@R.X.
Afzeiken? En wat wringt er dan? Er zijn er maar een paar die zich aangesproken voelen. De meerderheid niet. Dat zegt mij iets over die personen geloof ik.
Ik zei dat ik bokt moeilijk vond. Dat ik me ergerde aan heksenstemmetjes enzo. Aan beledigende one-liners en ja, helaas komen die vaak van kleine meisjes (kan er ook niks aan doen). Sorry als ik je beledigd heb.
Als dat afzeiken is.. Oké.. best.
Ik had ook gewoon weg kunnen gaan. Dan had ik niet op een normale (volwassen of niet?) manier om hulp gevraagd.
Ik ben nu toch al veel wijzer dan een paar uur geleden. Als iemand me nou nog eens een paar links kan geven van leuke HK Topics...
@dide
Ik heb al eerder gemeld dat ik overdreef en aandikte. Heb je niet gelezen misschien? Nou ja, het was wel zo bedoeld. Ik zei hier boven al dat ik het druk vind. Laat ik het daar maar op houden. Ja, tuurlijk mag iedereen op bokt, maar ik had juist daarom verwacht dat het wat meer opgesplitst zou kunnen worden in groepen (jong, ouder, stokoud zeg maar).
Normaalgesproken respecteer ik ook ieders mening, maar dat doet nou net dat "grut" wat ik bedoel helemaal niet. En daar erger ik me aan.
Ja, wie weet. Misschien begin ik nog wel eens een forum. (Ik heb er al een paar

)