Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tosca2 schreef:Ik ben ook tegen,
Maar mensen, wat dan met de penny's? Die zien hier een meisje met wapperende haren op zo'n mooie pony met wapperende manen zitten, galopperend over een veld. Die denken: "laten we dat ook maar eens proberen". Next thing liggen ze van de pony zonder cap met een bult op hun hoofd (of erger).
Tosca2 schreef:Ik ben ook tegen,
Maar mensen, wat dan met de penny's? Die zien hier een meisje met wapperende haren op zo'n mooie pony met wapperende manen zitten, galopperend over een veld. Die denken: "laten we dat ook maar eens proberen". Next thing liggen ze van de pony zonder cap met een bult op hun hoofd (of erger).
hollywood86 schreef:Goed plan!
Ik heb nog een paar kleine aanvullingen als we dan toch bezig zijn met de regels te veranderen:
- Verbod op foto's en berichten als je zonder body-protector rijdt.
- Verbod op plaatsen van foto's als je een hulpteugel gebruikt.
- Verbod op plaatsen van foto's waar je met zweep rijdt.
- Verbod op plaatsen van foto's waar je met sporen rijdt
- Verbod om foto's en berichten te plaatsen als je het over inrijden van paarden beneden de 6 hebt.
- Verbod op plaatsen van foto's en advertenties van stallen zonder veiligheidscertificaat.
- Verbod op plaatsen van foto's en advertenties van lessen gegeven door instructeurs zonder diploma.
Ik ben er van overtuigd dat als we bovenstaande regels allemaal in acht nemen, dat wij dan allemaal veel gelukkiger zullen worden en nóg meer plezier in onze sport krijgen! Ik ben het er helemaal mee eens dat wij onze mening moeten opdringen aan alle andere mensen, want wij hebben nu eenmaal gelijk!