Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Botervlieg schreef:Ik behoor tot de bokkers die het hele gedoe rond de ban
van Steef ontgaan is en na de dienstmededeling hieromtrent
ook niks kon vinden in zijn berichten dat tot een aha-Erlebnis
leidde.
BartVB schreef:Wat betreft de ban... Ik zal de laatste zijn dat Steef geen nuttige inbreng heeft voor Bokt maar IMO is dat hier helemaal het punt niet. Steef kon het niet opbrengen zich aan de (IMO redelijk?) Boktregels te houden.
orri schreef:Geeft des te meer aan dat het respect naar het beleid erg miniem is
orri schreef:Als jij huisarrest van je moeder krijgt (denk even terug aan die tijd) en je gaat toch weg, maar je gedraagt je keurig, denk je dan werkelijk dat je moeder zal zeggen 'het is goed met je, je huisarrest is voorbij?'
Mayo schreef:Sorry dat ik het zeg, maar deze hele dienstmededeling is dus blijkbaar gewoon voor niks. Oké we weten nu dat Steef een permanente ban heeft gekregen, maar openstaan voor discussie en eventueel terugdraaien is er naar mijn idee niet. Het lijkt erop dat we kunnen protesteren op het geheel, maar hoe dan ook het word niet teruggedraait of zelfs maar overwogen om het terug te draaien.
Ik zie toch heel veel mensen die het er niet mee eens zijn, maar het besluit is gevallen en daar valt niet over na te denken om het terug te draaien of te overwegen. Dit is in het kort hoe ik het voel. Ik snap dan het hele nut niet van dit topic en de discussie als we alleen maar mogen blaten en er verder niks mee gedaan wordt...
BartVB schreef:Hij is ook niet gebanned omdat hij een ander account heeft, hij is gebanned omdat hij de regels zeer doelbewust omzeilt. Overigens zijn er _erg_ weinig mensen op deze aardkloot die ik niet 'mag'. Idd, Steef had een niet bepaald positieve reputatie en ik ben de laatste die zegt dat dat niet meespeelt bij het beoordelen van zijn posts. Maar IMO heeft hij echt meer dan voldoende kansen gehad die hij niet benut heeft. Als hij zich gewoon aan kon passen aan de rest van Bokt dan was er wat mij betreft helemaal niets aan de hand. Overigens is het zeker niet zo dat Steef hier altijd maar de gebeten hond is, het is ook zeker niet zo dat hij alleen waarschuwingen heeft gekregen nadat hij zich 'verdedigde' of nadat iemand hem op de kast had gejaagd.
Overigens, als je posts tegen komt die nog veel vervelender zijn dan zouden we het zeer op prijs stellen als je ons daar op zou kunnen wijzen. Als we die posts niet zien kunnen we ook niets aan de situatie doen, wordt de ergernis alle maar groter ('waarom gebeurt er niets?!?') en dan krijgen wij dat soort dingen uiteindelijk op ons bord terwijl we ons niet eens bewust waren van de situatie...