maar hoe zit het nou als je zusjes of broertjes of whatever bent, en je bokt op dezelfde computer.. dan lijkt het toch net of je een schaduwaccount hebt terwijl het toch echt twee verschillende personen zijn
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Toen ik 2 jaar geleden een vrij onschuldig berichtje plaatste kreeg ik daar namelijk giga veel reakties op waarvan sommigen niet echt positief zeg maar. Ook kreeg ik toen veel pb's en mensen waarvan ik dacht dat het 'vrienden' waren bleken het toen niet te zijn. Toen ik daarna wat reakties plaatste op andere topics, nou, dat werd me niet in dank afgenomen. Ik heb toen een ander account aangemaakt en wat schertste mijn verbazing, als ik onder die naam reageerde kreeg ik positieve reakties. Vaak nog van diezelfde mensen weer. Sindsdien gebruik ik het nog wel eens
Tuurlijk, als je iets plaatst hier kan je reakties verwachten maar dat was zeker niet hetgeen ik verwachtte. En uhm, eerlijk gezegd heb ik ook mijn profiel weggehaald. Sommige dingen worden nogal eens tegen je gebruikt namelijk
Ik had er eentje nodig om Bart te pb-en, maar verder... nope nog nooit de behoefte aan een andere account gehad!