Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Klis schreef:Dat bokt mobiel een vertekend beeld geeft op jouw telefoon zou inderdaad kunnen, dan snap ik wel dat je dan de gewone bokt gebruikt. Maar ik vind dat alsnog geen argument om de avatars niet groter te maken, want voor mobiele telefoons is er m.bokt uitgevonden. Als jij dan alsnog de gewone bokt mag dat natuurlijk, zeker als dat handiger is met jouw telefoon. Maar dan moet dat dus niet veranderen op de gewone bokt 'tegenhouden' om het maar even zo te zeggen.
Splendesco schreef:Ik ga echt niet op bokt mobiel dat werkt voor geen meter..
PriscaZ schreef:De 2e avatar van de pagina die je laat zien beweegt wel degelijk vrij druk. En ik zit toch niet op bokt om bewegende plaatjes te kijken? Ik ben hier om teksten te lezen.
Vind die 100x100 plaatjes ook echt heel erg groot.Vind dat geen meerwaarde hebben. Op de fora waar ik nog meer kom hebben ze nergens zulke grote plaatjes. Ook de social media hebben niet zulke grote plaatjes. Die van hyves zijn 48x48 en die van facebook 50x50.
Klis schreef:PineApple schreef:ik kan alle ava's in dit topic toch prima zien hoor...
van mij hoeven ze ook niet groter, vind het niet nuttig. kost ook meer opslag voor de servers van bokt.
Maar je moet toch toegeven dat mijn ava nauwelijks te zien is?
En zoveel extra opslagruimte kost het nou ook weer niet volgens mij.
Klis schreef:Nou, dan doe je dat niet, maar ik vind niet dat mobiele bokkers die weigeren m.bokt te gebruiken zo beperkingen op moeten leggen aan veranderingen op de gewone bokt
KirstenVosje schreef:En als bokt mobiel dan gewoon de kleine ava's houdt?
Klis schreef:[/quote]@Winx: Maar als je die ava blijkbaar niet wil zien dan schakel je ze toch uit?
@Damned: Het probleem is dat de foto's nauwelijks meer zichtbaar zijn. En dat probleem kan simpel opgelost worden door de maximale ava-grootte iets groter te maken. Ik zie daar het probleem niet van.
Splendesco schreef:Klis schreef:Nou, dan doe je dat niet, maar ik vind niet dat mobiele bokkers die weigeren m.bokt te gebruiken zo beperkingen op moeten leggen aan veranderingen op de gewone bokt
Ik mag toch wel mijn mening geven ookal ben jij het er niet mee eens, zeg nergens dat Bart het maar niet moet doen omdat bijvoorbeeld alleen ik het niet zou willen.![]()
karuna schreef:Klis schreef:"Een joekel van een avatar", "een kwart plaatje en driekwart tekst" nou, nou, overdrijven is ook een vak zeg.
Ga maar eens eerlijk meten bij een 100 x100 avatar. Dan begint de reactie pas op 1/4 van het scherm hier. Ik heb geen breedbeeld scherm namelijk.
Splendesco schreef:Klis schreef:Ja, natuurlijk mag je je mening geven, en ik reageerde daarop met mijn mening. Was niet aanvallend bedoeld, sorry als dat wel zo overkwam.
Geeft niet, door diesmiley kreeg het voor mijn idee een beetje een rare nasmaak hihi.
![]()