Afijn er is ook weinig te vertellen over mij momenteel, hopelijk binnenkort als ik weer een paardje heb. Had ooit wel een supermooi pennyprofiel haha dat was wel de moeite waard.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
NatasjavE schreef:Ik kijk alleen als ik de afstamming wil weten van een paard van die persoon of als ik bepaalde reacties niet helemaal kan plaatsen...voor de leeftijd bijvoorbeeld.
Mijn profiel heb ik geprobeert nuttig te maken met foto's van Gelderse hengsten omdat ik op dat vlak nog wel eens een keer advies wil geven. Kunnen ze alvast kijken...ik heb niet zo veel profiel views...
xManon_ schreef:NatasjavE schreef:Ik kijk alleen als ik de afstamming wil weten van een paard van die persoon of als ik bepaalde reacties niet helemaal kan plaatsen...voor de leeftijd bijvoorbeeld.
Mijn profiel heb ik geprobeert nuttig te maken met foto's van Gelderse hengsten omdat ik op dat vlak nog wel eens een keer advies wil geven. Kunnen ze alvast kijken...ik heb niet zo veel profiel views...
Haha jij wilde toen een Statje voor degene die het meest over Gelderse paarden praat, je hebt er weer een turfje bij.
Wel slim bedacht, je profiel.
Suzanne_J schreef:Ik ben ook wel een tikje profiel-geobsedeerd. Ik bekijk altijd de TS, mensen met opvallende posts, mensen met leuke avatars/onderschriften,...
En daarna ga ik meestal nog berichten nalezenWaarom ik dat doe, geen idee, ik vind het gewoon interessant
ambre schreef:Ik vind het ook leuk om te zien wat mensen voor paarden hebben,ook naar aanleiding van de posts die ze plaatsen.
Hoop dat er veel naar die van mij gekeken wordt,heb er mijn best op gedaan om al die foto's te zoeken en hou hem ook up to date.
Suzanne_J schreef:ambre schreef:Ik vind het ook leuk om te zien wat mensen voor paarden hebben,ook naar aanleiding van de posts die ze plaatsen.
Hoop dat er veel naar die van mij gekeken wordt,heb er mijn best op gedaan om al die foto's te zoeken en hou hem ook up to date.
Ik zal alvast toegeven dat ik regelmatig op die van jou kijk