dit bericht heb ik eens in een topic naar m'n kop gesmeten gekregen.
Citaat:
Goh...en dan ziet mijn oog dat ik even voor simpel word uitgemaakt door iemand wier tweede naam "Simpel" is. Maartje, the game is on. Kom maar op met je oh zo volwassen opmerkingen.
Laten we eerst eens beginnen over die belachelijke foto's in je profiel. Ze zijn van ongekend formaat en zelfs iemand met het downsyndroom zou zich kapot schamen voor deze foto's. Ben je te dom om die foto's eerst eens te verkleinen om vervolgens je eigen kop van de foto's af te gummen voor je ze op je profiel zet? Of ben je echt zo naïef om te denken dat je er enigszins normaal op staat? I've got news for you: je staat erop als een opgewarmd lijk! Mijn tip: verwijder ze, evenals de rest van de crap die in je profiel staat en laat je kop, die kennelijk in verre staat van ontbinding is, hier niet meer zien!
Ik moet zeggen dat je wel lef hebt, om het op te nemen tegen de mensen hier in het topic, anderzijds is het natuurlijk het domste wat je kunt doen. Zelfs een kind van 6 banketstaaf jou nog onder de tafel en hoogstwaarschijnlijk met veeeeeel minder taal- en spellingsfouten. En een kind van 6 MOET nog naar het VMBO!
Je komt hier af en toe, geheel ongevraagd en plaatst de meest irritante, onïnteressante stukken tekst, die niemand leest en daarom meteen overslaat. Ten eerste, omdat het nergens over gaat en ten tweede omdat het veel te veel moeite kost om er überhaupt een herkenbaar Nederlands woord uit te halen. Denk je verdomme dat we allemaal op jouw niveau zitten? *naam weggehaalt* is klein, maar zo laag bij de grond is ze nu ook weer niet!
JIJ bent simpel, wereldvreemd, onrealistisch, spuug- en spuuglelijk, je hebt het IQ van een visstick, de humor van een overleden schaap, het gezicht van een overleden én weer opgegraven schaap en je bent arrogant terwijl je er totaal geen reden voor hebt.
Dus idd (en ja, idd mag, domme tak!): verbeter de wereld, begin bij je zelf, zoek een leuk trapgat op, hang er een touw op, maak een enorm grote lus om die vervolgens om je veel te vette nek te binden en maak een vreugdesprongetje naar beneden! Het gat is al gegraven (gezien je postuur, zijn we daar al tiiiiijden mee bezig!), jij hoeft er alleen nog in! Wees niet bang, wij scheppen hem wel dicht en stampen hem wel aan. Wat? Ik doe er verdomme nog een vreudgedans op ook!
Nou, het is nog een heel verhaal geworden, ga er rustig voor zitten, pak er een woordenboek bij en misschien steek je er nog wat van op ook! Leestekens zijn je immers niet bekend, wanneer je daar moeite mee hebt, moet je even het groene boekje erbij pakken! Misschien kun je je IQ nog een paar klikjes opvoeren, voor je jezelf in het trapgat stort.
Pffff, ik heb een HEKEL aan vervuiling. Vooral dat soort wat half verteerd is en enorm stinkt. We moeten er vanaf!
En al zou ik iets héél erg gezegt hebben zou ik dit niet verdient hebben, dat had ik trouwens niet, ik zei iets over iets over zelfmoord dat ik op tv had gezien. Anyway, heel simpel post door de mods verwijdert en persoon die me dit had gestuurd kreeg geen eens een ban (volgens mij ook geen ow) Nou moet ik toegeven dat tegen de tijd dat ik er iets mee deed het ook wel een tijdje geleden was.