Fijn Om weer als niet-permanent-gebande bokker door 't leven heen te gaan
horzlover
Geplaatst: 10-12-11 00:36
Gefeliciteerd je bent ont bant
Maartje1990
Geplaatst: 10-12-11 00:39
Don_Zhivago schreef:
Daar zijn ze al mee bezig. Ik vind het ook niet echt netjes om hier een topic over te openen. Waarom niet een PB gestuurd naar een mod?
hoezo niet? Ze zegt toch helemaal niks kwalijks oid? evenmin is ze onbeleeft of negatief naar het team. Gewoon een vraag, een soort vraag die zoveel bokkers vragen
dior_bokt
Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-11 00:39
Haha inderdaad ontbant. Ik vond het wel grappig op zich ik had een topic geopend toen zij iemand tegen mij, Hoe kun jij nou antwoord gaan geven daar kwam het op neer,
Ik denk dat het wel mee zal vallen. Er worden niet zo heel erg veel bans uitgedeeld. En daarnaast was t databeest bij mij gister behoorlijk aan t hikken. Dus wellicht had ie een klein koliekje. TS, fijn dat het opgelost is.
Het zou zomaar kunnen dat het databeest geen zin meer had in koekjes, en nu met alle gepraat over muffins gewoon muffins gevoerd moest krijgen. Of misschien heeft Bart er wat groentensoep overheen gegoten
Vooralsnog is het wel een fijne wetenschap dat de ban in ieder geval niet langer dan afgesproken is blijven plakken, overigens vat ik het topic ook totaal niet negatief op hoor. Ik denk dat ik persoonlijk wel eens goed zou lachen als ik het voor had
dior_bokt
Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-11 19:40
delerium
De databees heeft nog al voor keuren hoor ik, Het is verder keurig geregeld, mijn ban is er op tijd afgegaan zo als afgesproken, Ik vond het nog al apart, dat het bij mijn naam bleef staan,dat ik permanent gebant was,
Laatst bijgewerkt door dior_bokt op 10-12-11 19:44, in het totaal 5 keer bewerkt