mogen gedupeerden schrijven over Vincenza Sammarco

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Arabesk

Re: mogen gedupeerden schrijven over Vincenza Sammarco

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 20:11

Dat mens gaat gewoon door niet te geloven. Toen ze in Beets was heb ik gezien hoe de paarden in een moeras stonden en geen enkele droge plek hadden om te staan, behalve óp de hooibaal :oo

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 20:12

Heb eens even op de facebooksite gekeken, in één ding is ze goed, gelikte plaatjes en praatjes. Ik kan me goed voorstellen dat mensen er met open ogen intrappen. Die Tosca, haflinger staat nu ergens in Overijssel op een hengstenstation, het is te hopen dat die mensen hun geld krijgen. Er word wel aan alle kanten geschooierd om zadels enz, ze zeggen ook oude dieren die niet meer bereden worden op te vangen maar geeft wel rijlessen, ik snap er weinig meer van.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 20:12

Er zijn steeds weer mensen die erin tuinen....

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-12 20:29

@bigone, ja het is heel erg, ze krijgt paarden van goed bedoelende mensen, daarna heeft ze zogenaamd gered. Dat face book is bizar. De websites zijn bizar, als je naar die arme Gabber kijkt, of die arme Freya............

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 20:37

Mensen die zich bezig houden met onzin als 'readings' moet je sowieso niet vertrouwen.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 22:11

Ts. weet er het fijne niet van alhoewel ik meerdere personen ken die zo handelen(ozo goed voor je paard maar ondertussen doodgewone handelaars zijn) waarom zoekt ze sommige paarden, gezien de oproepen op FB.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 22:23

He zo te zien is Heleen Sleebos bij haar geweest om een paard te behandelen (foto facebook). Zij zit toch ook op bokt?

Het is in Groote Keeten zo te zien, dat ligt bij Den Helder.

Ik had ooit een advertentie staan op MP dat ik stalling zocht in Noordholland, toen hing Vincenza ook bij me aan de lijn. Tenminste ik wist het nog niet dat zij het was, maar ze begon een heel verhaal dat ze een boerderij ging kopen en een centrum ging starten bla bla bla. Oftewel een hoogst onwaarschijnlijk verhaal, het zou allemaal prachtig worden en geweldig, of ik me vast even wilde inschrijven bij haar zodat ze centjes van de bank kon loskrijgen.

Toen ging er een bel af en wist ik meteen dat het Vincenza was, nummer meteen opgeslagen in mijn mobiel onder de naam 'niet opnemen' >;)

Er is nog een bokker waar ze op ingepraat heeft en waar ze ook mee 'samengewerkt' heeft. Hopelijk komt die bokker ook haar verhaal even doen hier. 8-)

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-12 22:43

bigone schreef:
Ts. weet er het fijne niet van alhoewel ik meerdere personen ken die zo handelen(ozo goed voor je paard maar ondertussen doodgewone handelaars zijn) waarom zoekt ze sommige paarden, gezien de oproepen op FB.

Zij zoekt die paarden omdat ze in beslag zijn genomen wegens faillissement. Deze stonden bij een boer van iets van 80 jaar, die goede adressen heeft gezocht en er beslist geen winst op heeft gemaakt en met hulp van mensen die paarden door de winter heeft geholpen, kosten en werk was voor de boer en de vrijwilligers, het waren er nogal al wat, in mijn geheugen ging het om wel 12 paarden waaronder een hoefbevangen paard, volgens mij was dat Norah. Het was erg koud die winter en er is heel wat ijs gebikt om de paarden te kunnen laten drinken.
Haar 2 huizen zijn toen ook op de veiling gekomen, een ervan ging in de fik.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 01:03

Het is niet de bedoeling om in het wildeweg te speculeren en beschuldigingen te plaatsen over anderen. Daarom zet ik hier even een slotje voor overleg.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 20:19

Moderatoropmerking:
Het is niet de bedoeling op zomaar in het wildeweg te speculeren over anderen. Ervaringen uit eerste hand mogen op Bokt, maar niet dingen die je hebt gehoord van vrienden/de melkboer/de verkoper van de supermarkt. Daarnaast hoort dit topic niet thuis op FZ. Zij die er behoefte aan hebben, kunnen hun eigen ervaringen delen op het Ervaringen en Diensten (ED) forum. Maar onthoud: alleen ervaringen die je zélf hebt meegemaakt, geen dingen van horen zeggen. Ook is het niet de bedoeling om privé-gegevens (telefoonnummers, e-mailadressen) openbaar te maken.

Dit topic blijft dus op slot.