Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
randie schreef:Wat ik toch altijd het toppunt vind is:
MOET WEG, anders gaat het de prullenbak in...
En dan richtprijzen die niet realistisch zijn voor iets dat weg MOET
Caira schreef:Ja sorry, beetje dramatische titel, maar mijn god het wordt ook wel gruwelijk dramatisch op EA hoor. Want kon je voorheen nog vrolijk iets kopen, tegenwoordig moet je zowat door de ballotage commissie om alleen je pb's maar beantwoord te krijgen. Willen de mensen hun artikelen niet kwijt?
Het begint al bij zowat iedere advertentie die je opent.
PAS OP
En direct daaronder:
HIER VOLGENS ENKELE REGELTJES Of je weer even plaats wilt nemen in de schoolbanken, en vooral LET OP
Lees deze regeltjes aandachtig door. Tsja brilletje op, en lezen dus maar
Vervolgens mag je enkel reageren als je geld hebt (DUH), je mag alleen bieden als het genoeg is voor TS, maar vaak staan er niet eens richtprijzen bij dus moet je hopen dat je helderziend genoeg bent om dit te kunnen bedenken. Vaak is hetgeen de TS ervoor wil hebben ietwat rooskleurig....
Bij de een moet je INCLUSIEF bieden, bij de volgende weer EXCLUSIEF
Als je de vraagprijs biedt is het gelijk verkocht en voor minder gaat het niet weg, bla bla bla... Maar waarom kun je dan bieden????
Verzendkosten voor verkoper... JOEHOE zo gaat het al sinds bokt een klein boktje was
En dit was zomaar een greep uit het geheel.
Als je pech hebt heb je eerst 20 regels door te worstelen voordat je bij hetgeen komt wat je wilt kopen. En nu is het dus ook al zo dat er mensen zijn die niet reageren wanneer het pbtje niet aan hun 'eisen' voldoen.
Mensen KOM OP zeg, je wilt toch verkopen? Of niet soms? Dan zal er toch een contact mogelijk moeten zijn tussen koper en verkoper. Ik heb nu het idee dat ik alles iedere keer moet uit gaan zoeken en door moet spitten voor ik uberhaupt maar een pbtje MAG sturen. En dan moet ik maar hopen dat het aan de eisen voldoet, anders kan ik wachten tot ik een ons weeg.
Gini schreef:Tja, mijn mening, ik vind het te zot om daar "een regel" van te maken bovenaan een adverteer topic.
Als ik geïnteresseerd ben in een product, maar de vraagprijs is hoger dan de nieuwprijs, ja, dan maak ik daar een opmerking over. Omdat ik niet de hoofdprijs wil betalen voor een tweedehands product.
Supermarkten kijken zeer zeker naar de prijzen van de concurrentie en ze proberen allemaal de laagst mogelijke prijs eruit te halen, dus zeer zeker dat die met elkaar gaan vergelijken.
Voor de rest houdt de supermarkt-vergelijking geen steek, want ik ga ook niet naar de kassa om te zeggen 'ik bied 1 euro voor dit brood' of 'verzend u ook naar belgië?'.
Sammie schreef:Supermarkt, kledingwinkel boeiend. Je snapt, denk ik, heel goed wat ik bedoel.
Citaat:Je legt het terug en loopt weg.
Citaat:maar de kans is vrij klein dat jij het opeens voor zoveel euro minder krijgt.
Citaat:En let wel ik heb het hierover mensen die pb's en e-mails gaan sturen zonder eigenlijk interesse te hebben in het product.
criollolover schreef:Evelli schreef:Er is een topic ergens waar ze dat soort dingen inzamelen voor goede paardendoelen. Dan geef je die spullen toch daar aan? Maak je er nog iemand blij mee
betalen ze wel de verzendkosten?