Aantal profielvieuws.. Waarom kijk je naar iemands profiel?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 19:59

Hahaha ja da's waar, dat gaat over het verhaal in mijn os waar ik aan werk maar dat ff op pauze staat vanwege m'n kampvoorbereidingen.
Afijn er is ook weinig te vertellen over mij momenteel, hopelijk binnenkort als ik weer een paardje heb. Had ooit wel een supermooi pennyprofiel haha dat was wel de moeite waard. :P

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 20:01

Vaak als ik een andere mening heb dan de ander kijk ik even in het profiel met wie ik nou eigelijk te maken heb. Of mensen die een mooi paard hebben of er leuke dingen mee kunnen (vd)

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 20:05

Ik kijk alleen als ik de afstamming wil weten van een paard van die persoon of als ik bepaalde reacties niet helemaal kan plaatsen...voor de leeftijd bijvoorbeeld.

Mijn profiel heb ik geprobeert nuttig te maken met foto's van Gelderse hengsten omdat ik op dat vlak nog wel eens een keer advies wil geven. Kunnen ze alvast kijken...ik heb niet zo veel profiel views...

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 20:06

Mensen die hoog in de ledenlijst staan hebben vaak ook enorm aantal profielviews, omdat (nieuwe) gebruikers die het eerste tegenkomen als ze profielen van anderen willen bekijken.

Klik maar eens op 'Leden' rechtsboven en dan de top 10. :+

Destination

Re: Aantal profielvieuws.. Waarom kijk je naar iemands profiel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 20:07

Bart staat natuurlijk op nummer 1 :=

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 20:08

In zijn profiel heb ik nog nooit gekeken :P

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 20:08

NatasjavE schreef:
Ik kijk alleen als ik de afstamming wil weten van een paard van die persoon of als ik bepaalde reacties niet helemaal kan plaatsen...voor de leeftijd bijvoorbeeld.

Mijn profiel heb ik geprobeert nuttig te maken met foto's van Gelderse hengsten omdat ik op dat vlak nog wel eens een keer advies wil geven. Kunnen ze alvast kijken...ik heb niet zo veel profiel views...

Haha jij wilde toen een Statje voor degene die het meest over Gelderse paarden praat, je hebt er weer een turfje bij. :')
Wel slim bedacht, je profiel. :j

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 20:10

Nessie schreef:
In zijn profiel heb ik nog nooit gekeken :P

Er staat ook geen info in, alleen wat testjes die hij heeft gedaan met de accenten enzo xD

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 20:11

xManon_ schreef:
NatasjavE schreef:

Haha jij wilde toen een Statje voor degene die het meest over Gelderse paarden praat, je hebt er weer een turfje bij. :')
Wel slim bedacht, je profiel. :j

:D

Tja...ik hoef dan alleen maar te zeggen...die en die hengst zie mijn profiel...kunstmarig het aantal views opkrikken.

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 20:15

Ik kijk altijd in profielen als ik me verveel... Of als iemand rare opmerkingen maakt maar ik kan ook in een profiel gaan kijken als iemand een mooie ava heeft :+.
Vraag me soms ook wel af waarom mensen naar mijn profiel kijken hoor :'). Misschien vinden veel mensen dat ik hele rare opmerkingen maak? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 20:17

Ik kijk altijd in profielen bij bokkers met een rare naam,mooi paard,buitenlandse woonplaats,vermoedelijke penny's.
Maar als ik me verveel kijk ik bij iedereen :=

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 22:28

Ik ben ook wel een tikje profiel-geobsedeerd. Ik bekijk altijd de TS, mensen met opvallende posts, mensen met leuke avatars/onderschriften,...
En daarna ga ik meestal nog berichten nalezen :') Waarom ik dat doe, geen idee, ik vind het gewoon interessant :)
Het is zo erg dat ik mensen alleen 'herken' aan het profiel en niet aan de naam :=

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 22:36

Ik kijk ook vrij veel in profielen, vind het gewoon leuk om te zien wat voor gezicht erachter iemand schuilt.
Of als iemand negatief/positief opvalt kijk ik ook altijd even.

Heb zelf ook vrij veel profielviews, krijg ook best vaak pb'tjes met complimentjes, dat is leuk. :)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 22:37

Pure nieuwsgierigheid, met name naar foto's van paarden die mensen hebben

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 22:39

Niobe schreef:
Pure nieuwsgierigheid, met name naar foto's van paarden die mensen hebben

ik ook :+
en als ik mij verveel...

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 22:52

Suzanne_J schreef:
Ik ben ook wel een tikje profiel-geobsedeerd. Ik bekijk altijd de TS, mensen met opvallende posts, mensen met leuke avatars/onderschriften,...
En daarna ga ik meestal nog berichten nalezen :') Waarom ik dat doe, geen idee, ik vind het gewoon interessant :)

Geobesedeerd wil ik het nog net niet noemen, maar ja, als iemand om wat voor een reden ook mijn aandacht trekt en ik geinteresseerd raak in die persoon bekijk ik het profiel en eventueel de berichten. Gewoon om te zien wat voor een mens er achter die naam zit, of ze bv nog meer interessante dingen te melden hebben of bv ernstig creatief bezig zijn. Zet bv fotografie of tekenen in je onderschrift en geheid dat ik bij jou ben wezen spieken. :D
Ik vind het eigenlijk heel normaal als je wilt weten met wie je zo leuk aan het beppen of bekvechten bent...

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 22:55

Mensen uit de buurt of uit mn oude woonplaats en verder als er vreemde reacties komen om te kijken hoe oud iemand is. soms is een reactie typisch voor een 12 jarige. Dan reageer ik er maar niet op. Maar als die persoon 30 is....

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 22:56

Ik vind het ook leuk om te zien wat mensen voor paarden hebben,ook naar aanleiding van de posts die ze plaatsen.
Hoop dat er veel naar die van mij gekeken wordt,heb er mijn best op gedaan om al die foto's te zoeken en hou hem ook up to date.

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 22:59

Ik kijk ook meestal ook even als ik wil weten hoe oud een persoon is. Bij sommige opmerkingen ga ik ook soms kijken. Of gewoon om een voorstelling te maken van de persoon met wie ik in gesprek of discussie ben.
Of gewoon uit nieuwsgierigheid :D

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 23:03

ambre schreef:
Ik vind het ook leuk om te zien wat mensen voor paarden hebben,ook naar aanleiding van de posts die ze plaatsen.
Hoop dat er veel naar die van mij gekeken wordt,heb er mijn best op gedaan om al die foto's te zoeken en hou hem ook up to date.

Ik zal alvast toegeven dat ik regelmatig op die van jou kijk :D

Change_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 23:04

Als lief penny meisje kon ik me zelf helemaal vermaken op bokt door alleen maar profielen te bekijken. Vind het altijd wel intressant om te zien tegen wie je eigenlijk aan het 'praten' bent. Hoe oud inderdaad die gene.
En natuurlijke mooie/intressante paarden bekijken :))

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 23:05

Suzanne_J schreef:
ambre schreef:

Ik zal alvast toegeven dat ik regelmatig op die van jou kijk :D

Ik kijk ook wel eens in de jouwne, door je interessante ava. Maar je profiel zelf is best leeg haha :P.

Edit: Gaat over Suzanne_J dus.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 23:05

Ik verbaas me ook wel over mijn views in verhouding met mijn posts. :') Ik ben totaal niet interessant.
Ik kijk vaak nav een mooi paard, een leuke of domme opmerking, of gewoon als ik me verveel. :=

Edit: Ik vraag me ook af, of het meetelt als je zelf je profiel bekijkt..

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 23:12

Nee dat telt niet mee.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 23:15

Ik kijk meestal naar het profiel van de TS, gewoon om te weten wie het schrijft.
En soms kijk ik naar een profiel om de leeftijd te zien (aan de hand van bepaalde opmerkingen)
En ook vaak als je met iemand in een discussie/gesprek raakt.
Of als iemand grappige of rake of juist gemene dingen opschrijft.
En soms ook zomaar, om te zien wat voor paarden iemand heeft, of zo.