Schaduwacccounts

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 15:13

ik kan me goed voorstellen dat iemand die heel graag iets kwijt wil ,maar daarbij anoniem wil blijven, een schaduw account aanmaakt. heb ik geen problemen mee.

maar hoe zit het nou als je zusjes of broertjes of whatever bent, en je bokt op dezelfde computer.. dan lijkt het toch net of je een schaduwaccount hebt terwijl het toch echt twee verschillende personen zijn Verward

MrMagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 15:33

Dat is toch meestal wel terug te vinden en dan zeggen degenen dat zelf ook wel dat ze familie zijn. En ze praten (typen) toch verschillend, ze formuleren de zinnen anders. Terwijl 1 persoon dat niet zo snel zal doen (of hij/zij moet echt goed opletten).

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 19:36

Het lijkt erop dat ook mijn hele familie bokt gevonden heeft. Toch denk ik niet dat veel mensen denken dat ik een schaduwaccount heb.

Wel grappig toen mijn zus eens foto's plaatste van ons paard mensen gelijk zoiets hadden van: hé die lijkt op Magic, het was dus idd ook Magic maar nu eens met mijn zus.

Verder heb ik echt geen idee wie er allemaal een schaduwaccount heeft. Misschien toch maar eens beter opletten Verward

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 19:55

Apple schreef:
Ik ben geloof ik heel erg blond want het was mij niet opgevallen dat er mensen onder schaduwaccounts opereren, misschien een wat naief wereldbeeld oid Haha! .
.

Gelukkig ik sta niet alleen OK dan!

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 21:09

Ik zal het maar eerlijk bekennen.....ik ben eigenlijk SuperPepeijn en ook Bart Tong uitsteken

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 21:10

grapje dus....maar goed, ik snap eigenlijk ook niet waarom iemand een schaduwaccount zou nemen. Belachelijk als dat gebruikt wordt om recht voor zijn raap te zijn. Beetje laf ook.

vvtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 18:49

Ik heb een schaduwaccount: vvtjuh's kloon Maar niet verder vertellen he. Scheve mond

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 19:23

O,o, ik ben in overtreding, ik heb ook een schaduw account Schijnheilig Toen ik 2 jaar geleden een vrij onschuldig berichtje plaatste kreeg ik daar namelijk giga veel reakties op waarvan sommigen niet echt positief zeg maar. Ook kreeg ik toen veel pb's en mensen waarvan ik dacht dat het 'vrienden' waren bleken het toen niet te zijn. Toen ik daarna wat reakties plaatste op andere topics, nou, dat werd me niet in dank afgenomen. Ik heb toen een ander account aangemaakt en wat schertste mijn verbazing, als ik onder die naam reageerde kreeg ik positieve reakties. Vaak nog van diezelfde mensen weer. Sindsdien gebruik ik het nog wel eens Haha! Tuurlijk, als je iets plaatst hier kan je reakties verwachten maar dat was zeker niet hetgeen ik verwachtte. En uhm, eerlijk gezegd heb ik ook mijn profiel weggehaald. Sommige dingen worden nogal eens tegen je gebruikt namelijk Boos!

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 19:26

vvtjuh schreef:
Ik heb een schaduwaccount: vvtjuh's kloon Maar niet verder vertellen he. Scheve mond

Hey da's mijn schaduw account Boos!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 19:32

Psst Kayla, we delen dat account toch allemaal eerlijk? Vooral in zeer gefrustreerde tijden is het een goeie uitlaatklep.. OK dan!

Anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 21:34

ik heb geloof ik wel een schaduw account, toen ik zo dom was geweest om mijn wachtwoord te vergeten Clown Ik had er eentje nodig om Bart te pb-en, maar verder... nope nog nooit de behoefte aan een andere account gehad!

en ... voel me ook wel een beetje dom! nog nooit iemand ontdekt met een schaduwaccount, ach, ik hou me er ook niet echt mee bezig Lachen

Chronos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 09:14

Sommige hebben idd een schaduwaccount om zo reacties te plaatsen in een negatief perspectief dat vindt ik niet kunnen. We wonen in een land met vrijheid van meningsuiting dus als je wilt reageren dan moet dat toch kunnen? Kijk je moet wel op je taal letten maar waarom elkaar op de huid zitten das toch nergens voor nodig.

Mensen die is in de "prive" sfeer kwijt willen daar is wat voor te zeggen.. toch?

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 12:50

Zolang aanmelden met hotmail nog maar lukt vind ik het best.

Da's niet zozeer uit anonimiteit alswel uit het feit dat VELE posters hier gewoon BOKKEN vanaf hun werk!.
Om nu mijn bedrijfsmail te gebruiken voor Bokt vind ik toch iets minder geschikt.

Elliot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 12:58

En, ik ben alleen bereikbaar met Hotmail Tong uitsteken

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 19:29

Mmmmm zoiets zou niet snel in me opkomen. Maar jah ben ook een hele lieve bokker Haha!