Ze is helaas nooit meer online gekomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadia schreef:Blijkbaar zijn de groene opmerkingen van Lalidan en mij niet duidelijk genoeg geweest, ik ga nog 1 keer aanhalen dat het niet is toegestaan om te discussieren waarom iemand geband is. Dat is offtopic en die reacties zijn verwijderd/zullen verwijderd worden.
Zie dit ook als een laatste waarschuwing, jullie kunnen er zelf voor zorgen dat het topic open blijft.
M3lisss schreef:shilady schreef:pokemon haar topics waren gewoon te grappig
Ze is helaas nooit meer online gekomen
Die mis ik ook echt heel erg inderdaad. Bokt is Bokt niet meer...
Nadia schreef:Blijkbaar zijn de groene opmerkingen van Lalidan en mij niet duidelijk genoeg geweest, ik ga nog 1 keer aanhalen dat het niet is toegestaan om te discussieren waarom iemand geband is. Dat is offtopic en die reacties zijn verwijderd/zullen verwijderd worden.
Zie dit ook als een laatste waarschuwing, jullie kunnen er zelf voor zorgen dat het topic open blijft.
Tallie1979 schreef:Maar pashon, als je je gewoon inhoud en af en toe de gebruikers fatsoen en respect erbij haalt, dan is er geen reden tot bannen en hoeft men niet tot in het oneindige maar die oude koeien op te vissen..
Geeft denk ik ook wel wat rust, maar goed, dat is mijn persoonlijke mening
En dit is geen onschuldig topic, maar weer een manier om een ongenoegen te uiten.
Ook dat is mijn persoonlijke mening.
Nadia schreef:NoGo, dat werd er wel, maar die berichten zijn intussen verwijderd.
Billy schreef:Tallie1979 schreef:Maar pashon, als je je gewoon inhoud en af en toe de gebruikers fatsoen en respect erbij haalt, dan is er geen reden tot bannen en hoeft men niet tot in het oneindige maar die oude koeien op te vissen..
Geeft denk ik ook wel wat rust, maar goed, dat is mijn persoonlijke mening
En dit is geen onschuldig topic, maar weer een manier om een ongenoegen te uiten.
Ook dat is mijn persoonlijke mening.
En waar blijft het fatsoen en respect voor de bokkers?
Nadia schreef:Tendance, nogmaals, er werd wel gediscussieerd, ook nog nadat wij daar nadrukkelijk op gewezen hebben. Al die berichten zijn intussen verwijderd, dat is ook aan jullie gemeld. Mijn opmerking is dus niet ongegrond, maar gebaseerd op jullie berichten.