Gniffelen/Nagelbijten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 01:28

Er zijn geen tanden te zien en dus kan het niet als nagelbijten bedoeld zijn. Stress kan op heel veel verschillende manieren uitgebeeld worden.

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 01:30

Absoluut gniffelen, ik kies altijd tussen de :)) als haha en de := als hihi

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 01:36

Lovely schreef:
Er zijn geen tanden te zien en dus kan het niet als nagelbijten bedoeld zijn. Stress kan op heel veel verschillende manieren uitgebeeld worden.

als jij op je nagels bijt, zien mensen jouw tanden dan? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 01:48

Maartje1990 schreef:
Lovely schreef:

Om die betekenis goed uit te beelden zou ik minimaal tanden laten zien, zodat er geen onduidelijkheid over is en smilies moeten karikaturaal zijn. Of ben jij soms zo''n figuur die echt met een hamer op zijn hoofd slaat of waarbij de hele dag je tong uit je mond hangt?

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 01:50

Lovely schreef:
Maartje1990 schreef:

Om die betekenis goed uit te beelden zou ik minimaal tanden laten zien, zodat er geen onduidelijkheid over is en smilies moeten karikaturaal zijn. Of ben jij soms zo''n figuur die echt met een hamer op zijn hoofd slaat of waarbij de hele dag je tong uit je mond hangt?

Ik zie mezelf ook nog niet schminken voordat ik de :+ gebruik :')

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 02:06

Maartje1990 schreef:
Lovely schreef:

Lovely schreef:

nou... ja?

Let me introduce myself! :')

Afbeelding

Muurp

Re: Gniffelen/Nagelbijten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 17:05

Lijkt me dat dit puur eigen interpretatie is. Je kunt er dus geen bepaalde betekenis aan geven.
Ik zelf gebruik heb voornamelijk als gniffelen, maar ook wel eens als nagelbijter. Scheelt per keer

imd

Re: Gniffelen/Nagelbijten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 11:11

Persoonlijk denk ik dat je meestal aan het bericht of soort topic wel kunt zien hoe de smiley bedoelt wordt. En zo niet, vraag dan even om opheldering. Je kunt moeilijk één betekenis gaan vaststellen, want er zullen altijd mensen zijn die er anders over denken :)