En blijkbaar heb je dus niet alle waarschuwingen zelf in de hand

Maar weer even ontopic: beerput, goed punt Pipo.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mickey schreef:Inmiddels is er een tweede OW uitgedeeld.
Het is absoluut niet toelaatbaar dat er iemand beschuldigt wordt van dit soort praktijken.
In WOII zijn een hoop dingen gebeurd die erger zijn dan een UN of OW.
Je hebt een OW gekregen, geen levenslang en geen doodstraf.
Het is wellicht beter om te kijken naar je eigen opmerkingen ipv naar het in jouw ogen falende boktbeleid omdat er genoeg users zijn die geen waarschuwingen krijgen
Het heeft niks te maken met persoonlijke voorkeur maar puur met de opmerkingen die geplaatst worden. De eerste was vanwege de opmerking die tegen een andere bokker was gericht. Die was offtopic en persoonlijke vete, in de boktregels staat dat dat niet mag.
De tweede is gewoon omdat het not done is en de vergelijking kant noch wal raakt.
Bovendien is het nog zeer pijnlijk en beledigend ook voor een heleboel mensen.
greetje schreef:En als de Bestuurders van Bokt daar ook vanuit zouden gaan, en ook bepaalde regels voor zichzelf opstelden, dan denk ik dat de gebruikeres ook tevredener waren en dan kwamen dit soort zaken ook niet aan de orde.Dit alles vraagt dus om aanpassing van de Boktregels
sarabande schreef:Als ik het goed begrijp krijgt Anouk nu twee OW's, terwijl ze in eerste instantie alleen maar duidelijkheid vroeg over waarom zij de eerste kreeg en andere gelijksoortig reagerende mensen in dat topic niet.
Waarom roepen jullie dat het persoonlijk is, Nouk ken Pia niet eens.
greetje schreef:Micky terechte OW en goede motivatie daar bij. Vind het een goede zaak dat de OW met de daarbij behorende motivatie nu openbaar op het forum geplaatst word.
Hoop trouwens wel dat de discussie over het beleid nu niet in de vergetelheid raakt want dat zou jammer zijn. En Pipo gisteren kreeg je een dikke PLUIM van mij, vandaag raakt je opmerking kant noch wal.
En nu niet gaan beweren dat ik over Anoukie heenval, ik denk dat ze te snel in haar emotie heeft gereageerd, dit gaf ze zelf ook al aan, dus ik koester helemaal geen wrok tegen Anoukie.
Pipo schreef:In mijn ogen is het een groot feestje van vriendjespolitiek.
Cody"]
[quote="Pipo schreef:In mijn ogen is het een groot feestje van vriendjespolitiek.
Cody schreef:Dus ik blijf van mening dat je het zelf in de hand hebt. Je kan wel je nek uitsteken, maar doe dat op een manier waar iedereen wat aan heeft, dan pas maak je het ook echt bespreekbaar namelijk...
Lovely"]
[quote="Cody"][quote="Pipo schreef:In mijn ogen is het een groot feestje van vriendjespolitiek.
flair schreef:Elke mod heeft een wel voorkeur voor bepaalde bokkers die ook zeker wel minder snel een OW zouden krijgen als ze iets verkeerds zeggen.
Zowiezo krijgen bepaalde mensen veel sneller een OW dan anderen heb ik gemerkt.
Anoukie schreef:Ik wil daarom ook vriendelijk verzoeken dat in dit topic niet te doen, maar wel om je eventuele mening over officiele waarschuwingen. slotjes op topics etc. op een nette manier te uiten. Anders bereikt dit topic nog niet zijn doel (even heel kort door de bocht gezegd
).
Anoukie"]
Overigens Ingrid M, nee ik weet werkelijk niet wat er met je aan de hand is en indien je niet of nooit meerkunt rijden, spijt me dat zeer voor je. Ik begrijp zelfs nog wel dat dat erg gevoelig ligt, maar je kunt het iemand die dat niet weet ook niet kwalijk nemen naar mijn mening. .
[/quote]
ik zei dan ook:
[quote="IngridM schreef:[sommigen mensen weten misschien niet precies wat ik mankeer en hoe het zit............
[/quote]
gijsenkim schreef:. Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat volwasse mensen zich zo op laten jutten door zo iets simpels als een OW op een internetforum.......... Kan er niet bij.
. Je denkt toch zeker niet dat ik me druk ga maken over een OW. De groeten!! Ik maak me liever druk om dingen die wel belangrijk zijn.