Bellatrix schreef:Het aantal pagina's was bekend hoor.
Haha, dat heb ik waarschijnlijk niet meegekregen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:![]()
Ik bekend schuld, heb geen leven.
Maar dat gaat veranderen in 2012 dus dan kan je mij best eens inhalen.
Sani schreef:Ik denk dat hij bij mij gister al is gekomen. Dacht vanochtend, laat ik eens tussen de post kijken, misschien heeft mijn ma het aangezien als reclame. En het lag dus al tussen het oud papier.
Citaat:Wij ook en het liefst hadden we een glossy van 100 pagina's gemaakt die we gratis naar iedereen op konden sturen met, 5 advertenties van bedrijven die speciale deals hebben voor Bokkers met 90% kortingMaar de realiteit was het daar niet mee eens
Het Bokt Jubileummagazine is een extratje om het jubileum te vieren. Moet betaalbaar blijven voor de gebruikers, mocht ons geen geld kosten, heeft uiteindelijk heel veel tijd gekost (over het algemeen erg leuke tijd overigens
) maar drukken is duur, vormgevers zijn duur, redactie van Bit heeft er veel werk aan gehad, er moeten fotorechten worden gekocht, bladen moeten worden verstuurd, administratie is nodig, etc, etc. Er komt uiteindelijk flink wat kijken bij het maken van een blad, al helemaal als je er 0 ervaring mee hebt
Mijn respect voor de tijdschriftredacties op deze wereld is de afgelopen maanden verveelvoudigd