Ik probeer dus ook echt positieve reacties achter te laten, of een goed advies
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dat westernrijden heeft ook wat te verduren momenteel. Gelukkig zijn er erg veel goede westerbokkers .
Andersom: als iemand dan echt gewoon slechte dingen doet mag je er niets van zeggen want dan krijg je allemaal lelijke pb's van hun vriendinnetjes en al hun schaduwdinnetjes. 

Positieve reacties zijn acties om over na te moeten denken.
of tenminste, dat word verweiderd.

tjoppie schreef:volgens mij is onderbouwd commentaar ook een compliment. Iemand ziet dan potentie in iets wat jij kan verbeteren, en volgens mij is het een groot compliment als iemand de tijd neemt om onderbouwd commentaar te geven omdat deze denkt dat jij het waard bent.
Helemaal mee eens. Juist als ik al die "Wat leuk" berichten zie denk ik weleens: "Ik zou daar als TS echt helemaal gestoord van worden."
KoudbloedKim schreef:VivalaVida: 'Mens eigen' vind ik nogal een dooddoener..
Leg die laatste zin eens uit?
Pauline, Ayasha: Overdrijven is ook een vak en niet van toepassing op dit topic.
Wie heeft het over een reactie van 4 pagina's? Dat maak jij ervan, dus eerst even lezen.

VivaLaVida schreef:Als er iets positiefs in het nieuws komt zijn daar ook minder reacties op dan iets wat negatief in het nieuws komt.... dat is mens eigen. Daarom dus! Maar dan nog vind ik het op bokt heel erg meevallen hoor, ik heb altijd leuke reacties, net zo veel als commentaar denk ik, of wel meer leuke reacties denk ik.
Misschien moet je western gaan rijden

) en kunnen daarom misschien wel erg fel reageren?
*
ik herken veel bokkers, door topic's die ze eerder hebben gehad of via intressante prive berichten. Dan plaats ik inderdaad wel sneller een berichtje dan als ik iemand niet (her)ken. phormicola schreef:tjoppie schreef:volgens mij is onderbouwd commentaar ook een compliment. Iemand ziet dan potentie in iets wat jij kan verbeteren, en volgens mij is het een groot compliment als iemand de tijd neemt om onderbouwd commentaar te geven omdat deze denkt dat jij het waard bent.
Helemaal mee eens. Juist als ik al die "Wat leuk" berichten zie denk ik weleens: "Ik zou daar als TS echt helemaal gestoord van worden."
KoudbloedKim schreef:VivalaVida: 'Mens eigen' vind ik nogal een dooddoener..
Leg die laatste zin eens uit?
Pauline, Ayasha: Overdrijven is ook een vak en niet van toepassing op dit topic.
Wie heeft het over een reactie van 4 pagina's? Dat maak jij ervan, dus eerst even lezen.
Probeer het nog eens en kijk dan of jouw reactie wel van toepassing is. Dat van die 4 pagina's is om mijn eigen reactie te verzachten dus