Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amanda schreef:Waarom zouden we als bezwaarcommissie niet serieus zijn?
We zijn juist in het leven geroepen om in geval van OW's of bans de procedure nog eens goed te bekijken. En mocht blijken dat er iets niet klopt dan wordt dit ook teruggedraaid. Blijkt dat alle bewijs wel klopt, dan blijft het inderdaad gewoon staan.
Je moet alleen wel bezwaar maken en als je dat niet doet, dan zal er dus ook niets gebeuren
Shellyke schreef:Het is nog altijd hetzelfde op Bokt. Je krijgt een ban als ze maar denken dat ze een SA hebt, maar aantonen dat het ook werkelijk zo is doen ze niet. Denk maar eens aan Kiwiko, Runningkawa en de andere. Toppie hoor Bokt dat het nog steeds een feit is dat er geen degelijk onderzoek word gedaan, laat staan dat er duidelijkheid komt naar de gebande bokkers.
renatevb schreef:Kijk TS zoals ik het zie heeft je vriendin geen been om op te staan aangezien ze echt een SA had. Alleen is er een foutje gebeurd waardoor de verkeerde naam van de SA opgegeven is.
Niets om je druk over te maken, de mods zijn in hun recht
Modjes en leden van de bezwaren commissie:![]()
Sees schreef:Werkelijk waar wat een frustratie jegens Bokt en haar Mod's. Mijn godhet lijkt wel of hier mensen het allergrootste onrecht aan wordt gedaan
. Ik denk persoonlijk niet dat modden nog zo'n makkelijk taak is en mede dankzij de mods kunnen wij lekker ongestoord Bokken iedere dag onder werktijd of op school
. Altijd makkelijk om af te geven op andere mensen als men zelf geen flauw benul heeft van hoe het werkt en wat voor tijd er in gaat zitten.
Ik vind dat de Mod's en bezwarencommissie hier iedere keer netjes antwoord geeft hoor.