaduwaccounts zijn. Je kan dit maar op 1 manier bewijzen... Foto!!!
NoiRaM schreef:welkom TS !!
misschien een idee dat alle bokt mannen foto's gaan plaatsen voor de '' vrijgezelle '' vrouwen ??
eilleen333 schreef:Een schaduwaccount is een account gemaakt door een bestaande gebruiker maar met een andere naam of anoniem. Dus bv een meisje die zich voordoet als jongen om aandacht te trekken.
Op bokt kan je een legaal schaduwaccount krijgen als je bijvoorbeeld een heel persoonlijk probleem hebt en anoniem wil blijven. Dit moet je dan aanvragen bij een moderator.
Ik kan me voorstellen dat je anoniem wil blijven. Ik krijg wel eens opmerkingen over berichten die ik hier geplaatst heb. Ergerlijk is dat...
WhySoWhite schreef:Welkom op bokt!!
Laten we met alle mannen gezamenlijk een schaduw account maken met foto's![]()
ArBr schreef:eilleen333 schreef:Een schaduwaccount is een account gemaakt door een bestaande gebruiker maar met een andere naam of anoniem. Dus bv een meisje die zich voordoet als jongen om aandacht te trekken.
Op bokt kan je een legaal schaduwaccount krijgen als je bijvoorbeeld een heel persoonlijk probleem hebt en anoniem wil blijven. Dit moet je dan aanvragen bij een moderator.
Ik kan me voorstellen dat je anoniem wil blijven. Ik krijg wel eens opmerkingen over berichten die ik hier geplaatst heb. Ergerlijk is dat...
Oh, een kloon. Persoonlijk zou ik het erg vervelend vinden als iemand weet te acherhalen wie ik ben, ben vrij paranoïde op dat gebied. Aanmelden als een ander geslacht, kan het nog treuriger.
eilleen333 schreef:Het is ook bizar als je kijkt wat er over je te vinden is op internet. En het kan alleen maar tegen je werken. Ik plaats ook nooit dingen 'die tegen me gebruikt kunnen worden'. Een beetje discreet zijn met foto's en dergelijke. Heb geen zin om bij een sollicitatie afgewezen te worden vanwege mijn internet activiteiten;)
Je voordoen als iemand anders is sowieso triest. Als je op die manier erkenning of voldoening moet krijgen is er wel iets mis met je;) sommige mensen...
ArBr schreef:eilleen333 schreef:Het is ook bizar als je kijkt wat er over je te vinden is op internet. En het kan alleen maar tegen je werken. Ik plaats ook nooit dingen 'die tegen me gebruikt kunnen worden'. Een beetje discreet zijn met foto's en dergelijke. Heb geen zin om bij een sollicitatie afgewezen te worden vanwege mijn internet activiteiten;)
Je voordoen als iemand anders is sowieso triest. Als je op die manier erkenning of voldoening moet krijgen is er wel iets mis met je;) sommige mensen...
Er zit nu zelfs iemand met deze gefingeerde naam te rotzooien! Ach, iedereen mag best weten dat ik een account heb op RP. Blijkbaar heb ik iemand tegen de schenen getrapt, want een dame heeft in naam van mij advertenties geplaatst op enkele (pikante) sites. Dit is ook de reden dat ik mijn usernaam heb veranderd op deze site. Ik ben nu één week verder en de meeste advertenties heb ik nu offline gekregen en deze zijn nu ook dankzij een nieuwe crawl uit de zoekresultaten van Google verwijderd. Er staat nu nog informatie van één site in Google en hopelijk verdwijnt deze informatie ook binnenkort, want vandaag hebben ze met succes alles verwijderd, dus advertenties en profiel. Normaal gesproken doen ze dat niet, maar ik heb ze toch zover gekregen. Echt bizar hoeveel tijd daar in gaat zitten. Erg vervelend is dat ik mijn betaalde account op RP offline heb moeten halen, want ik wil uiteraard niet aan die advertenties gekoppeld worden. Erg zuur zullen we maar zeggen. Bovendien erg vervelend dat iemand mij op een dergelijke manier schade probeert toe te brengen.
Erg typisch vind ik het dan ook dat bovenstaande dame weet dat ik een profiel heb op RP. Aangezien deze site geen zoekresultaten toont op Google i.v.m. de privacy. Uiteraard zijn er meiden/dames van Bokt die ook op RP een profiel hebben en wellicht zijn die mij wel tegenkomen op RP, maar na even kort haar profiel op Bokt te hebben bekeken denk ik niet dat wij in dezelfde doelgroep vallen. Dit lijkt mij in dit geval dus uitgesloten. Misschien denk ik wel te ver door, maar apart vind ik het wel. Ik heb het vermoeden, lees het vermoeden, dat iemand van Bokt het een en ander aan het lekken c.q. doorspelen is. Dit ben ik nu aan het uitzoeken en daar zal ik snel genoeg achter komen door het IP-adres te achterhalen. Ik heb zelfs al een usernaam in mijn hoofd, maar helemaal zeker weten doe ik het niet. Eerst maar eens uitzoeken wie die advertenties heeft geplaatst, dan kijk ik wel verder.
Ik zou het erg vervelend vinden als mijn vermoedens worden bevestigd, ik moet zeggen dat dat wel vrij vaak het geval is. Wellicht is het wel niets en denk ik in de tweede alinea te ver door, maar mocht diegene dit doen en zich herkennen in dit verhaal, zou je er mee willen kappen? Je zou mij er heel erg mee helpen.
Normaal gesproken gebruik ik op elke website of forum waar ik mijzelf registreer een nieuwe naam. Nu doe ik dat één keer niet en het gaat direct mis. Wel weer geleerd dat mijn paranoïde gedrag terecht is. Ik hoop dat iedereen hier verstandig is en niet teveel van zichzelf op het internet plaatst, want voordat je het weet komt je dezelfde informatie tegen, maar dan op een minder leuke manier.
Wat een raar verhaal eigenlijk als ik het zo terug lees, misschien vrij onduidelijk ook. Al ga ik ervan uit dat het allemaal losloopt.
Quellian schreef:ArBr, het spijt me vreselijk, maar 'bovenstaande dame' maakte een grapjeNatte vinger werk. Veel jongens zien Bokt als een gratis datingsite, vandaar mijn reactie.
Dus ja... ik vind je tamelijk paranoïde in dezen
Chaos schreef:He.
Ik had de laatste beichten nog niet gelezen..
Pikante sites???!!!
![]()
Peerke_ schreef:Jij gelooft in grote complot theorieën ?
Jaime_ schreef:Welkom! En veel plezier, maar dat moet lukken.. er is hier genoeg te vinden om in je behoefte naar informatie te voorzien, samen met alle overige onzin genoeg voor uren leesplezier!
Vraagje: je gaf aan dat je denkt hier ook een steentje bij te kunnen dragen, ik neem aan dat dit niet op paardgerelateerd gebied is? Ben wel nieuwsgierig op welke manier/op welk gebied?