Persoonlijke aanval

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-11 00:21

vuurneon schreef:
Maar goed, stel ik TeM nou op de reactie van Anne_GTI omdat ze even 'naar' uithaald naar Pussinboots, die dat zelf niet zo ervaart. Hoe gaan de mods daarmee om?? Want iets is pas persoonlijk als je het toch zelf ook zo ervaart?

En dat is nou net waar ikme dus druk over maak

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 00:22

lesilla schreef:
Maartje1990 schreef:
tussen haakjes, krijg je trouwens niet pas een ban na een bepaald aantal ow's?

Inderdaad, zeker drie keer stout zijn voor de eerste ban denk ik

Ik denk dat het wel te maken heb met wat er gebeurd is (Dit bedoel ik niet op de TS het verhaal hier voor ken ik namelijk niet). Als er iemand bedreigd word vind ik dat daar geen ow voor gegeven hoeft te worden, maar wel gelijk een stapje hoger mag, mits de tegenpartij het zelf als onprettig/bedreiging heeft ervaren. Is het trouwens ook niet zo als er een ban gegeven word dit eers overlegd word met andere mods of dit terecht is?
Laatst bijgewerkt door Jespri op 19-10-11 00:23, in het totaal 1 keer bewerkt

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 00:22

Ojajoh schreef:
dat zeker, in dat geval kan je weer terug vallen op de eerste zin ;)
ik zeg nou eenmaal wat ik vind en ook al is dat niet grof,maar sommige meningen mogen volgens het team niet....

Als dit antwoord was voor mij geeft het ze wel belachelijk veel macht...
Ik ben van mening dat er teveel gegumd en verwijderd word.
Waarom mag de 1 wel potverdikkie dat is niet normaal! roepen en een ander krijgt een ow of ban.
even voor de duidelijkheid tot een week geleden wist ik niet eens wie potverdikkie was en waarom sommige daar al een ow of ban voor kregen.
Vind het in ieder geval toch maar een vage bedoening, waarom op zo een groot forum als deze niet ook war regels voor de mods, nu heb ik af en toe het idee dat iedereen het zomaar wordt.
Overigens wel even voor de duidelijkheid ik scheer niet alle mods over 1 kam want er zitten wel goeie tussen, maar soms :roll:

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Persoonlijke aanval

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 00:23

Tja, dat is ook een NoGo area. Je hebt je nickname echt mee :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 00:24

Maar goed, sarcasme is niet iets wat iedereen begrijpt en op internet ook niet altijd goed overkomt.
Zelf maakt het mij net snel uit moet ik eerlijk zeggen, ben niet snel op mijn teentjes getrapt. Maar goed, zou het knap l*llig vinden als iemand een ban krijgt omdat ie in de aanval gaat, terwijl ik daar niet minder om slaap (maar anderen misschien wel :=)

Daar ben ik wel benieuwd naar hoe dat gaat, vind er dan overleg plaats tussen de Mod en mij met de vraag hoe ik het ervaar?

(dan heb ik het natuurlijk niet over duidelijke zaken zoals echt gaan uitschelden etc. Maar meer inderdaad de sarcastische kant)

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 00:26

Anne_GTI schreef:

ach beter dan hiervoor toen het gogo was :')

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 00:27

NoGo schreef:
Anne_GTI schreef:

:x hier kan ik echt beter niets op zeggen :x :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 00:27

En bedankt.... ik heb nu het Wham! liedje in mijn hoofd van wake me up! (nee geen gogo danser heb kuise gedachtes haha :P)

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-11 00:28

vuurneon schreef:
Maar goed, sarcasme is niet iets wat iedereen begrijpt en op internet ook niet altijd goed overkomt.
Zelf maakt het mij net snel uit moet ik eerlijk zeggen, ben niet snel op mijn teentjes getrapt. Maar goed, zou het knap l*llig vinden als iemand een ban krijgt omdat ie in de aanval gaat, terwijl ik daar niet minder om slaap (maar anderen misschien wel :=)

Daar ben ik wel benieuwd naar hoe dat gaat, vind er dan overleg plaats tussen de Mod en mij met de vraag hoe ik het ervaar?

(dan heb ik het natuurlijk niet over duidelijke zaken zoals echt gaan uitschelden etc. Maar meer inderdaad de sarcastische kant)

Nee....dat overleg vind niet plaats.....Electra krijgt bijvoorbeeld een reprimande om dat ze mij uitmaakt voor veteraan...of tewelouwe banketstaaf.terwijl ze zelf ouder is als onder getekende.....dat is voor ons de gewone omgangs vorm......maar mij is nooit gevraagd wat ik daar van vind.

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 00:30

PussInBoots schreef:
NoGo schreef:

:x hier kan ik echt beter niets op zeggen :x :D

ojajoh?! nou kom maar op ben potver....niet van poppenstront hoor :')

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 00:33

NoGo schreef:

_O- Best dapper ;)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 00:33

Hmm dat is wel apart inderdaad... dat er geen overleg plaatsvindt terwijl jij het lijdend :D onderwerp bent

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 00:34

NoGo schreef:

Jaaaaa maaaaaar er posten ook tere kinderzieltjes op bokt en die kunnen toch echt wel heel erg gekwetst worden hoor.

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 00:34

vuurneon schreef:
Hmm dat is wel apart inderdaad... dat er geen overleg plaatsvindt terwijl jij het lijdend :D onderwerp bent

Mods zijn graag leidend voorwerp ten koste van het lijdend onderwerp.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 00:35

papagroom schreef:
vuurneon schreef:

Nee....dat overleg vind niet plaats.....Electra krijgt bijvoorbeeld een reprimande om dat ze mij uitmaakt voor veteraan...of tewelouwe banketstaaf.terwijl ze zelf ouder is als onder getekende.....dat is voor ons de gewone omgangs vorm......maar mij is nooit gevraagd wat ik daar van vind.

Maar vergelijk het zo, communicatie moet aangepast zijn aan de situatie. Als je thuis elkaar bankenstaaf noemt zegt niemand er wat van, noem je een klant op je werk zo of een voorbijganger op de weg wel. Het is een openbaar forum dus gedragsregels dienen ook aangepast te worden.
En misschien vind die klant het super om bankenstaaf genoemd te worden, toch zal je baas sancties geven.
Laatst bijgewerkt door lesilla op 19-10-11 00:36, in het totaal 1 keer bewerkt

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 00:35

Ik ga mn bed opzoeken, denk dat het een gebed zonder einde zal zijn. Trusten!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 00:51

Ik voel me misbruikt :')

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 00:52

ppg wat doe je eigenlijk online,je bent geband :+ :D
Afbeelding

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 00:52

PPG ik weet welke opmerking het was waar je een ban voor hebt gehad en ik zou dat eerder betitelen als een woordspeling dan als een persoonlijke aanval/ sarcastische opmerking. Ik vond 'm wel leuk verzonnen en bovendien een opmerking waar de meeste bokkers gewoon overheen lezen omdat ze de achterliggende gedachte niet kennen.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 00:54

Al zoveel geband dat er resistentie tegen de ban is misschien :')

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-11 01:03

ik zeg welterusten niedereen...

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 01:35

Ojajoh schreef:
Ik voel me misbruikt :')

sorry :(:) waarom neem je dan ook zo een rare naam :')

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 01:37

Achter de schermen is uitgebreid gedeelte voor de mods om te overleggen. Eigenlijk zou het helemaal niet zo'n gek idee zijn om dat openbaar te maken. Dan worden de keuzes die mods maken opeens inzichtelijk voor iedereen en zouden heel veel mensen die de afgelopen jaren met een uitgestreken gezicht hier of op andere fora hebben zitten klagen over hun OW's en bans gigantisch door de mand vallen. Dan komen ze namelijk niet meer weg met alleen hun eigen kant van het verhaal, maar kan je het hele verhaal lezen, kan je de voorgeschiedenis lezen en kom je er als gemiddelde bokker opeens achter wat voor ongelofelijke rottigheid er op een stiekeme manier uitgehaald wordt. En het is heel simpel, 's avonds een kerel, 's morgens een kerel. Als je zo stoer bent om iemand op Bokt, al dan niet in het geniep, een veeg uit de pan te geven, dan moet je ook zo stoer zijn om de consequentie in de vorm van een OW, een ban of een BOT te accepteren. Helaas blijken mensen in de praktijk vooral stoer ten koste van iemand anders te durven te zijn.

Gelukkig voor de klagers is Bokt een forum, waar gekozen is om op een respectvolle manier met elkaar om te gaan en kiest het team er dus voor om sancties niet in het openbaar te bespreken. Daardoor komen ze weg met hun kant van het verhaal en krijgen ze vaak de sympathie van de bokkers, die niet weten wat het werkelijke verhaal is.

Bovenstaande verhaal gaat trouwens niet over de specifieke situatie van TS, ik ken die situatie niet en kan daar dus niet over oordelen. Maar als het verhaal klopt, zoals hij het beschrijft, dan moet hij gewoon naar de BZC stappen. Dan wordt die OW namelijk heel snel teruggedraaid, aangezien je voor een onschuldige woordspeling, zonder hele vervelende voorgeschiedenis nooit van je leven een OW zal krijgen.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 01:53

dit bericht heb ik eens in een topic naar m'n kop gesmeten gekregen.

Citaat:
Goh...en dan ziet mijn oog dat ik even voor simpel word uitgemaakt door iemand wier tweede naam "Simpel" is. Maartje, the game is on. Kom maar op met je oh zo volwassen opmerkingen.

Laten we eerst eens beginnen over die belachelijke foto's in je profiel. Ze zijn van ongekend formaat en zelfs iemand met het downsyndroom zou zich kapot schamen voor deze foto's. Ben je te dom om die foto's eerst eens te verkleinen om vervolgens je eigen kop van de foto's af te gummen voor je ze op je profiel zet? Of ben je echt zo naïef om te denken dat je er enigszins normaal op staat? I've got news for you: je staat erop als een opgewarmd lijk! Mijn tip: verwijder ze, evenals de rest van de crap die in je profiel staat en laat je kop, die kennelijk in verre staat van ontbinding is, hier niet meer zien!

Ik moet zeggen dat je wel lef hebt, om het op te nemen tegen de mensen hier in het topic, anderzijds is het natuurlijk het domste wat je kunt doen. Zelfs een kind van 6 banketstaaf jou nog onder de tafel en hoogstwaarschijnlijk met veeeeeel minder taal- en spellingsfouten. En een kind van 6 MOET nog naar het VMBO!

Je komt hier af en toe, geheel ongevraagd en plaatst de meest irritante, onïnteressante stukken tekst, die niemand leest en daarom meteen overslaat. Ten eerste, omdat het nergens over gaat en ten tweede omdat het veel te veel moeite kost om er überhaupt een herkenbaar Nederlands woord uit te halen. Denk je verdomme dat we allemaal op jouw niveau zitten? *naam weggehaalt* is klein, maar zo laag bij de grond is ze nu ook weer niet!
JIJ bent simpel, wereldvreemd, onrealistisch, spuug- en spuuglelijk, je hebt het IQ van een visstick, de humor van een overleden schaap, het gezicht van een overleden én weer opgegraven schaap en je bent arrogant terwijl je er totaal geen reden voor hebt.

Dus idd (en ja, idd mag, domme tak!): verbeter de wereld, begin bij je zelf, zoek een leuk trapgat op, hang er een touw op, maak een enorm grote lus om die vervolgens om je veel te vette nek te binden en maak een vreugdesprongetje naar beneden! Het gat is al gegraven (gezien je postuur, zijn we daar al tiiiiijden mee bezig!), jij hoeft er alleen nog in! Wees niet bang, wij scheppen hem wel dicht en stampen hem wel aan. Wat? Ik doe er verdomme nog een vreudgedans op ook!

Nou, het is nog een heel verhaal geworden, ga er rustig voor zitten, pak er een woordenboek bij en misschien steek je er nog wat van op ook! Leestekens zijn je immers niet bekend, wanneer je daar moeite mee hebt, moet je even het groene boekje erbij pakken! Misschien kun je je IQ nog een paar klikjes opvoeren, voor je jezelf in het trapgat stort.

Pffff, ik heb een HEKEL aan vervuiling. Vooral dat soort wat half verteerd is en enorm stinkt. We moeten er vanaf!

En al zou ik iets héél erg gezegt hebben zou ik dit niet verdient hebben, dat had ik trouwens niet, ik zei iets over iets over zelfmoord dat ik op tv had gezien. Anyway, heel simpel post door de mods verwijdert en persoon die me dit had gestuurd kreeg geen eens een ban (volgens mij ook geen ow) Nou moet ik toegeven dat tegen de tijd dat ik er iets mee deed het ook wel een tijdje geleden was.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 01:57

Pff... Maartje1990 en daar heb je toen niet meteen op getemd? en anderen ook niet?
Als je dit soort posts tegenkomt dan doe je dat toch meteen?