waar 25 nuttige berichten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Re: waar 25 nuttige berichten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 12:37

Je kan niet zoeken op auteur? Grappig :)
Hebben ze geloof ik ook gedaan om wat privacy te geven aan de gebruikers. Soms worden er profielen aangemaakt alleen om iemand te "stalken"
Die moeten dan eerst 25 nuttige berichten plaatsen voor ze iemand kunnen volgen.

JoyceR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 22:53

Wat ik dus niet leuk vind, en dat gaat wel een beetje te ver...
Ik reageerde positief op iemand, dat haar laarzen zo mooi passen bij haar pony.
Dat is een leuk compliment en zal echt wel gewaardeerd worden door haar.

Wordt ik gestraft door een pb dat dat niet mag en dat ik commentaar moet geven op haar rijstijl, dat het daarom ging, terwijl ze al twintig post had gekregen dat ze rechtop moest zitten en haar hakken uitdrukken.
Waarom mag ik haar geen complimentje geven en wordt dat bericht meteen verwijderd en anderen die alle twintig hetzelfde zeggen voegen wel wat toe? Dat vind ik wel wat ver gaan hoor, mag het ook nog leuk blijven?

Ik snap natuurlijk dat niet de bedoeling is dat je gaat spammen, of verkopen of iets dergelijks.
Dat berichtje van mij telde zoieso niet eens mee voor de 25 die ik moest krijgen ook, plus het was ook geen spam...

Nadia
Oppermuts

Re: waar 25 nuttige berichten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 22:58

Joyce, bij HAW is het nu eenmaal de bedoeling dat je rijtechnisch commentaar geeft, een opmerking over haar mooie laarzen is niet rijtechnisch en dus offtopic. Lees anders de charters eens door, daar staat alles omschreven.