Ik probeer dus ook echt positieve reacties achter te laten, of een goed advies

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tjoppie schreef:volgens mij is onderbouwd commentaar ook een compliment. Iemand ziet dan potentie in iets wat jij kan verbeteren, en volgens mij is het een groot compliment als iemand de tijd neemt om onderbouwd commentaar te geven omdat deze denkt dat jij het waard bent.
KoudbloedKim schreef:VivalaVida: 'Mens eigen' vind ik nogal een dooddoener..
Leg die laatste zin eens uit?
Pauline, Ayasha: Overdrijven is ook een vak en niet van toepassing op dit topic.
Wie heeft het over een reactie van 4 pagina's? Dat maak jij ervan, dus eerst even lezen.
VivaLaVida schreef:Als er iets positiefs in het nieuws komt zijn daar ook minder reacties op dan iets wat negatief in het nieuws komt.... dat is mens eigen. Daarom dus! Maar dan nog vind ik het op bokt heel erg meevallen hoor, ik heb altijd leuke reacties, net zo veel als commentaar denk ik, of wel meer leuke reacties denk ik.
Misschien moet je western gaan rijden
phormicola schreef:tjoppie schreef:volgens mij is onderbouwd commentaar ook een compliment. Iemand ziet dan potentie in iets wat jij kan verbeteren, en volgens mij is het een groot compliment als iemand de tijd neemt om onderbouwd commentaar te geven omdat deze denkt dat jij het waard bent.
Helemaal mee eens. Juist als ik al die "Wat leuk" berichten zie denk ik weleens: "Ik zou daar als TS echt helemaal gestoord van worden."
KoudbloedKim schreef:VivalaVida: 'Mens eigen' vind ik nogal een dooddoener..
Leg die laatste zin eens uit?
Pauline, Ayasha: Overdrijven is ook een vak en niet van toepassing op dit topic.
Wie heeft het over een reactie van 4 pagina's? Dat maak jij ervan, dus eerst even lezen.