Ik zal nooit zomaar een site van een fotograaf opgaan en denken goh welke zal ik vandaag is gebruiken.

Zoiezo snap ik niet mensen mensen met foto's gaan pronken zo van deze zijn van mij als dit niet het geval is.
Ik snap dat je als fotograaf je kosten op een manier zult moeten zien te bekostigen maar dit is een strijd dat je nooit zult winnen.
In mijn ogen is het extra reclame voor diegene, alleen dan wel als er met naam en toenaam word gezegd van wie/door wie die foto gemaakt is.

Dat staat dan weer in het watermerk dat op de foto staat, ikzelf zou dat er nooit afhalen.
En ja ik vind dit ook ronduit onbeschoft als dit gedaan word en zal dit ook nooit goedkeuren

Om terug te komen op het feit dat jij vind dat ik maar moet gaan zoeken naar de eigenaar van de foto als ik er eentje gevonden heb op google is gewoon weg niet haalbaar.
Ik vind vaak foto's leuk van kastelen, zonsondergang, natuur en ja ook hier en daar een paard.

Die gebruik ik dan als achtergrond op mijn computerscherm of als aanduiding van nou dit vind ik nou prachtig of als avatar etc.
Nee dan ga ik niet eerst heel internet afspeuren of er ergens een eigenaar is die liever niet heeft dat ik die foto gebruik.
Mocht iemand mij een mailtje sturen dat diegene dit liever niet heeft omdat die gene zegt eigenaar te zijn zal ik er zeker overnadenken om de desbetreffende foto wegtehalen als dit nog mogelijk is

Maar nee ik ga geen rekening betalen nee.